Linksdragend isquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
wel eens van links en rechts dragend gehoord?
Valt ook weer duidelijk te merken....quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
lijkt mij het beste als je hem naar benee doet? ik bdoel, als ie slap is is dat de 'natuurlijke' positie. lijkt me ongemakkelijk als je hem omhoog doet.
maar ik heb niet de persoonlijke ervaring natuurlijk
Je moet ze andersom dragenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:26 schreef Wolter het volgende:
Ik prop mn ballen links en mn penis rechts..
Lastig die strings.. * zucht *
Nee.. Heb ik al geprobeerd..quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet ze andersom dragen![]()
naar boven???quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef Minisuisse het volgende:
naar boven natuurlijk he
wat een vreemd topic trouwens
ooit van een strakke boxershort gehoord???quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:42 schreef Luukzor het volgende:
[..]
naar boven???
draag je balleknijpers ofzo? of een tuigje?
ROFL als ik m dan omhoog zou dragen hangt ie er van boven uit. of ik zou m moeten oprollen. nee laat de zwaartekracht maar zn werk doen hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:44 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ooit van een strakke boxershort gehoord???
dan draagt ie prettiger als je m omhoog draag...daarna gaat ie wat zwerven maar hij gaat gelukkig nooit ver weg!
is dat lekker zon didgeriedoe om je trekstok?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:52 schreef Snakey het volgende:
Maar doordeweeks heb ik um zo:
afbeelding
![]()
Ja inderdaad, ik dacht dat alle mannen de zwaartekracht accepteerden, maar blijkbaar niet. Wat is er trouwens prettiger aan om hem omhoog te dragen?? Je draagt je ballen toch ook niet omhoog????quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:49 schreef Luukzor het volgende:
[..]
ROFL als ik m dan omhoog zou dragen hangt ie er van boven uit. of ik zou m moeten oprollen. nee laat de zwaartekracht maar zn werk doen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |