vandaag naartoe geweestquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef SuperFruitig het volgende:SIXFLAGS
Inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef ChillyWilly het volgende:
laarzen over broek! Afknapper!
Like boeie! Gewoon doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef Famas het volgende:
[..]
vandaag naartoe geweest
sneaky van uit El Condor foto's zitten maken![]()
We wilden het ook vanuit Goliath doen..maar die vent zag dat we camera hadden
Gaat lastig als je camera in beslag wordt genomenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Like boeie! Gewoon doen
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef ChillyWilly het volgende:
laarzen over broek! Afknapper!
Watja!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:07 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Gaat lastig als je camera in beslag wordt genomen![]()
Liliputtersquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:36 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
zijn ze nou echt zo klein of lijkt dat maar ?
nou ze zien er niet echt uit als elfjesquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
volgens mij zijn ze verdwaald en wilden ze naar de efteling met die schoenen![]()
die ene pop heeft toch ook van die rare puntschoenenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:03 schreef CybErik het volgende:
[..]
nou ze zien er niet echt uit als elfjes
en nog maar weer eens die verschrikkelijke foto... bedankt!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:14 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Mode of niet maar dat is echt te afschuwelijk voor woorden
Liever ouderwets dan smakeloosquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:18 schreef Angst het volgende:
dat wordt zo in dat met die laarzen
gelukkig ben ik permanent uit de mode
och de trend is alweer wat overgewaaid tochquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:18 schreef Angst het volgende:
dat wordt zo in dat met die laarzen
gelukkig ben ik permanent uit de mode
wat zou er in die plastic zakken zitten allemaalquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:14 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Mode of niet maar dat is echt te afschuwelijk voor woorden
Breezers natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat zou er in die plastic zakken zitten allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |