quote:Op zondag 9 mei 2004 16:28 schreef OldJeller het volgende:
Benader je me, wanneer het moment daar is en jij met je periodieke onthouding stopt.. is nergens goed voor, het is gezond.. Sta er open voor![]()
Ik ga niet, voor die, die het niet in één keer begrijpen, het telkens uitleggen en herhalen, lees gewoon terug anders wordt het allemaal wel erg lam.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
quote dan wel de juiste berichten..
Can't you agree more? Dus stop eens met zwammen en lees de posts waarop je reageert aandachtig en kijk of je 'het punt' wel helemaal begrijp..quote:Whereof one cannot speak, thereof one must be silent.
Samen kunnen we alles trotseren..quote:Op zondag 9 mei 2004 16:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]ik sta er ook wel voor open, maar dan anders..op mijn manier
![]()
En er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.. mooie wegen en voor die wegen ga ik.
Dat gedrag brengen ze nu hier over in WFL, straf ze!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja weet ik, dat stel geexalteerde neofieten flikt op TRU hetzelfde
Waarom wil je nu zo graag een tentoonspreiding van macht zien?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:02 schreef OldJeller het volgende:
Dat gedrag brengen ze nu hier over in WFL, straf ze!
Verkapte Happy Tree Friends.
Lieve Iteejer, doetons helpen dan! We kunnen er duidelijk geen zak van. Geef us het goeie ouwe voorbeeldquote:Op zondag 9 mei 2004 22:37 schreef iteejer het volgende:
OldJeller, kap er mee. Je loopt weer te zuigen en uitdagen. Er is een WFL slowchat, en die wordt gebruikt. Daar istie voor.
Eleanoretc e.a.: hier geldt hetzelfde als ik al in TRU slowchat zei: die slowchat is prima, maar moet zich wel op het forum-onderwerp begeven. Dus zorg dan wel dat de WFL slowchat ook een WFL kleur heeft.
ik ken het jaquote:Op maandag 10 mei 2004 14:23 schreef Alicey het volgende:
![]()
ookal is het al middag
wat een vervelend bekkie trouwens, ga ik nog harde gapen
terwijl ik dat normaal nooit heb (doet ze anders nooitquote:Op maandag 10 mei 2004 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ken het ja
ach jee..quote:Op maandag 10 mei 2004 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
terwijl ik dat normaal nooit heb (doet ze anders nooit)
ja het leven gaat nog niet over rozenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach jee..
het leven gaat wél over rozen, je blijft alleen hangen/je snijdt je aan de doornsquote:Op maandag 10 mei 2004 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
ja het leven gaat nog niet over rozen
en als het over rozen gaat zitten er doorns aan
en per saldo schieten we daarmee ........ op?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
het leven gaat wél over rozen, je blijft alleen hangen/je snijdt je aan de doorns
niksquote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
en per saldo schieten we daarmee ........ op?
rode niet, want daar vallen tranen opquote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef Alicey het volgende:
wat voor kleur rozen trouwens?
roze dan?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
rode niet, want daar vallen tranen op![]()
wrom niet wit of geel?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
roze dan?
als het maar geen witte of gele zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |