quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:24 schreef jpg97 het volgende:
zonder t-shirt lopen is een big no-no
Strand = groot zwembad+zoncentrum.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:26 schreef MlR het volgende:
Waarom is het zo "NEE".. ?
We zijn toch allemaal mens, ik heb het hier ook niet over naakt lopen.
En het strand, waarom is dat wel goed dan?
Ik vind het vreemd..
Nou, ik vind het echt niet uitzien..niet met sixpack, bierbuik of whatever... je krijgt er zo'n bepaalde uitstraling van..zo van:" kijk mij nou"quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:26 schreef MlR het volgende:
Waarom is het zo "NEE".. ?
We zijn toch allemaal mens, ik heb het hier ook niet over naakt lopen.
En het strand, waarom is dat wel goed dan?
Ik vind het vreemd..
Én mensen die last hebben van warmbloedigheid en die bij vijf graden al in een t-shirtje rondlopen (ikke dus). Bij mij is de stap naar blote bast dus inderdaad ook al héél klein, simpelweg omdat een t-shirt met overal donkere natte plekken nou ook niet bepaald sexy of hygiënisch te noemen is, zeg maar.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:16 schreef SevenWonders het volgende:
Mmm, alleen narcistische sportschooltype homo's lopen m.i. in het openbaar zonder shirt.
*Exact*. Loop je met je arm ofzo langs zo'n glibberige rug vol zweet en zonnebrand. Yechquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:29 schreef jpg97 het volgende:
Bovendien is het niet fris ( al helemaal niet als het super warm is ), omdat je dan al dat overtollig zweet aan iemand kan afvegen ( al dan niet per ongeluk ).
Lloret is misschien een beetje spaciaal geval... da's nauwelijks buitenland.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:33 schreef Fugie het volgende:
Was in lloret en daar liep de helft al zonder shirt enja, zon strak shirtje aan was nat na 5 minutenn lopen
jah, hangt beetje ander sfeer. Hier in nl zou ik het ook heel fout vinden. Met die feesten enzo staan de echte gabbers ook zonder shirt, is ook verschrikkelijk magoed...quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:36 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Lloret is misschien een beetje spaciaal geval... da's nauwelijks buitenland.
Nah, met raam open in de winter, dan zou ik niet bepaald diep slapen, maar ik ben dus met warm weer wel een overtollig zweter :$ (vind ik zelf)quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:43 schreef MlR het volgende:
Ik snap het tokkie niet maargoed
Maar ik bijv. heb het ook erg snel warm, slaap in de winter nog steeds met raam open en niet 100% onder de deken. Ik zweet ook niet overtollig (dus ik ben niet nat oid).. Vind een t-shirt/spons viezer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |