Welke pet bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:54 schreef swa1re het volgende:
http://www.nihek.nl/
www.sportfanatics.nl
niet erg groot, maar ook Major League Baseball georienteerd. Covee blijft de beste, maar voor een groningen ergggg veerrrrrrr, als je liever niet per post besteld.
volgende amerikaanse site heeft zon beetje alle MLB die je kan bedenken, waaronder de zwarte logos zonder witte omlijning op zwarte caps :
http://shop.mlb.com
deze heeft erg wrede (16$ excl.) Nike MLB caps
http://baseball-caps-and-hats.com/
en zoals e2123219 al zei:
http://www.neweracap.com/
OPquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:03 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Welke pet bedoel je precies?
Heb je er een plaatje van?
Oepsquote:
Jahoor vaak genoeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:06 schreef swa1re het volgende:
nog ? heb je die ooit hier gezien dan?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef The-Sorcerer het volgende:
de pet die Mike Shonida (Linkin Park zanger/gitarist) draagt in de clip van From The Inside... ik wil die hebben!!!![]()
een paar pics:
hij heeft hier ook een muts eroverheen... maar weet iemand wat voor een merk pet dat is? dan kan ik nl. gaan zoeken waar ik die kan kopen![]()
bvd
quote:hij heeft hier ook een muts eroverheen... maar weet iemand wat voor een merk pet dat is?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Het is gewoon een pet met een muts over over heen. Dat ziet elke blinde kip![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:53 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]
zo'n soort pet kun je overal kopen, het gaat om precies dezelfdequote:Op zondag 23 mei 2004 00:23 schreef Renesite het volgende:
Ik heb zo'n soort pet (baseball pet) gekocht bij Intersport, alleen was dat in Duitsland
Zo'n pet heb ik ook gehad, met een vrij korte klep met daarop 2 sterretjes.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:35 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:13 schreef New_Territories het volgende:
Jullie hebben die clips van usher vast wel es gezien, de laatste 2, yeah en burn.
daar draagt hij petjes met een A. erop. Welk merk is dit?? zou het voor Atlanta staan? want daar komt hij vandaan. Of is het een baseball cap van het regionale baseballclub?
let me know
Goh, waar in de USA woon jij dan ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:34 schreef e261984 het volgende:
of of de site van new era zelf daar haal ik altijd mn petjes
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:09 schreef david_hasselhof het volgende:
Ik ben nu al verschillende keren mensen tegengekomen die een zeer coole pet op hadden met een motief van allemaal dezelfde 5 puntige sterretjes. Wie o Wie weet welk merk dit is en waar ik het evt. kan krijgen?? Er zijn geloof ik ook shirts van...
skatewinkels & hiphopwinkelsquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:28 schreef Maffioso het volgende:
Waar verkopen ze lege Truckercaps? Dus gewoon van die mesh petten zonder opdruk en dan iig een zwarte met witte voorkant.
Het klinkt als een Anaheim Angels cap.quote:Jullie hebben die clips van usher vast wel es gezien, de laatste 2, yeah en burn.
daar draagt hij petjes met een A. erop. Welk merk is dit?? zou het voor Atlanta staan? want daar komt hij vandaan. Of is het een baseball cap van het regionale baseballclub?
let me know
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 03:15 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hoi ik zoek een beetje vet petje voor vd zomer, iemand misschien tips? Online shop zou helemaal top zijn. En ik hoef geen afgezaagde VonDutch pet, voor wie btw wel dit zoekt heb ik nog wel een link
www.picturetrail.com/vondutchclothing
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef axz0l het volgende:
Mensen, weet iemand iets over die Nike petjes bij footlocker? dat zijn van die petjes die "exclusief" bij footlocker te koop zijn, ze zijn normaal 20 euro per pet, ze zijn van nike.. en een beetje "soft" ( dus niet echt stevige petjes )
veel van die voetballetjes enzo dragen die petjes, en aangezien ik hier geen footlocker in de buurt heb, en morgen naar antwerpen ga ( waar wel een footlocker zit ) vraag ik me af of je ze ook in footlocker in het buitenland kan kopen.. ik heb op de footlocker website gekeken maar daar staat de petjes niet eens tussen :S..
Foto:
Ze zijn in iets van 10 verschillende kleuren te verkrijgen.. ik heb ook gehoord dat er nu een aanbieding was van 2 voor 20 euro?.. helaas dat er niks op de footlocker website staat.. iemand met info?
Ik denk bij Covee.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:29 schreef Daan518 het volgende:
Hey, heeft iemand enig idee of de world series caps van de red sox hier in NL te koop zijn? Alvast bedankt,
Daan
Helaas niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik denk bij Covee.
www.covee.nl
Dan denk ik dat het moeilijk word om hem te krijgen in Nederland.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:57 schreef Daan518 het volgende:
[..]
Helaas niet.
niemand?quote:Op donderdag 4 november 2004 08:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik ben op zoek naar een muts
pet, cap, muts... wat maakt het allemaal uit...
het is ook niet helemaal een muts, maar heeft ook andere elementen, zoals die klep.
Ik zoek een muts met een klep ervoor, dus dat je ongeveer het effect krijgt van die Linkin Park-screenies die je daar ziet, maar dan uit 1 stuk. iemand een winkel, of een naam, of een plaatje zodat ik kan zeggen wat ik bedoel? weet niet waar ik op moet googlen
elk bekend merk heeft wel een beanie met klep te koop tegenwoordig.quote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
niemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |