abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18930663
Ik weet het. Het is het zoveelste geltopic

Maar ik kwam gister in de supermarkt. En daar zag ik bij gel nog een paar producten van fructise staan maar er hing een briefje bij dat men het niet meer zou bijvullen omdat de prijs extreem was gestegen.

* weet nu niet meer welke gel hij moet pakken

Ik had altijd ultra strong, of die schijf met gel

Iemand het zelfde probleem? Of iemand met een goeie vervanger?

Fructise zal het toch wel merken? Ik denk dat meer winkels zeggen dat ze het niet meer gaan verkopen
Je viert het met bier
Fotoboek
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2004 @ 14:39:01 #2
43556 miss_dynastie
pi_18930900
Hoe extreem precies? Een winkel zal het overigens wel voor je kunnen bestellen hoor!!
pi_18930932
Ik koop eigenlijk alleen zulke dingen bij de drogist, niet in de supermarkt. Wellicht een idee om daar heen te gaan?
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:42:19 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18930975
Ja inderdaad, ga het bij een andere winkel halen. Of zit er binnen een straal van 100 kilometer alleen maar die ene supermarkt??
pi_18931331
Ik vind die fructise zooi e.d net zo goed werken als standaard gel voor anderhalve euro bij de kruidvat . Alleen Creative Clay van L'oreal heeft meerwaarde omdat het mn dikke zware haar ook nog omhoog krijgt als het lang is. Bij andere gel zakt het in voor het hard is . Maja, dat zijn ook al tering kleine potjes voor 10 euro ofzo... Merk gel is gewoon te duur geworden voor de arme student .
Blaap
pi_18931377
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:42 schreef Aventura het volgende:
Ja inderdaad, ga het bij een andere winkel halen. Of zit er binnen een straal van 100 kilometer alleen maar die ene supermarkt??
Nee

Maar de drogisterij in de buurt verkoopt ook niet meer veel spullen van fructise

Verder weet ik ook niet hoeveel duurder fructise word of is. Heb laatst omdat ik nu korter haar heb een potje wax gekocht. Voor 5,56 volges mij. Toch wel redelijk duur... niet
Je viert het met bier
Fotoboek
pi_18936342
volgens mij heeft andrelon wel ongeveer dezelfde kwaliteit gel, of is fructise van andrelon? Zoniet, dan lijkt me dat wel een goede vervanger

andrelon aquastyling
  donderdag 6 mei 2004 @ 20:10:32 #8
42381 CvB
handles your hunger better
pi_18938379
De gel die ik altijd koop is in de supermarkt twee euro duurder dan bij de kruidvat!! Ga voor je gel dus niet naar de supermarkt
Vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')