maar wel een bijzonderequote:Op donderdag 6 mei 2004 20:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
weer een alfa![]()
Whehehe ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:45 schreef El_Pinjo het volgende:
De 164 (en de 168 dus ook) is toch een oud model![]()
Dan moet hij dus al weggeroest zijn toch ?![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef Alfa_Boy het volgende:
Woa, wat een humorjij gaat zeker met de fiets
![]()
Ja ik ben niet zo gek om me zelf op te offeren om te verzuipenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
zoals altijd staan de beste stuurlui aan de kant
Jo pleur op met je msn. Het werkt weer niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:29 schreef BazzoS het volgende:
frits, heb je MSN alweer aangeslingerd?
* BazzoS die ff in DIG gaat kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jo pleur op met je msn. Het werkt weer niet.
Word er schijt ziek van
Heb in DIG er een topic over lopen.
Neequote:Op donderdag 6 mei 2004 22:45 schreef BazzoS het volgende:
tssk tssk![]()
Ben je er al achter wie wulpsch is?
-edit- gezwaaid
dan zeg je toch gewoon dat smaken verschillen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:52 schreef BazzoS het volgende:
haha, heb jij weer
gister zat ik in de trein, hele trein zowat leeg, komt er een meid, recht tegenover mij zitten in zo'n 4 stoeltjes tegenover elkaar-ding
niet lelijk, niet mooi, maar btje aso, komt uit internaat ofzo zat ze me trots te vertellen.
Begint ze over mijn muzieksmaak te zeiken, Trance, hardcore, bah bah, hardrock, dat is de goeie muziek! gelukkig niet lang bij gezeten, werd er een beetje gek van![]()
gezegd, en vaak genoeg maar ze was blond, dat zegt genoegquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan zeg je toch gewoon dat smaken verschillen.
Jij vind haar ook niet knap of zo. Maar haar moeder zal vast en zeker wel zeggen dat ze haar knap vind.
ja, en ze kwam nog uit het internaat ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:00 schreef ook_gek het volgende:
kampers zijn linke shit
LOL ze gedraagde zich niet zoals je dat in een woonwagen hoort te doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef ook_gek het volgende:
dan haten haar ouders haar
dan had ik waarschijnlijk op 't spoor gelegenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:08 schreef ook_gek het volgende:
je had moeten vragen hoe de wietplanten er bij stonden
Is heel normaal dat ze die hebben in een woonwagen kamp
beter dan RTFM en UTFS of SLOTJE enzo, zoals op GoTquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:13 schreef ook_gek het volgende:
Zo een kut n00b op dat wanadoo dat opeens een helder moment heeft en mij een antwoord geeft.
Echt over gedacht. Namelijk het volgende.
"Gewoon morgen nog eens proberen"
Laat ik maar netjes blijven tegen hem
Maar god domme wat een suf gerukte is dat zeg.
Hij is het levende bewijs dat blowen niet goed is voor je
Je doet niet goed quotenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
beter dan RTFM en UTFS of SLOTJE enzo, zoals op GoT
Grapjequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef ondeugend het volgende:
welk bikinitopic
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Grapje
Oke en nu ben ik weg
Nee ik blijfquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
boeiend, gewoon foto postenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik blijf
Ik dacht dat ik in dat motor meet topic zat
Ja ja boefje. Dat was schrikken he hihhi
cup 75C is helemaal niet zo groot hoor![]()
Je neemt je stalkerstalken echt serieus he ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik blijf
Ik dacht dat ik in dat motor meet topic zat
Ja ja boefje. Dat was schrikken he hihhi
cup 75C is helemaal niet zo groot hoor![]()
Nee dat doet ze niet. Ik ben haar prive stalker. En daar horen geen foto,s bij.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
boeiend, gewoon foto posten![]()
De eigenaar heeft een grieks vreet tentje dacht ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:33 schreef Boink het volgende:
Thafreak weet jij ongeveer waar die skyline staat in delft?
Als ik ergens voor ga. Dan doe ik dat goedquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je neemt je stalkerstalken echt serieus he ?
Ja nee ik had het verkeerd gezegtquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:43 schreef -Eddow- het volgende:
Ff vragen aan der tjabbo
Papsauselaan ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
HE! die heb ik ook een aantal keren gezien in delft....
zag hem iedere keer in een straat tegenover de konmar (delft-zuid)
geen idee.... weet alleen tegenover konmarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:03 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Papsauselaan ?
Heiligschennis die sticker op de motorkapquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:09 schreef ook_gek het volgende:
SHIT Er doet een ENZO mee aan de gumball
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter komen er snel filmpjes
postkantoor... wat is poptahof? rijd er alleen af en toe he... woon er niet...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:22 schreef -Eddow- het volgende:
Aan de kant van het postkantoor of aan de kant van het poptahof
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:29 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog een super drama wagen gespot
oke hehe lama dan dan schiet het ook niet opquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
postkantoor... wat is poptahof? rijd er alleen af en toe he... woon er niet...
Klik voor weer in Spaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:33 schreef Alfa_Boy het volgende:
en wat wordt het weer in SPA??? daar zijn namelijk de Classics
Nee Alfa en Opel vloektquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:52 schreef LWaS het volgende:
[..]
haai
neuken?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:52 schreef LWaS het volgende:
[..]
haai
neuken?
Ik dacht je al weg wasquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik dacht je al weg was
En wie wil nou met BoJo vozen alsjij
in de buurt bent
ja sorry...ik vind MutZ een stuk leuker dan jouquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar, denk dat dat ons beide een stuk blijer maaktquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:09 schreef LWaS het volgende:
[..]
ja sorry...ik vind MutZ een stuk leuker dan jou
tja, ik weet nie waar jij van houdt natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, denk dat dat ons beide een stuk blijer maakt![]()
vrouwen en Alfa'squote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:13 schreef LWaS het volgende:
[..]
tja, ik weet nie waar jij van houdt natuurlijk![]()
Jammer van dat Alfa'squote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
vrouwen en Alfa's![]()
en terecht.....werken zul jequote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:59 schreef LWaS het volgende:
Wegens aanhoudende drukte in de SC ben ik helaas genoodzaakt mij nu naar mijn werk te begeven
veel plezier.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:55 schreef BoJo het volgende:
Ik ben naar Zeeland, doeiiiii tot zondag en niet teveel SCen anders moet ik zoveel bij lezen![]()
![]()
![]()
succesquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:11 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff mijn auto + rekening ophalen :x
fuseekogel = 48 euroquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:25 schreef ThaFreak het volgende:
fuseekogel zal rond de 30 euro kosten en dan zit je aan een overige 70 euro uurloon en materiaal kosten.....
kun je niets van zeggen
Precies zo een heeft mijn opa ook nog in de garage staan. Hij rijdt alleen niet meer (is ie te oud voor)... Zonde, maar ja, Friesland is ver van Wageningen.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:07 schreef jwstoop het volgende:
Hoooiiii!![]()
Leuk man, bestel je een passat bij je werk voor een weekend, hebben ze die niet, krijg je t hele weekend een Mercedes E200 Kompressor automaat mee met 480km op de teller![]()
Moest een btje een leuke auto hebben om oma en opa te rijden zondag, das dus wel gelukt
alleen moet ik morgen in de regen post gaan bezorgen *brrrquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:21 schreef Fugie het volgende:
het feest kan beginne want het weekend gaat beginnen!!!
heb ff mijn hotline met bill gepakt, en het blijkt dat ze jou preventief niet op msn laten. Schijnt iets met breezers te maken te hebben ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:00 schreef ook_gek het volgende:
lees in dig m,n topic. Ik kom al dagen msn niet meer op
Shit betrapt. Ik geef toe. Ik drink drank. PLEASE laat me er weer op komen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb ff mijn hotline met bill gepakt, en het blijkt dat ze jou preventief niet op msn laten. Schijnt iets met breezers te maken te hebben ofzo
nou het ging erover dat jij allemaal meisjes versierde via msn enzo of een minder goeie manier... Ik wil je niet teveel ten schande maken dus ik zeg nix meer. Maar bill zegt: nu ff niet. dus probeer trillian maar ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit betrapt. Ik geef toe. Ik drink drank. PLEASE laat me er weer op komen.
jou probleemquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:
trillian en dat soort progjes willen allemaal niet werken
Scherp gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
jou probleem
we missen de vrouwlijke inputquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:26 schreef MutZ het volgende:
Jullie gaan ook niet echt hard door...
same here.... ga over 15 min. lekker met een biertje topgear kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me![]()
Hoiquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
goedemorgen![]()
Hoiquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:15 schreef Hagedis het volgende:
Hooi,
Hmmm, het was net licht toen ik naar bed ging...
LWaS!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:35 schreef LWaS het volgende:
mogguh
ben bij mijn ouders en die hebben espressoapparaat!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:54 schreef Hagedis het volgende:
Wie gaat er ook koffie zetten?
Hmmmm, excellent...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ben bij mijn ouders en die hebben espressoapparaat!!!![]()
![]()
laat die nou net voor mijn neus staan...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:13 schreef Hagedis het volgende:
[..]
goede sterke dubbele expresso en dan het liefst met z'on heel klein laagje schuim
kleurcode staat aan de binnenkant van je deur geloof ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:35 schreef Fugie het volgende:
wavooor autoEnneh, hoe kan ik de kleurcode van mijn auto achterhalen ?
die staat in je deurspijl, op zo'n metalen plaatje gestanst, bij de meeste auto'squote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:35 schreef Fugie het volgende:
wavooor autoEnneh, hoe kan ik de kleurcode van mijn auto achterhalen ?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:36 schreef Ultimora het volgende:
[..]
kleurcode staat aan de binnenkant van je deur geloof ik.
Seat Toledo Sport 1.8
wie geht es?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
midag
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:08 schreef BazzoS het volgende:
gadverdamme, dragracer sucks, ik helemaal een auto getuned enzo, is ineens mijn geld weg, en sta ik in de min, en zelfs mijn auto verkopen bracht geen geld op
Dragracer zuigt nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:08 schreef BazzoS het volgende:
gadverdamme, dragracer sucks, ik helemaal een auto getuned enzo, is ineens mijn geld weg, en sta ik in de min, en zelfs mijn auto verkopen bracht geen geld op
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
terug van weggeweest?
Ah! vliegtuig is niet gecrasht!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dragracer zuigt nietHet ligt gewoon aan jou! Ja, aan jou! JA!
![]()
hoe was het?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Maandag weer naar school
![]()
Vliegtuig was bijna gecrasht hoor! Echt waar! *kuch*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah! vliegtuig is niet gecrasht!
doe mij dragracer sturen?
hoe was vak.?
He! niet op mijn posts reageren, maar als er wat vrouwelijks online komt.....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe was het?
vliegen eng?
Ik vond het niet eng (behalve vantevoren natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe was het?
vliegen eng?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vliegtuig was bijna gecrasht hoor! Echt waar! *kuch*
'k heb je er niet meer instaanquote:Heb je msn?Ik gooi hem namelijk van mijn server, wordt ie traag van
quote:Vakantie was wel leuk
Ik ben zelfs in de zee geweest en een beetje bruiner geworden! Terwijl ze voorspelde dat het kutweer zou worden![]()
Jaloers?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He! niet op mijn posts reageren, maar als er wat vrouwelijks online komt.....
Niet jaloers.. gekwetstquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jaloers?
Je zei anders ook niets tegen mij.
gekwetst... ja jou tere hartje kan niet veel hebben he. dat ik dat nou vergeten was.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet jaloers.. gekwetst
Nee, ik zei niks omdat ik niet wist dat je online bent!
Ik jou ook niet meer, want ik heb een nieuw email adresquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:17 schreef Xtreem het volgende:
'k heb je er niet meer instaan
Wanneer ik ze heb post ik zequote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja. foto's!
Dan heb je bij deze half pta in je msn staanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik jou ook niet meer, want ik heb een nieuw email adres![]()
actvandenberg [apenstaartje] hotmail.com
msn sux en ik mag geen kleine meisjes in me msn van mammaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze half pta in je msn staan
Tjabbo, dat celica topic lees ik niet.... had je kunnen weten
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
msn sux en ik mag geen kleine meisjes in me msn van mamma
Ik heb maar 1 aanmelding hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wacht maar tot 'de rest' het adres zietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 aanmelding hoor
echt niet!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat een kut mama heb jij dan
wat had ik kunnen weten?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat ik dat celica topic niet lees...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat had ik kunnen weten?
een goedkope bos bloemen van 5 euro is niet duur, maar ik wil ff iets orginelersquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat ik dat celica topic niet lees...
Trouwens, jouw model celica is in het wit zonder vleugel niet mooi
Fugie: wat is niet duur?
ik las "... lees ik net ..."quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat ik dat celica topic niet lees...
Trouwens, jouw model celica is in het wit zonder vleugel niet mooi
drinkt ze wijn? -> mooie kurkentrekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
een goedkope bos bloemen van 5 euro is niet duur, maar ik wil ff iets orginelers
tiefes jij ben slimquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
drinkt ze wijn? -> mooie kurkentrekker
ploegt ze in de tuin? -> nieuwe bezem
leest ze? -> geef d'r een boek
of euh... weet ik veel
Moederdag?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
drinkt ze wijn? -> mooie kurkentrekker
ploegt ze in de tuin? -> nieuwe bezem
leest ze? -> geef d'r een boek
of euh... weet ik veel
winterslaap...?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:29 schreef MutZ het volgende:
Gaat TF vandaag nog wakker worden?? Wat denken jullie??
wakker als in: niet meer slapen ofquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:29 schreef MutZ het volgende:
Gaat TF vandaag nog wakker worden?? Wat denken jullie??
Zolang die aanspreekbaar is, vind ik alles best...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wakker als in: niet meer slapen of
wakker als in: geestelijk helder?
antwoorden:
ja
nee, maandag misschien weer
maar hij hoeft niet te reageren? maar vertel 'ns: wat wil je kwijt?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zolang die aanspreekbaar is, vind ik alles best...
Vandaag is hij op msn geweest...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef BazzoS het volgende:
pff k kan me voorstellen dat ook_gek nog gekker word dan ie al is, met dat msn gekloot van em
Wil je het zo graag weten??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
maar hij hoeft niet te reageren? maar vertel 'ns: wat wil je kwijt?
echte msn, of die internetmsn?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vandaag is hij op msn geweest...
Nee, ik vraag het omdat ik het perse niet wil wetenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wil je het zo graag weten??
rustig aan hequote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het omdat ik het perse niet wil weten
ja duh, anders vraag ik het toch niet!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
rustig aan he
het zal hem aan zijn derierre oxideren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wil je het zo graag weten??
denk aan de bloeddruk!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]sowwy, ben beetje gefrustreerd vandaag
Wat wil je kwijt dan ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]sowwy, ben beetje gefrustreerd vandaag
niks.... ben het ff zat...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat wil je kwijt dan ?
moet ej ook niet sociaal gaan doen, slecht voor je hoor: dingen doen die je niet wilt! En nu ga ik frietjes bakkenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niks.... ben het ff zat...futloos, koppijn, 2 bijna ongelukken, moet zo sociaal gaan doen waar ik ei'k ff geen zin in heb.... over 2 weken beginnen de tentamens, die ik voor de verandering niet kan/mag verneuken...
zo, da's eruit.
dat heb ik ook wel eens. een potje sex maakt dan veel van die problemen ongedaan, en de andere problemen doen er dan ineens ff niet meer toe.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niks.... ben het ff zat...futloos, koppijn, 2 bijna ongelukken, moet zo sociaal gaan doen waar ik ei'k ff geen zin in heb.... over 2 weken beginnen de tentamens, die ik voor de verandering niet kan/mag verneuken...
zo, da's eruit.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens. een potje sex maakt dan veel van die problemen ongedaan, en de andere problemen doen er dan ineens ff niet meer toe.
dus dat is de tip!
dit was in dit geval een foute tipquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens. een potje sex maakt dan veel van die problemen ongedaan, en de andere problemen doen er dan ineens ff niet meer toe.
dus dat is de tip!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zo, da's eruit.
Blijf!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem is kansloze vrijgezel
anyway, ik ben weg
jij bent flieft op xtreem he!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blijf!!
Nope...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent flieft op xtreem he!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:16 schreef hermandeperman het volgende:
mensen, een porche 911 carera 2 rijdt best goed!!!!!!!!!!
een jaguar s-type ook trouwens!!!![]()
Hoe weet je dat hermandeperman???![]()
Mijn oom heeft 2 auto's... een jaguar S-type en een porche....
En vandaag moest ik ff met mijn oom zijn porche naar de garage brengen.
Ik zei, ok, maar heen wil ik in de porche rijden en terug in de jag... hij... is goed hor!!
Lekker gescheurd dus vanmiddag...!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]Ik las hermandepermban
werkt je msn al ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:59 schreef ook_gek het volgende:
hallo
Kom eens ff online...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:37 schreef ThaFreak het volgende:
ja wat een boefje he.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kom eens ff online...
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja wat een boefje he.
hij weet dat je hem zoekt, maar hij verstopt zich!
dat dacht ik toch he.......quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
moet kunnen.
ja hilarisch gewoonquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat dacht ik toch he.......
tssssss vrouwen die dingen bevelen![]()
je luistert welquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat dacht ik toch he.......
tssssss vrouwen die dingen bevelen![]()
oostindisch doof enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
je luistert wel
naar vrouwenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
je luistert wel
je bedoelt:quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
naar vrouwenmeestal wel
![]()
not always.....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je bedoelt:
naarvrouwen wel.
goh!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
not always.....
ze kunnen ook flink zeuren![]()
Ehm.. tja.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:44 schreef Fugie het volgende:
maar vrouwen zijn welvoor de rest toch
volgens mij heb jij liever mannen of nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ehm.. tja.
sommige wel.
wat niet...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:53 schreef MutZ het volgende:
*nog even verder lurkt...*
Nog meer dingen over vrouwen??
Dat ze eigewijs zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:53 schreef MutZ het volgende:
*nog even verder lurkt...*
Nog meer dingen over vrouwen??
dus wat dat aangaat lijken ze op jou?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:49 schreef ook_gek het volgende:
niet veel neuken
Gho ik had wel ies meer verwacht van houquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:18 schreef LWaS het volgende:
[..]
dus wat dat aangaat lijken ze op jou?
Hey kerel!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:48 schreef PeuRac het volgende:
Hey![]()
Ben weer terug, k ga nu eerst ff lezen wat ik allemaal 'gemist' heb.
hooiquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:48 schreef PeuRac het volgende:
Hey![]()
Ben weer terug, k ga nu eerst ff lezen wat ik allemaal 'gemist' heb.
moet kostenquote:Italiaanse import, net gekeurd.
Zeer netjes en goed bevonden door de heren.
Heeft net een beurt gehad, remmen, accu, olie , filterwerk, banden, etc
Turbo is gereviseerd (facturen aanwezig)
107.500 km
Smetteloos interieur, buitenom heel mooi
Geen (ex-) schade bak
quote:Op zondag 9 mei 2004 02:33 schreef ook_gek het volgende:
http://www.womble.co.nz/gumball/Heli-finished.mpg
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ze eigewijs zijn.
niet veel neuken
onbegrijpelijke humor hebben soms
kunnen zeiken over de meest kleine dingen.
alles VEEEL te serieus nemen.
Moet ik door gaan?
is dat nou een toyota mr2 of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:44 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo zijn deze auto,s altijd zo goedkoop?
[afbeelding]
[..]
moet kosten
6950
ik vind dit echt een super geile bak
Toyota Celica Turboquote:Op zondag 9 mei 2004 10:38 schreef WiZzi het volgende:
[..]
is dat nou een toyota mr2 of zie ik dat verkeerd?
Dankje, en 2 paracettemol laten m'n temp van 38.2 naar 37.5 zakkenquote:Op zondag 9 mei 2004 10:56 schreef MutZ het volgende:
Beterschap PeuRac...
dacht al dat ik het fout hadquote:Op zondag 9 mei 2004 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toyota Celica Turbo
Jha ik ookquote:Op zondag 9 mei 2004 12:03 schreef Xtreem het volgende:
ook_gek:
ik ben dan wel geen tjabbo, maar toch: bouwjaar? 107k voor een 10 jaar oude auto -> import ... het kan allemaal prima in orde zijn, maar ik ruik iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |