goed werk heeft tijd nodigquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:29 schreef FlowDesign het volgende:
Dat duurde lang...
die link stond er net nog nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed werk heeft tijd nodig
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
die link stond er net nog niet
Nice, ik was ook op zoek naar een Clio in eerste instantie alleen waren er zo verschikkelijk weinig fatsoenlijke te vindenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:44 schreef FlowDesign het volgende:
morgen ga ik met r8ality naar dit scheurmonster kijken:
[afbeelding]
in welke prijsklasse was je aan het zoeken?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nice, ik was ook op zoek naar een Clio in eerste instantie alleen waren er zo verschikkelijk weinig fatsoenlijke te vinden
2k-3kquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
in welke prijsklasse was je aan het zoeken?
mag heeel duur zijn dus...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2k-3k
voorwaarden:
max 150000km
benzine
handbak
geen roest
motorisch ok
minimaal een 1.4
in die volgorde
zijn ongeveer ook mijn eisen en ik denk dat ik ga slagen voor 3000 of ietsje minderquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2k-3k
voorwaarden:
max 150000km
benzine
handbak
geen roest
motorisch ok
minimaal een 1.4
in die volgorde
hej een pimp kar mag best geld kostenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
mag heeel duur zijn dus...![]()
Ik kwam thuis met een Hyundai Scoupéquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
zijn ongeveer ook mijn eisen en ik denk dat ik ga slagen voor 3000 of ietsje minder
you're just P.I.M.P...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hej een pimp kar mag best geld kosten
I don't know what you heard about mequote:Op donderdag 6 mei 2004 20:31 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
you're just P.I.M.P...![]()
ahaa, you drive a caddilacquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
I don't know what you heard about me
![]()
is die van 50 Pence?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:35 schreef ArTiC het volgende:
i duno wat you heard about me,
but you aint gettin a smirnoff for free.
you can sit urself on my knee.
but keep your hands off my P.I.N.T..
maar wel met zulke bumpers enzo? best leuke wagenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kwam thuis met een Hyundai Scoupé
[afbeelding]
lelijkere velgen, mooiere spoiler, veel minder glanzend
Juhquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
is die van 50 Pence?
Ken je "In da Pub" ook? Die heb ik van MrWquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juh
deze is veel mooierquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
maar wel met zulke bumpers enzo? best leuke wagen
feauteaus!
duhquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ken je "In da Pub" ook? Die heb ik van MrW![]()
aaightquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ken je "In da Pub" ook? Die heb ik van MrW![]()
bacootje en dan neuken of houd je niet van baco?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:10 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
aaight
wat als je niet van neuken houdt?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
bacootje en dan neuken of houd je niet van baco?
dat is geen optiequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat als je niet van neuken houdt?
doe dan maar een pilsjequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat is geen optie
vooruit dan maarquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe dan maar een pilsje
*biersmilie zoekt*quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
vooruit dan maar![]()
*ventiel dichtduwt*quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:28 schreef gazylady2 het volgende:
psssst..............
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:28 schreef gazylady2 het volgende:
bierflesje opent....![]()
* irritant figuur die vindt dat ik stil moet zijn neerhoektquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:28 schreef gazylady2 het volgende:
psssst..............
*naar cola staart*quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:31 schreef gazylady2 het volgende:
PROOST HE!!![]()
hmmm, wie?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
* irritant figuur die vindt dat ik stil moet zijn neerhoekt
ik moet m'n koffie nog opdrinkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:31 schreef gazylady2 het volgende:
PROOST HE!!![]()
je moeder!quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm, wie?
zitten ook bubbels inquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*naar cola staart*
fantasie?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:32 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
zitten ook bubbels in
beetje schudden en daar is uw alcoholvrije donkerbiertje
kom op.. beetje fantasie he
sow, jij slaapt voorlopig nog nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik moet m'n koffie nog opdrinken!
oh daar zit ze dusquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je moeder!
tja de vraag is wat doet ze daar?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh daar zit ze dus
neergehoekt worden...quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tja de vraag is wat doet ze daar?
niet?
tja, nu wel ja bijdehandje hahaquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neergehoekt worden...
naar het schijnt
daarvoor was ze een irritant figuur die vondt dat flow stil moest zijnquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:36 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tja, nu wel ja bijdehandje haha
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:38 schreef MrWilliams het volgende:
*kijkt*
cola is een goed idee
*weer weg is*
ok weer weg is , mr dan naar bedje toequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:38 schreef MrWilliams het volgende:
*kijkt*
cola is een goed idee
*weer weg is*
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:41 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ok weer weg is , mr dan naar bedje toe![]()
morgen om 5:20 .............damnnn
![]()
Whahaha... wie zei dat?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:46 schreef daNpy het volgende:
Zit er eens kennis van ons, zegt ie tegen Debby:
Ik heb nog wel een ouwe fiets voor je.
Debby: Hoezo
- Kun je de velgen in je oren hangen die zijn nóg groter dan je huidige oorbellen
21" bling blingquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:46 schreef daNpy het volgende:
Zit er eens kennis van ons, zegt ie tegen Debby:
Ik heb nog wel een ouwe fiets voor je.
Debby: Hoezo
- Kun je de velgen in je oren hangen die zijn nóg groter dan je huidige oorbellen
Hansch de heaumeau.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whahaha... wie zei dat?
hahaha, dacht al dat je hem bedoeldequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hansch de heaumeau.
Yeah!
*clapquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef daNpy het volgende:
Take that,
rewind it back
Ludacris got the beat to make ya booty go...
kakkersong.mp3 ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:53 schreef daNpy het volgende:
Getto negers uit het Gooi
hoe staat het met de banner?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:56 schreef daNpy het volgende:
Jep, lol
okquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef daNpy het volgende:
Morgen mailen naar die kerels met E-M.
Ook voor meer contact te houden enz
awightquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef daNpy het volgende:
Nope.
ik denk niet dat ik ga want Joost komt me morgen om 10:30 ophalenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:00 schreef daNpy het volgende:
Wie gaan er nog naar Stratum vanav?
oeh ultimate voor als je waus bentquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:59 schreef FlowDesign het volgende:
Da luniz - I got 5 on it
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oeh ultimate voor als je waus bent
ga jij wel dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef daNpy het volgende:
Sissy
Wie gaan er nog meer?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:09 schreef daNpy het volgende:
Jep
Heb je Pauline niet meegevraagd?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:13 schreef daNpy het volgende:
Klasgenoten.
dude, je avatar? is dat jouw snoop dogg?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:13 schreef daNpy het volgende:
Klasgenoten.
waar duikt ie op af?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:20 schreef daNpy het volgende:
Jep
hij is wel koel, kamikaze doggquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:27 schreef daNpy het volgende:
Nergens, hij springt hard op de bank en erachter staat een camera
het is een hond... als je roept: Spring! Dan doet ie dat gewoonquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar duikt ie op af?
Ik ben een mens...als je roept: Bier! Dan drink ik gewoonquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
het is een hond... als je roept: Spring! Dan doet ie dat gewoon
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben een mens man...als je roept: Bier! Dan drink ik gewoon
mjah..jij kan nog over de hond van daNpy heenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:20 schreef blieblie het volgende:
Nix mis mee toch?
Btje jammer van die mat.
Maar dat broek in de laarzen is al redeljik ingeburgerd en de rest ook.
Ik zou er iig best een keer over heen kunnen. Mits ze een normaal 2004 kapsel nemen.
die kiddos zijn 13 manquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:20 schreef blieblie het volgende:
Nix mis mee toch?
Btje jammer van die mat.
Maar dat broek in de laarzen is al redeljik ingeburgerd en de rest ook.
Ik zou er iig best een keer over heen kunnen. Mits ze een normaal 2004 kapsel nemen.
ik verdenk Henkie er toch al van dattie een nicht is, dus dan moet BB die maar pakkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah..jij kan nog over de hond van daNpy heen
hmm maar ergens heeft BB wel gelijk..als je eroverheen gaat zijn die broek en die laarzen uitquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik verdenk Henkie er toch al van dattie een nicht is, dus dan moet BB die maar pakken
zeggik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmm maar ergens heeft BB wel gelijk..als je eroverheen gaat zijn die broek en die laarzen uit
Henkie bijt eerder zn snikkel eraf dan dat ie genomen wordt denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik verdenk Henkie er toch al van dattie een nicht is, dus dan moet BB die maar pakken
Neen sorry, animalsex kan echt nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah..jij kan nog over de hond van daNpy heen
Niet zeuren. Ander blijf ik eeuwig maagdquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
die kiddos zijn 13 man
en die laarzen in de broek kunnen echt niet
Niet tussen de 14 en 18?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neen sorry, animalsex kan echt niet.
Mijn voorkeur blijft beperkt tot vrouw. En dan het liefst tussen de 18 en de 14.
nice dogquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Henkie bijt eerder zn snikkel eraf dan dat ie genomen wordt denk ik
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef daNpy het volgende:
Jonger zijn serieus te dom
T/m 30 eigenlijk wel
18 en 24 is perfect. 3 jaar voor en 3 jaar na mijquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet tussen de 14 en 18?
Doe mij maar 18~19-22![]()
*proost*quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:35 schreef blieblie het volgende:
Love Actually is trouwens een best aardige film. Mits er een vrouw naast je zit en geen persoon genaamd Ferry.
Zoent hij niet lekker dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:35 schreef blieblie het volgende:
Love Actually is trouwens een best aardige film. Mits er een vrouw naast je zit en geen persoon genaamd Ferry.
en ik kan goed bukkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:44 schreef blieblie het volgende:
hallo ik met Laura en ik speel die geek in "that 70's show"
[afbeelding]
Waar was jij?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:30 schreef daNpy het volgende:
Bwôh mn knieën
Doen op de een of andere manier pijn in de gewrichten als ik niet eens actief stuiter
Ten eerste heb je een te groot inbeeldings vermogen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:31 schreef blieblie het volgende:
Vack!!
Ik had 3 vrouwen kunnen palen vannacht.
Van geeneen heb ik gebruik gemaakt.
What's wrong with me.
Platgedrukte tietuhquote:
1ste.. sorry, helaas, realiteitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ten eerste heb je een te groot inbeeldings vermogen.
Ten tweede heb je een te grote fantasie
Ik was in de Stunt.
Jaaaaah, kijk... das probleem 1, maar dat heeft nix te maken met wat die vrouwen wiillenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:54 schreef daNpy het volgende:
Jij 3 vrouwen kunnen palen....
Je weet niet eens hoe et moet![]()
Truste[afbeelding][afbeelding]
en als je nou boodschappen wil doenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:46 schreef omegaproject het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon met de fiets gaan
Hoe denk je dat ik in 99% van de gevallen boodschappen doequote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
en als je nou boodschappen wil doen
Als ze je 1 keer aankijken willen ze nog niet door je 'gepaald' wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaaaaah, kijk... das probleem 1, maar dat heeft nix te maken met wat die vrouwen wiillen.
moet je niet die ene hebben die ik laatst had, die was homoquote:ik ga dalijk slijmen bij de vodafone winkel hoeveel maanden heb je garantie op een foon?
Ja oke, maar das bijna het enigequote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:23 schreef omegaproject het volgende:
dan ziet iedereen het effect goed
Ooh fijn, ik wil dus vermoord wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:10 schreef daNpy het volgende:
Bwahahaha
Je dromen zijn je fantasieën, zeg ik dan maar he
een SMS van mij?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:21 schreef febster het volgende:
heel stiekum heb ik hem gewoon even op zijn oog gemepd, want tsjaa als je in elkaar geslagen bent, en er is eigenlijk niks te zien tsjaa, dat zou ook weer zo "Okke" achtig zijn he![]()
En wat een schijtweer idd... en weet iemand trouwens waarom ik droom dat ik een smsje van omegaproject kreeg? (en dat een of andere vent mij wil vermoorden nadat hij een half bataljon ME dood geschoten heeft? )
Nie zo veel zuipen volgende keerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:28 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh fijn, ik wil dus vermoord worden
(die droom kwam mede doordat tig mensen het idee kregen om mij vanochtend te gaan bellen/sms'en)
Het is eigenlijk vandaag echt een "" dag,
.
damnnn, idd klote zegquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:44 schreef Partygurl het volgende:
IK HAAT VODAFONEEEEEEEEEEE
zo dat moest er even uit
Heb die gsm nu 10mnd, na 1 mnd scheur int scherm, eigen schuld.
Nu dacht ik dat er water in was gelopen na koninginnedag want sinds die tijd kan ik wel bellen alleen hoort niemand me en ik hoor niemand wanneer ze mij bellenGoed, ik naar de winkel, even naar gekeken en nee hoor, geen waterschade.
Dus ik denk, garantie.
Ja idd garantie, maar ik moet wel mn handtekening zetten waarmee ik accoord ga dat ik 80 euro moet betalen voor eventuele schade die ze vinden die buiten de garantie valt. ja daag
Wat zegt die ventja ze denken 99% van de gevallen dat t door t vallen komt en aangezien je een scheur in t scherm hebt zitten kun je er wel van uit gaan dat je t moet betalen.
Niks dus garantie, niks dus een telefoon. En daar zit ik dan nog n jaar aan vast, hoerige kutzooi
ach erm, blijf wel aan je hart denken he? te veel stress may causes a haert-attackquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef blieblie het volgende:....
Kreeg net een smsje van een meisje*paniek in de tent*.
Is me nog nooit overkomen![]()
huh, ik ben bij de vodafonwinkel gweest en die zouden m opsturen naar de fabriek, als ik tenminste acoord zou gaan met die reperatieshit.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:47 schreef blieblie het volgende:
Leuk heProviders.
Maar is het niet handiger om garantiemeuk te proberen bij de fabrikant ipv. de provider?
Aha.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:59 schreef Partygurl het volgende:
[..]
huh, ik ben bij de vodafonwinkel gweest en die zouden m opsturen naar de fabriek, als ik tenminste acoord zou gaan met die reperatieshit.
Wat stond er in dat smsje
Er sprak me gisteren dus een meisje aan met dat ik paar weken geleden met haar en der vriendin had zitten kletsen, en dat het gezellig was enzo. En der vriendin zou graag mijn nummer willen hebben.quote:Hey, alles goed? k had je nummer doorgekregen van mijn vriendin waar je gisteren je nummer aan had gegeven, dus k dacht laat ik je eens smsen... kus m*****
Suf hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:23 schreef Partygurl het volgende:
Misschien was ze t wel en durft ze niks te zeggen
oftewel, ze is 14quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:21 schreef blieblie het volgende:Mensen die met nummerweergave uit die snel ophangen als ik op neem zijn niet okee
.
Kan ik wel smsen ja.
trouw zequote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:25 schreef Partygurl het volgende:
Naar een bruiloft![]()
en zekerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ghe... vast.
Of je gaat gewoon niet zo slordig met je spullen om, óf je verzekerd hem voor ¤ 20,- per kwartaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:59 schreef Partygurl het volgende:
[..]
huh, ik ben bij de vodafonwinkel gweest en die zouden m opsturen naar de fabriek, als ik tenminste acoord zou gaan met die reperatieshit.
Die is leuk, heb ik in het vliegtuig gezien 1.5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:56 schreef blieblie het volgende:
Ik ga ice age kijken.
Koel!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
van wie? van mij!
[afbeelding]
zou zelf wel mooiere foto's maken, als m'n digicam niet bij Joost zou liggen![]()
Het interieur is nml. zwart en niet grijs zoals op deze foto's
someone is jealousquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:27 schreef daNpy het volgende:
Gefeliciteerd met uw Franse blok ellende![]()
feateau!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef Partygurl het volgende:
ik heb een nieuwe borstel, met een konijntje, liehief
Nee, sorry dat nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
someone is jealous
ik heb bij Orion Direct, daar kreeg ik al korting omdat ik mijn scooter daar al 2 jaar schadevrij verzekerd heb. Geen enkele andere verzekeringsmaatschappij is goedkoper voor mij op dit momentquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:18 schreef ArTiC het volgende:
nice flow
Ik weet niet of je al een verzekering hebt maar check anders ZLM
erg goedkoop
Ach ja. Ik weet ook wel dat Franse auto's iets meer roesten dan Duitse (hoewel dat ook niet altijd waar is) maar bij dit type Clio valt dat reuze mee. Bovendien, vindt maar eens een auto in dezelfde prijsklasse met ongeveer dezelfde leeftijd die dezelfde funfactor + mooiheid heeft als deze. Dan blijft denk ik alleen de Peugeot 205 GTI over, maar dat is ook Frans en bovendien een minder goede auto.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, sorry dat niet
Ik vind het wel een leuke auto (niet met originele velgen want dan is het echt een zeepkist op wielen) maar je weet dat ik niet zo van Franse auto's houdt
ja, toen was de benzine ook goedkoperquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:41 schreef daNpy het volgende:
Hahahahaha, de pa van Joost![]()
57 euro per maand
Daar tankte ik voor man
showcar voor de deur...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar reed jij zó weinig kilometers dan?
hallowa!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:15 schreef blieblie het volgende:
Avond!!!....
Ik ben met der aan het msnenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:17 schreef gazylady2 het volgende:
en nog wat terug gesmst BB?
Dit was het nieuws om 21:58 Ned2quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:12 schreef blieblie het volgende:
*meld* ....
Er is geen zak op tv,
Oeh das wel leuk.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dit was het nieuws om 21:58 Ned2
whehehehe...55 euroquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik heb bij Orion Direct, daar kreeg ik al korting omdat ik mijn scooter daar al 2 jaar schadevrij verzekerd heb. Geen enkele andere verzekeringsmaatschappij is goedkoper voor mij op dit moment
Vaste kosten aan wegenbelasting + verzekering is voor mij 57 euro per maand.
jij bent 55 euro per maand kwijt?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whehehehe...55 euro
88quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jij bent 55 euro per maand kwijt?
Hoeveel PK heeft die Scoup van jou?
en leeftijdquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:29 schreef daNpy het volgende:
Verzekeringen rekenen overigens in kW geloof ik, staat ook op je kentekenbewijs.
goede benadering:quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:29 schreef daNpy het volgende:
Verzekeringen rekenen overigens in kW geloof ik, staat ook op je kentekenbewijs.
Bij mij niet (niet iig Deel I of II)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:29 schreef daNpy het volgende:
ik heb mijn verzekering nu als 22-jarige ondanks dat ik pas over 11 dagen jarig benquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en leeftijd
nog 2 maanden en dan ga ik naar een goedkopere groep
mooi begin, wat betaal je p.m. dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik heb mijn verzekering nu als 22-jarige ondanks dat ik pas over 11 dagen jarig ben![]()
en met 2 schadevrije jaren
op welk deel moet dat staan dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:33 schreef daNpy het volgende:
vermogen moet erop staan.
ikke 37 p/m incl. 7% assurantiebelastingquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooi begin, wat betaal je p.m. dan?
Ik 35,- nu als 23 jarige zonder schadevrije jaren.
op dat deel dat in de auto hoort te liggenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op welk deel moet dat staan dan?
niet dus:quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:35 schreef FlowDesign het volgende:
Vermogen moet op Deel I staan
Als je nou eens een keer iets van de positieve kant benadert ipv alleen maar negatieve dingen te zeggen dat maakt het ook voor anderen een stuk leukerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef daNpy het volgende:
Dat heet gewoon vleugeldeuren, niet Lambo-Style (MB heeft ze ook, als zoveel merken).
je bedoelt dat de ramen niet open kunnen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef daNpy het volgende:
En wat een foute bakken. Zitten geeneens ramen in
Nee, ze zijn niet getint, maar zwartquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je bedoelt dat de ramen niet open kunnen?
en limburgersquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:41 schreef daNpy het volgende:
Duiters
Oh?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef daNpy het volgende:
Dat heet gewoon vleugeldeuren, niet Lambo-Style (MB heeft ze ook, als zoveel merken).
Jahaa, maar zijn niet "lambostyle"-vleugeldeurenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:44 schreef daNpy het volgende:
Maar ze heten wel vleugeldeuren
Ik zit droogquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:44 schreef FlowDesign het volgende:
Hyundai Scoupé 1.5i GT Turbo (1992-1996):
max. vermogen 85 kW (116 pk) bij 5500tpm
max. koppel 170 Nm bij 4300tpm
massa leeg 1015 kg
niet echt om over naar huis te schrijven (dit is n.b. de snelste!)
ik zit ook lekker droogquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit droog
en mijn 88pk op 935kg is mooi sneller weg dan mijn pa met zijn Alfa 147 1.6TS 115pk
nitro... liters!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:48 schreef daNpy het volgende:
Een Turbo met maar 85kW?
Schroeven die hap
Heb je ook een versterker?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik zit ook lekker droog
en muziekje erbij
wat wil je nog meer?
heb vanmiddag ook de 2 * 140 Watt boxen in de hoedenplank maar even aangesloten.
klinkt een stuk beter
Dat is ook het eerste wat ik deedquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik zit ook lekker droog
en muziekje erbij
wat wil je nog meer?
heb vanmiddag ook de 2 * 140 Watt boxen in de hoedenplank maar even aangesloten.
klinkt een stuk beter
hoest jij ff 6000 euro opquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:49 schreef blieblie het volgende:
Toyota MR2 vinnik overigens ook een erg mooie auto.
En die vallen qua prijs opzich best mee. Een mooie heb je al voor een euro of 6000.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nitro... liters!
Ik heb geen versterker maar die radio/cd-speler is van Kenwood dus is iig niet slecht.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je ook een versterker?
Want uit een doorsnee radio krijg je toch niet meer dan 40 watt geperst.
Ik heb er nu geen geld voor (of er uberhaupt voor over).quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hoest jij ff 6000 euro op
ik vind 2900 toch echt wel genoeg hoor (was al meer dan ik eigenlijk van plan was uit te geven)
maarehh... als je bij ons vanaf de franse baan de parijslaan inrijdt maar dan richting mijn huis blijft rijden, dan staat er aan de rechterkant ook een hele mooie rode MR2 met een zeer geslaagde nieuwe voorbumper
Heeft ie 40W RMS speakers dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je ook een versterker?
Want uit een doorsnee radio krijg je toch niet meer dan 40 watt geperst.
Gek hè. Is allebei gebouwd op hetzelfde 1.5 blok.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:52 schreef daNpy het volgende:
Is veel beter tune-baar dan die 85kW
sssssstquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heeft ie 40W RMS speakers dan?
Jaaah, naja, in het algemeen hou ik aan 140 Watt piek is 70 Watt RMSquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heeft ie 40W RMS speakers dan?
Huhquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gek hè. Is allebei gebouwd op hetzelfde 1.5 blok.
Zelfde verhaal als met CPU's.
Lol. Dat klopt dus van geen klanten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaaah, naja, in het algemeen hou ik aan 140 Watt piek is 70 Watt RMS.
Dus.
Die Scoupé GT Turbo.... dat is ook een magere 1.5quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Huh
Welke is ook gebouwd op hetzelfde 1.5 blok?
Ik had het allen over die turbo
Ah... Naja, tzal welquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lol. Dat klopt dus van geen klanten.
140W op de doos = 100W piek = 30W RMS ofzo.
140 Watt op de doos bij een A-merk is echt geen 100 Watt echt denk ik hoor, dat zou oplichterij zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lol. Dat klopt dus van geen klanten.
140W op de doos = 100W piek = 30W RMS ofzo.
Het lijkt me bij geen één merk aan de orde.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
140 Watt op de doos bij een A-merk is echt geen 100 Watt echt denk ik hoor, dat zou oplichterij zijn
DWHN begint trouwens nu
Magere 1.5 met Turbo...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die Scoupé GT Turbo.... dat is ook een magere 1.5
Dat amg dus wel omdat het piekvermogen is.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het lijkt me bij geen één merk aan de orde.
Dat is simpelweg verboden, net als dat je op een pak van 500gram meel geen 750gram mag zetten omdat je anders de consument belazerd.
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:03 schreef blieblie het volgende:
Je hebt alleen van die merken die allerlei tjap bijverzinnen als PMPO, of groot op de verpakking ketsen: Totaal 250 watt!!! (piek, verdeeld over 5 boxjes en een actieve sub.)
CSI komt niet meer op zaterdag.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:01 schreef blieblie het volgende:
Kut.... Hele avond geen zak op tv. En dan tegelijk CSI en Dit was het nieuws.
Oeh! Kloptquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
CSI komt niet meer op zaterdag.
Blauwe Delftenaresse!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:40 schreef just me het volgende:eindhovuh !!!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:40 schreef just me het volgende:eindhovuh !!!!
*herhaalt:quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Magere 1.5 met Turbo...
Zeg maar dag met je 1.8 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |