abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 mei 2004 @ 12:21:02 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18927469
En weer verder
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 mei 2004 @ 12:23:48 #2
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18927573
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens mij begrijp ik het niet zo goed, dingen vanuit ek2004 hiernaartoe overliften???
Je begrijpt hetgoed hoor

In dit VBL forum zal het EK ook besproken worden,echter op een meer centrale manier. Om dat duidelijk te maken zal ik de [centraal]-topics die ook hier passen vanuit EK naarVBL plaatsen als de HCE afgelopen is.

In de topics die op de nominatie staan om naarVBL verplaatst te worden (vaak topics met de tag [centraal]) plaats ik de opmerking dat de [centraal]topics veelal in VBL zullen thuis horen en datdie wellicht verplaats kunnen worden. Het houdt overigens niet in dat IEDER topic waar nu [centraal] bij staat in hetEK forum naar VBL komt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:27:23 #3
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 mei 2004 @ 12:31:24 #4
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18927761
Een #10 is nooit saai
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:34:16 #5
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 mei 2004 @ 12:35:03 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18927863
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:34 schreef pfaf het volgende:
[FB] Spuug hier een mod in z'n nek #10

Ik ben geen Völler ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18928109
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:34 schreef pfaf het volgende:
[FB] Spuug hier een mod in z'n nek #10

[FB] Schop hier een mod dwars af #10

Kunnen we ons als Portugezen gaan gedragen jegens Doc.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_18932208
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:44 schreef DIGGER het volgende:

[..]

[FB] Schop hier een mod dwars af #10

Kunnen we ons als Portugezen gaan gedragen jegens Doc.
Als uiterst innemende mensen dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18934257
Moet dat topic Graafschap - MVV nou open... kan toch gewoon in het GGD topic
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:55:01 #10
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18934277
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:53 schreef superjoden het volgende:
Moet dat topic Graafschap - MVV nou open... kan toch gewoon in het GGD topic
Het kan natuurlijk ook gewoon in dit topic Spinside(centraalgraafschap) topic deel 2
pi_18934347
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:55 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook gewoon in dit topic Spinside(centraalgraafschap) topic deel 2 uiteraard
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:25:36 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18935050
Topic is dicht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 mei 2004 @ 22:39:54 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18941931
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Je begrijpt hetgoed hoor

In dit VBL forum zal het EK ook besproken worden,echter op een meer centrale manier. Om dat duidelijk te maken zal ik de [centraal]-topics die ook hier passen vanuit EK naarVBL plaatsen als de HCE afgelopen is.

In de topics die op de nominatie staan om naarVBL verplaatst te worden (vaak topics met de tag [centraal]) plaats ik de opmerking dat de [centraal]topics veelal in VBL zullen thuis horen en datdie wellicht verplaats kunnen worden. Het houdt overigens niet in dat IEDER topic waar nu [centraal] bij staat in hetEK forum naar VBL komt.
ach zo..... maar k zag net al dat alles per poule stond

dank voor alle antwoorden tot op heden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 6 mei 2004 @ 23:56:09 #14
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18944071
Ik vraag me af....

Of er geen interesse is om een "poeltje" (of "poultje") te maken onder de voetbalfokkers? Het hoeft van mij niet in het EK 2004 gebeuren te komen omdat er niet 10000 mee hoeven te doen. Gewoon de mensen die interesse hebben.

Ik stel voor:
Ieder die mee wilt doen stort 10 euro op de bankrekening van 1 aangewezen mod.
Ieder die mee doet vult alle uitslagen in voor alle wedstrijden die in de poules gespeeld gaan worden en proberen te gokken wie er door gaan naar de volgende rondes (welke uitslagen daar gespeeld worden) en zo verder tot de finale.
Er worden dan punten gegeven voor bepaalde onderdelen.

Degene met de meeste punten wint!

Goed idee? Of is dat al een keer ergens aan bod gekomen en keihard de grond ingeboord?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:07:48 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18944384
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me af....

Of er geen interesse is om een "poeltje" (of "poultje") te maken onder de voetbalfokkers? Het hoeft van mij niet in het EK 2004 gebeuren te komen omdat er niet 10000 mee hoeven te doen. Gewoon de mensen die interesse hebben.

Ik stel voor:
Ieder die mee wilt doen stort 10 euro op de bankrekening van 1 aangewezen mod.
Ieder die mee doet vult alle uitslagen in voor alle wedstrijden die in de poules gespeeld gaan worden en proberen te gokken wie er door gaan naar de volgende rondes (welke uitslagen daar gespeeld worden) en zo verder tot de finale.
Er worden dan punten gegeven voor bepaalde onderdelen.

Degene met de meeste punten wint!

Goed idee? Of is dat al een keer ergens aan bod gekomen en keihard de grond ingeboord?
Ik ben persoonlijk geen voorstander van pooltjes om geld op FOK!, maar als Doc daar een andere mening over heeft, mij best.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 mei 2004 @ 00:11:21 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18944469
lijkt me lastig, de modjes zijn wel de enige aangezen personen hier omdat ze de meeste verantwoordelijkheid dragen....... maar ben bang dat misschien scheve gezichten van komen en/of discussies........ maar k zou ook niet geheel tegen zijn. daarvoor vertrouw ik de modjesv an voetbal wel

maar t zal qua administratie wel wat tijd kosten, de verwerking van de uitslagen kan hier in een topic komen....
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 7 mei 2004 @ 01:01:10 #17
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18945414
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me af....

Of er geen interesse is om een "poeltje" (of "poultje") te maken onder de voetbalfokkers? Het hoeft van mij niet in het EK 2004 gebeuren te komen omdat er niet 10000 mee hoeven te doen. Gewoon de mensen die interesse hebben.

Ik stel voor:
Ieder die mee wilt doen stort 10 euro op de bankrekening van 1 aangewezen mod.
Ieder die mee doet vult alle uitslagen in voor alle wedstrijden die in de poules gespeeld gaan worden en proberen te gokken wie er door gaan naar de volgende rondes (welke uitslagen daar gespeeld worden) en zo verder tot de finale.
Er worden dan punten gegeven voor bepaalde onderdelen.

Degene met de meeste punten wint!

Goed idee? Of is dat al een keer ergens aan bod gekomen en keihard de grond ingeboord?
Ik vind het een prima idee maar ik denk dat mensen in "hogere functies" hierop tegen zijn.

In principe kan je dat toch wel doen maar dan gewoon buiten Fok! om.
Iedereen mailt zijn uitslagen door naar degene die het organiseert en die mailt de voorspellingen van iedereen door dmv een Excel bestandje
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 09:49:21 #18
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18949093
Wat vind Doc ervan? En als deze het liever niet doet, is DutchGooner dan bereid de "vertrouwens" persoon te zijn? Ik ben wel bereid het meeste werk te doen, dat wil zeggen het ontvangen van de gegevens en het controleren daarvan.

Zodat er geen discussies ontstaan wordt alles van te voren duidelijk uitgelegd. Als iedereen het 4 dagen voordat het EK begint opstuurt, dan kan ik het zeg maar 2 dagen voordat het begint aan iedereen opsturen (dus alle uitslagen van iedereen aan iedereen mailen) zodat als ze iets niet vertrouwen altijd zelf nog kunnen controleren.

Na de bekendmaking van de winnaar krijg je nog 2 dagen om aan te geven dat je het er niet mee eens bent en waarom dat wel niet (waarbij persoonlijke meningen dus niet tellen). Na die 2 dagen en wordt het geld gestort op de rekening van de winnaar.

Dus Doc of DG, laat aub weten wat jullie denken. We kunnen misschien ook een maximum aantal mensen doen, ik heb dus geen zin om 2000 andere fokkers mee te laten doen die nooit iets in VTB posten en nu ineens mee willen doen. Het controleren daarvan wordt wat lastiger maar ik ga er vanuit dat als we 1 topic openen over dit al die andere fokkers er toch niet naar kijken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:29:43 #19
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18952162
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 09:49 schreef jojomen4 het volgende:
Wat vind Doc ervan? En als deze het liever niet doet, is DutchGooner dan bereid de "vertrouwens" persoon te zijn? Ik ben wel bereid het meeste werk te doen, dat wil zeggen het ontvangen van de gegevens en het controleren daarvan.

Zodat er geen discussies ontstaan wordt alles van te voren duidelijk uitgelegd. Als iedereen het 4 dagen voordat het EK begint opstuurt, dan kan ik het zeg maar 2 dagen voordat het begint aan iedereen opsturen (dus alle uitslagen van iedereen aan iedereen mailen) zodat als ze iets niet vertrouwen altijd zelf nog kunnen controleren.

Na de bekendmaking van de winnaar krijg je nog 2 dagen om aan te geven dat je het er niet mee eens bent en waarom dat wel niet (waarbij persoonlijke meningen dus niet tellen). Na die 2 dagen en wordt het geld gestort op de rekening van de winnaar.

Dus Doc of DG, laat aub weten wat jullie denken. We kunnen misschien ook een maximum aantal mensen doen, ik heb dus geen zin om 2000 andere fokkers mee te laten doen die nooit iets in VTB posten en nu ineens mee willen doen. Het controleren daarvan wordt wat lastiger maar ik ga er vanuit dat als we 1 topic openen over dit al die andere fokkers er toch niet naar kijken.
Ben best bereid het geld bij te houden,als je wilt wil ik mijn eBay-ID wel geven voor mijn betrouwbaarheid
Mijn zege heb je
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 mei 2004 @ 12:42:10 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18952305
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 00:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk geen voorstander van pooltjes om geld op FOK!, maar als Doc daar een andere mening over heeft, mij best.
Ik heb daar exact dezelfde mening over
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:47:36 #21
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18952363
Ok gaat dus niet door, jammer!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:50:14 #22
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18952378
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 12:47 schreef jojomen4 het volgende:
Ok gaat dus niet door, jammer!
Tenzij je je e-mailadres hier neerdumpt....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 mei 2004 @ 12:52:20 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18952389
Ik heb er overigens niets op tegen een dergelijk pouletje op Fok besproken wordt. Wat mij betreft wordt er een apart topic "de VBL EK poule" geopend waarin een en ander besproken wordt. Het kan echter om verschillende redenen ook misschien handiger zijn sommige gedeelten juistniet via het forum maarvia de mail te regelen.

Echter ik zelf bemoei me verder niet met deze poule omdat a) ik genoeg te doen heb tijdens het EK, b) ik zelf ook nietmee doe, c) juist als mod ben ik te "officieel" verbonden met Fok waardoor het lijkt alsof dit direct verband houdt met Fok: dit is meer iets tussen users onderling lijkt me.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:03:46 #24
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18952465
thnx Doc!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 7 mei 2004 @ 14:04:33 #25
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18953168
GD ik heb je m'n email al gestuurd naar dutchgooner@hotmail.com.

Heb je die al ontvangen?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')