Isabella ging wel heel onopvallend te werk.Ik zou het ook niet zien als iemand 2 meter voor me opeens fotos van me ging maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
GTST: Rosa & Nina (Afl. 2745, VR. 07-05-2004)
Lucas heeft toch nog nooit wat gezegt ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:11 schreef _bigmac_ het volgende:
NickNina
Janine
Ludo
Stefano
Marcus
![]()
MaximiliaanLucas
Sofia
er zijn maar 3 slecte Sanders geweest in de serie leuke familie.
wie is dat op je avater??? is dat obie trice??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:20 schreef _bigmac_ het volgende:
Lucas is gewoon net zo als Sill een mislukte baby.
kwam uit ouders die nooit bij elkaar mochten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij best hoor.. maak ik er een SPOILER van. .. Ik blijf tenmiste on-topic.
[ Bericht 2% gewijzigd door dunn0w op 08-05-2004 12:15:11 ]
Jawel... vorige week zei nog: 'Waar is papa ?' tegen Janine toen Stefano net zoek wasquote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Lucas heeft toch nog nooit wat gezegt ofzo?
Flikker op met dit soort posts. We willen echte spoilers. Dit is topicvervuiling.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:53 schreef dunn0w het volgende:
Maandag 10 mei
knip>
Jij doet niets anders dan topicvervuilingquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:10 schreef Kylee het volgende:
[..]
Flikker op met dit soort posts. We willen echte spoilers. Dit is topicvervuiling.
Ik smijt niet met dit soort zinloze posts rond,quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij doet niets anders dan topicvervuiling.
.
Wil je niet weten wat er volgende week gebeurt dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:12 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ik smijt niet met dit soort zinloze posts rond,.
Dat kan ik wel in mijn eigen tv-gids lezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wil je niet weten wat er volgende week gebeurt dan?
Ze pikt alleen wel de hele paraplu voor zichzelf inquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
She wants to move
She's sexyRosa
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:53 schreef dunn0w het volgende:Dank voor de spoilers Dunn0w. Altijd handig die spoilers. Sommige mensen hebben of geen zin om de spoilers uit de gids over te tikken, of geen gids bij de hand OF helemaal geen gids. Is dus altijd lekker als hier de spoilers staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij best hoor.. maak ik er een SPOILER van. .. Ik blijf tenmiste on-topic.
DUS: Goed werk Dunn0w, vooral zo doorgaan."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Fijn om te horen..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Dank voor de spoilers Dunn0w. Altijd handig die spoilers. Sommige mensen hebben of geen zin om de spoilers uit de gids over te tikken, of geen gids bij de hand OF helemaal geen gids. Is dus altijd lekker als hier de spoilers staan.
DUS: Goed werk Dunn0w, vooral zo doorgaan.
Zit niet zo te spammen joh,quote:Op zondag 9 mei 2004 12:31 schreef BVO het volgende:
De finale van het Tournament is begonnen, klik op GTST Tournament: Halve Finale. voor een directe link.
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schop
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schop
Schop terugquote:Op zondag 9 mei 2004 13:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |