Linksdragend isquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
wel eens van links en rechts dragend gehoord?
Valt ook weer duidelijk te merken....quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
lijkt mij het beste als je hem naar benee doet? ik bdoel, als ie slap is is dat de 'natuurlijke' positie. lijkt me ongemakkelijk als je hem omhoog doet.
maar ik heb niet de persoonlijke ervaring natuurlijk
Je moet ze andersom dragenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:26 schreef Wolter het volgende:
Ik prop mn ballen links en mn penis rechts..
Lastig die strings.. * zucht *
Nee.. Heb ik al geprobeerd..quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet ze andersom dragen![]()
naar boven???quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef Minisuisse het volgende:
naar boven natuurlijk he
wat een vreemd topic trouwens
ooit van een strakke boxershort gehoord???quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:42 schreef Luukzor het volgende:
[..]
naar boven???
draag je balleknijpers ofzo? of een tuigje?
ROFL als ik m dan omhoog zou dragen hangt ie er van boven uit. of ik zou m moeten oprollen. nee laat de zwaartekracht maar zn werk doen hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:44 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ooit van een strakke boxershort gehoord???
dan draagt ie prettiger als je m omhoog draag...daarna gaat ie wat zwerven maar hij gaat gelukkig nooit ver weg!
is dat lekker zon didgeriedoe om je trekstok?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:52 schreef Snakey het volgende:
Maar doordeweeks heb ik um zo:
afbeelding
![]()
Ja inderdaad, ik dacht dat alle mannen de zwaartekracht accepteerden, maar blijkbaar niet. Wat is er trouwens prettiger aan om hem omhoog te dragen?? Je draagt je ballen toch ook niet omhoog????quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:49 schreef Luukzor het volgende:
[..]
ROFL als ik m dan omhoog zou dragen hangt ie er van boven uit. of ik zou m moeten oprollen. nee laat de zwaartekracht maar zn werk doen hoor![]()
Alleen als me vriendin er op blaastquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:57 schreef Luukzor het volgende:
[..]
is dat lekker zon didgeriedoe om je trekstok?
als ik de zwaarte kracht zijn werk laat doen, dan ziet het er zo raar uit bij mijquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:10 schreef Woutermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht dat alle mannen de zwaartekracht accepteerden, maar blijkbaar niet. Wat is er trouwens prettiger aan om hem omhoog te dragen?? Je draagt je ballen toch ook niet omhoog????
zwart zekerquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
als ik de zwarte kracht zijn werk laat doen, dan ziet het er zo raar uit bij mij
hahahhaah wat een typoquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
zwart zeker![]()
nogal jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hahahhaah wat een typo
maar ik ben geen zwartequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
nogal ja
tuurlijk welquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik loop altijd achter mijn lul aan. Of werd dat niet gevraagd?
En toch een zwarte lul?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
maar ik ben geen zwarte
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
En toch een zwarte lul?
Je bedoeld ballenknijpers, en neequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:56 schreef manny het volgende:
dragen de mannen nog de oer degelijke (lees lelijke) balspanners ??
Jaaahaa tis net de Big Ben bij mij.. elk uur, boing boing boingquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:59 schreef Frasier het volgende:
Strakke boxers zijn bijna een must. Anders bengelt dat ding overal heen
nope beiden zelfde.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:44 schreef Vampess het volgende:
wordt dat niet grotendeels bepaald door een boxershort of slip dragen?
En wat als hij dan per ongeluk een keer niet slap is en je hem op dat moment niet even omhoog kunt leggen? Dat is pas ongemakkelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
lijkt mij het beste als je hem naar benee doet? ik bdoel, als ie slap is is dat de 'natuurlijke' positie. lijkt me ongemakkelijk als je hem omhoog doet.
maar ik heb niet de persoonlijke ervaring natuurlijk
1 woord voor je: boxersquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:02 schreef ElCriz het volgende:
Weird topic inderdaad
Ik weet niet, nooit bij stilgestaan... Ik denk dat de boel van nature idd het fijnst zit wanneer alles naar beneden staat! Wat ik super irritant trouwens vind zijn die momenten waarop je bijv. net een verkeerde beweging maakt (vooral in het openbaar) en de boel eruit 'flapt' als je ondergoed iets te strak is ofzo... Om dan even een moment te vinden om het even terug te doen.. Staat een beetje vreemd wanneer je dat in de bus doet of voor een kassa
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:36 schreef The_penetrator het volgende:
Ik bind 'm een keer om mijn middel... Als ik daar geen zin in heb hang ik 'm een dagje over m'n schouder...
staper de stap *richting Lotte*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:53 schreef -Lotte- het volgende:
Ik stop meestal geen penis in mijn onderbroek... die gaat vaak uit als er een penis aankomt ;-)
Niet te dichtbij he... ik ken je nog niet ;-)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
staper de stap *richting Lotte*![]()
![]()
![]()
Dit overkomt me juist met boxersquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
1 woord voor je: boxers![]()
Indien je een meid bent mag je zelf komen kijken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:16 schreef pyloxy het volgende:
Dit kan een vreemde vraag zijn of nutteloos, maar wat ik wil vragen is hoe jullie je penis in je ondergoed steken. Daarbij bedoel ik naar boven of naar beneden.![]()
neemt een klein stapje terugquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:30 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Niet te dichtbij he... ik ken je nog niet ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |