Dat ik mijn haar laat knippen wilt nog niet zeggen dat ik muziekaal er met 200% op achteruit ga.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:40 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Cool, ga je vanavond dan ook mee naar een trancefeest?.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat ik mijn haar laat knippen wilt nog niet zeggen dat ik muziekaal er met 200% op achteruit ga.
Jawel, mijn beste.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:44 schreef Vahlto het volgende:
IEKS!
Ook gij, Robin?
Vrouwinflatie !quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:45 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]. Wordt gezellig met Paxlie, miss_bleu en mijn vrouw
. Stampuh
.
Kijk, ik blijf tenminste nog jullie knuffelmetalhead. Hij loopt meteen over naar dequote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vrouwinflatie !
Wat nou stampuh ?
Dancemuziekquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat nou stampuh ?
Ik kan niet eens zingen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:43 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het schijnt dat Anthraxx zich al heeft opgegeven voor het nieuwe tros progamma: "Een ster in 40 dagen" !
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zingen.
Mijn vader en moeder vinden het ten eerste heel leuk (en anders) en zijn het nog aan het verwerken.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Op de bovenste foto zie ik een enge overeenkomst tussen je haar en de plant erachter.
Op de onderste foto zie je er rozig uit
Volgens mij is je moeder je sprakeloos om de hals gevallen, en je vader zei "ja, dat ziet er anders uit". Gok ik
Ik denk dat ik maar eens een kopje thee in ga schenken, en dit rustig ga verwerken
Wennen... ik mis iets. Ik grijp ook steeds naar achteren enzo. Symptonen van Fantoom haar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hoe vind je het eigenlijk zelf?
Goeie zet!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wennen... ik mis iets. Ik grijp ook steeds naar achteren enzo. Symptonen van Fantoom haar.
Maar het is iig best een vooruit gang. Zeker met de laatste paar maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |