Je bent nog maagd? Tot dusver nog geen succes gehad..quote:Op zondag 9 mei 2004 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
sexueel doen jongetjes weinig met me![]()
haha LOLquote:Op zondag 9 mei 2004 14:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bent nog maagd? Tot dusver nog geen succes gehad..
Gigolo kan een oplossing zijn..
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:32 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ook van jou hoor
Sweetgirly..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:10 schreef sweetgirly het volgende:
[..]ja, de onderwerpen die voorbij kwamen, werden mij even wat te benauwd
![]()
ps. wat een superlief katje zeg![]()
Zucht..mannenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:13 schreef OldJeller het volgende:
Zullen we een wetenschappelijk onderzoek houden vanavond..
Voor de benefiet van de mensheid.. daar wil jij toch ook je steentje aan bijdragen.. daarnaast is je naam wel toepasselijk..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zucht..mannen.
Zelfs in WFL denken ze maar aan 1 ding...wetenschappelijke onderzoeken
Wat is dan het voordeel voor de mensheid als je hebt uitgezocht hoe lang SG's orgasme duurtquote:Op zondag 9 mei 2004 15:23 schreef OldJeller het volgende:
Voor de benefiet van de mensheid.. daar wil jij toch ook je steentje aan bijdragen.. daarnaast is je naam wel toepasselijk..
Of er een verband staat tussen intelligentie en de duur van een orgasme.. je mist weer het hele punt. Dat zou een stap vooruit zijn voor de mensheid als dit bewezen werd.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel voor de mensheid als je hebt uitgezocht hoe lang SG's orgasme duurt
Nice site, inderdaad wel interessant, staan veel links naar allerlei uiteenlopende onderwerpen.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:40 schreef pfaf het volgende:
Misschien interessant voor een enkeling hier: http://www.hep.fsu.edu/~wahl/Quarknet/links.html
Links van m-brane tot evolutie, van relativiteit tot astronomie.
Dit gaat Eleanor's pet te boven, hou er maar over op..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:43 schreef sweetgirly het volgende:hm nouhhh, niet ruzie maken trouwens
..gaan jullie maar even knuffelen met elkaar
.
Over het voordeel van de mensheid..tja, het enige wat ik kan bedenken is dat de liefde op een hoger (trillings) niveau daardoor kan komen, misschien zelfs een soort bewustwording (jaja, en dat alleen door een orgasme.. nee, zo simpel is het natuurlijk niet..helaas misschien, maar ook weer niet, zonder leren geen vooruitgang en leren is wat dat betreft het belangrijkste misschien ook qua seksualiteit..dus mensen: 'leer en sta open') en misschien hoe meer iedereen het ervaart, hoe liefdevoller (en dat niet alleen trouwens), er misschien met elkaar om gegaan wordt. Maja, ik heb eigenlijk veel meer gedachtes hierover
.
Mag ik mee..quote:maargoed, ik merk het alweer aan mezelf, ik ga douchen..ciao![]()
Niet, denk het niet.. zij staat volgens mij ook open om te leren, zekers denk zelfs.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:47 schreef OldJeller het volgende:
Dit gaat Eleanor's pet te boven, hou er maar over op..
Ik heb de bewuste keuze gemaakt om aan onthouding te doen, tenminste voorlopig probeer ik mijn seksuele energie anders te benaderen, althans..of andere uitlaatkleppen ervoor te vinden. Dus samen douchen zou niet verstandig zijn, gezien mijn libido aardig op die van een man begint te lijken en ik doe aan een soort experiment ..Tja sorryquote:Mag ik mee..![]()
Waar héb je het over, man?? Lees je anders eerst even in ofzo...quote:Op zondag 9 mei 2004 15:47 schreef OldJeller het volgende:
Dit gaat Eleanor's pet te boven, hou er maar over op..
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet, denk het niet.. zij staat volgens mij ook open om te leren, zekers denk zelfs.
Openstaan voor (nieuwe) ervaringen enzo, wat dat betreft is TRU en zelfs WFL denk juist de plek waar veel mensen zich niet (meer zo) verbazen over dit soort woorden. Volgende stap.
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Waar héb je het over, man?? Lees je anders eerst even in ofzo...
Als je een beetje had opgelet en het ging je pet niet te boven vroeg je dit ook niet..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel voor de mensheid als je hebt uitgezocht hoe lang SG's orgasme duurt
Benader je me, wanneer het moment daar is en jij met je periodieke onthouding stopt.. is nergens goed voor, het is gezond.. Sta er open voorquote:Ik heb de bewuste keuze gemaakt om aan onthouding te doen, tenminste voorlopig probeer ik mijn seksuele energie anders te benaderen, althans..of andere uitlaatkleppen ervoor te vinden. Dus samen douchen zou niet verstandig zijn, gezien mijn libido aardig op die van een man begint te lijken en ik doe aan een soort experiment ..Tja sorry![]()
. En ik ga nu
.
quote dan wel de juiste berichten..quote:Op zondag 9 mei 2004 16:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je een beetje had opgelet en het ging je pet niet te boven vroeg je dit ook niet..
Bah.
Ik draag geen pet. Bah.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je een beetje had opgelet en het ging je pet niet te boven vroeg je dit ook niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |