niet via sateliet? zal toch wel moeten.....?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Volgens mij is de normale NBC nergens in Nederland te ontvangen, niet via kabel, noch via satelliet. Helaas.Lijkt me wel handig om de Amerikaanse zenders te kunnen ontvangen.
Helaas is de friends finale dan al een tijdje afgelopen...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:24 schreef berc het volgende:
[..]
niet via sateliet? zal toch wel moeten.....?
maja wat maakt het uit, ik ga toch in amerika wonen
On the beach.. Holding claws...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:49 schreef Kimsomnia het volgende:
Hmm, ik heb de Kleenex ook al klaar staan. Ik had bij het lezen van de spoiler (kon me niet beheersen) al bijna traantjes. Omdat ik me verveelde: Ross & Rachel in a nutshell:
http://img2.imageshack.us/img2/3613/RR2.jpg
(link ivm layout)
iddquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Helaas is de friends finale dan al een tijdje afgelopen...
Denkt "with or without you" van U2 er ff bijquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:49 schreef Kimsomnia het volgende:
http://img2.imageshack.us/img2/3613/RR2.jpg
(link ivm layout)
hoorde laatst dat liedje op de radio,quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Denkt "with or without you" van U2 er ff bij![]()
Que??quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:19 schreef M_M het volgende:
Give me two number ones, 86 the bacon, one Adam and Eve on a raft and wreck them!
Ik heb nooit verstaan wat ze nou zei..maar nu wel
Heb ik wel es gedaan en toen wastie dr nog niet dus dat doe ik niet meer...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
En zijn er ook mensen die of wakker blijven en zo snel mogelijk de nieuwste zooi binnenhalen, of de wekker ervoor zetten?
Of denken jullie: Ik zie het morgen wel.
zie sig van bercquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Que??
waarvan is dat dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:24 schreef M_M het volgende:
[..]
zie sig van berc
Blijf denk ik tot uur of 0300 wakker..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
En zijn er ook mensen die of wakker blijven en zo snel mogelijk de nieuwste zooi binnenhalen, of de wekker ervoor zetten?
Of denken jullie: Ik zie het morgen wel.
serie 2 waar phoebe aan monica laat zien dat ze wel kan serveren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
waarvan is dat dan?
Net als pas met Estelle..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:29 schreef berc het volgende:
serie 2 waar phoebe aan monica laat zien dat ze wel kan serveren.
geweldig hoe lisa die imitaties doet![]()
![]()
![]()
Nep fanquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
waarvan is dat dan?
dankjewel, jij ook!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Wytze het volgende:
Mensen, dit is mijn laatste reactie hier tot dat ik Friends Finale heb gezien. Ik wil niet het risico lopen dat ik iets zie wat ik nog moet zien. Ik wens jullie allemaal veel plezier met het kijken. Geniet ervan
Nu welquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:43 schreef berc het volgende:
[..]
dankjewel, jij ook!
[heb je mijn 2de mail al beantwoord?]
oke bedankt!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:50 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nu welEnjoy
Nou, veel plezier daarmee dan..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:55 schreef berc het volgende:
[..]
oke bedankt!
enjoy the last episode!
en dat geld voor jullie allen,
ik ga nu huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een 1 uur dames en heren .. Dan begint het spektakel in de US .. Misschien dat het voor ons ook zo ongeveer gaat beginnen
[ Bericht 11% gewijzigd door LaTeX op 07-05-2004 00:58:10 (Wat vergeten te typen :P) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |