quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Btw, die goser in dat vogeltopic maakt zichzelf steeds belachelijker.
Ik lig echt al een kwartier dubbel van het lachen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de held
Help! Ik kan mijn kamer niet uitquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:08 schreef Seborik het volgende:
Welk vogeltopic?
In Antwerpen zijn er trouwens overal muzieklinks te vinden. Bordjes die 666 aangeven en een schoenenwinkel met de naam Zappa...
die ga ik zometeen maar weer eens draaien, ben wel weer toe aan een portie motorpsycho.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:41 schreef nipeng het volgende:
Het blijft een geweldig album dat Roadworks Vol II (vooral Grindstone is mooi), ik luister er nu naar.
Had je 'm nog kunnen checken Zander?
Ik dacht door de (nieuwe?) CD van Kopna Kopna. Werkelijk waar geen bal aan, aan die CD....quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:03 schreef dwerg het volgende:
Hallo Muziek.
Ons dorp wordt geteisterd door een inbraakgolf. Lachen!
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:03 schreef dwerg het volgende:
Hallo Muziek.
Ons dorp wordt geteisterd door een inbraakgolf. Lachen!
Goedemorgen, geen bal aan idd. Het dorp waar dwerg woont heeft de dubieuze eer de thuisbasis te zijn van Kopna Kopna ...quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die band was ook erg slecht op Lowlands.
Ach.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:10 schreef Z het volgende:
Het dorp waar dwerg woont heeft de dubieuze eer de thuisbasis te zijn van Kopna Kopna ...
Je moet in twee dagen vier tentamens en 7 essays makenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nog twee dagen, 4 tentamens en 7 essays van 500 woorden, en dan is mijn semester over..
Ja. Maar 1 tentamen is al achter de rug.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet in twee dagen vier tentamens en 7 essays maken![]()
Nog 1 avond naar school en dan begint de vakantie. Nou ja, nog wel even examens leren en maken, maar dat is bijzaak.quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:30 schreef Seborik het volgende:
Jeej, nog tot half 11 naar de uni en dan precies twee weken (minus 1 dag) vrij (om m'n tentamens te leren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |