ik denk niet dat die gasten zo goed zijn in special effectsquote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gelezen dat het filmpje niet helemaal klopt:
Als het hoofd opgetilt wordt zouden de kaken open moeten vallen en op het moment van snijden moet er, zodra de halsslagader geraakt wordt, bij een levend wezen, bloed uitspatten. (á la Tarantino).
Dit neemt overigens niet weg dat het hele idee erachter ziek is
Het is maar waar je je in verdieptquote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gelezen dat het filmpje niet helemaal klopt:
Als het hoofd opgetilt wordt zouden de kaken open moeten vallen en op het moment van snijden moet er, zodra de halsslagader geraakt wordt, bij een levend wezen, bloed uitspatten. (á la Tarantino).
Dit neemt overigens niet weg dat het hele idee erachter ziek is
hey, je hebt de tekst van dat E3 zelda filmpje in je sigquote:Op zondag 16 mei 2004 23:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het is maar waar je je in verdiept.
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:33 schreef capibar het volgende:
[..]
hey, je hebt de tekst van dat E3 zelda filmpje in je sig![]()
nou, wees er maar blij meequote:Op maandag 17 mei 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Vandag is de dag! Roy gaat een XBox halen!
Zolang hij maar evenveel aandacht blijft geven aan zijn cubequote:Op maandag 17 mei 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
ik laat hem 3x per dag uitquote:Op maandag 17 mei 2004 17:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zolang hij maar evenveel aandacht blijft geven aan zijn cube![]()
xbox=verhoging voor gamecube man, ik heb (nog) geen geld voor een xbox maar ik ga er dit jaar nog wel eentje halen tenzij iemand hem nu wil ruilen tegen super mario kartquote:Op maandag 17 mei 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil wel mijn X-box ervoor ruilen + een bijbetaling van mijn kantquote:Op maandag 17 mei 2004 18:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
tenzij iemand hem nu wil ruilen tegen super mario kart
wat betaal je dan bij?quote:Op maandag 17 mei 2004 21:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik wil wel mijn X-box ervoor ruilen + een bijbetaling van mijn kant
jeezus dikke breezergesprekken bij jouquote:Op maandag 17 mei 2004 21:34 schreef rockstah het volgende:
hebben jullie dat nou nooit?
je zit een beetje niks te doen achter je pc. en dan opeens gaan allemaal mensen je aan gesprekken toevoegen met allemaal van die mensen die er op geilen om zoveel mogelijk mensen in hun msn lijst te hebben staan. en die voegen je dan toe, zoals net. en ik heb echt geen idee wie dat is, en dan begint ze meteen met een webcam uitndiging enzo. zo zegmaar:
[afbeelding]
ik word er zo moe van, maar wat kan je er tegen doen?
ik bedoel, hebben die mensen geen leven ofzo?
hé, dat ben ikquote:Op maandag 17 mei 2004 21:34 schreef rockstah het volgende:
hebben jullie dat nou nooit?
je zit een beetje niks te doen achter je pc. en dan opeens gaan allemaal mensen je aan gesprekken toevoegen met allemaal van die mensen die er op geilen om zoveel mogelijk mensen in hun msn lijst te hebben staan. en die voegen je dan toe, zoals net. en ik heb echt geen idee wie dat is, en dan begint ze meteen met een webcam uitndiging enzo. zo zegmaar:
[afbeelding]
ik word er zo moe van, maar wat kan je er tegen doen?
ik bedoel, hebben die mensen geen leven ofzo?
Fanboyquote:Op maandag 17 mei 2004 23:07 schreef capibar het volgende:
[..]
hé, dat ben ik![]()
OMFG, IK ZIE NU PAS DAT JE INTERNET EXPLORER WEER GEBRUIKT![]()
KETTER!!!!
en ik ben er heel erg trots opquote:Op maandag 17 mei 2004 23:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Fanboy.
eehm, 250 euro?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat betaal je dan bij?
nee, 200 euro hoger ga ik nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
eehm, 250 euro?
the godfather was ik dacht afgelopen vrijdag nog op tv (de week daarvoor deel 1)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:38 schreef pkwarts het volgende:
ik heb de godfather trilogy dvd box net besteld
zit er nog over te twijfelen of ik band of brothers dvd box ga kopen.
ja, het is ook heel erg tempting.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:40 schreef mordradead het volgende:
als je het geld hebt..... why not
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=127323quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja, het is ook heel erg tempting.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |