*Wenst meequote:Op donderdag 6 mei 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe meteen een wens voor dit topic:
Geen Capibar of Rockstah
Boeiend, HomerJ is nog jongquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:38 schreef Lexie het volgende:
Euh, ik weet niet wat je wil zeggen met de titel, maar volgens mij klopt hij niet.
eeehmmquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:38 schreef Lexie het volgende:
Euh, ik weet niet wat je wil zeggen met de titel, maar volgens mij klopt hij niet.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boeiend, HomerJ is nog jong
Nou je dit zegt, valt me pas op hoe grammaticaal tenenkrommend "game over" wel niet is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
eeehmm
De game is nooit voorbij of we stoppen nooit met gamen
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
*Wenst mee
Zouden ze nog slapen, of hebben ze een fataal ongeluk gehad?
ik bedenk me net dat het nintendo hoofdkantoor van de benelux in nieuwegein staat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:20 schreef rockstah het volgende:
hoi
ik zat net zo yorinshop te kijken he, en daar lieten ze zo 'n filmpje zien over een dvdspeler, en ze hebben het voor elkaar gekregen elke keer dat de camera op het dvd-scherm richt shit in de ondertiteling te krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:17 schreef rockstah het volgende:
ja.... en?
ze moeten even een apart topic hebben, blijkbaar helpt die msn shit niet........ dan is het hier tenminste lekker rustigquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe meteen een wens voor dit topic:
Geen Capibar of Rockstah
lekker rustigquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze moeten even een apart topic hebben, blijkbaar helpt die msn shit niet........ dan is het hier tenminste lekker rustig
klinkt als de ideale baan... wat verdient het?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:50 schreef Tain het volgende:
Ik heb vandaag een computer opgeblazen en ik kreeg er nog voor betaald ook![]()
Het moest helemaal niet, ging per ongeluk. Maar goed dat het maar 1 van de servers was (internetserver)quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:52 schreef capibar het volgende:
[..]
klinkt als de ideale baan... wat verdient het?![]()
(serieus, waarom moest je dat doen?)
achja, een server maakt toch niks uitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Het moest helemaal niet, ging per ongeluk. Maar goed dat het maar 1 van de servers was (internetserver)![]()
waarom?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef mordradead het volgende:
mensen..... ik heb een ngage gekocht
omgquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef mordradead het volgende:
vertel me dat het niet waar isquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef mordradead het volgende:
Echte mannen drinken bierquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:29 schreef capibar het volgende:
[edit]
ik heb teveel ranja op![]()
hoeveel kost dat ding nu?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:34 schreef mordradead het volgende:
ik moet zeggen dat ngage best wel cool is, lekker radio/mp3 luisteren tijdens het bezorgen van mijn krantjes, filmpje gekeken in de autode games zijn ook wel redelijk en ik heb er ook al nes/gb games op staan
Hij is geloof ik voor rond de 100 euro te vinden, met beltegoed en zo..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:58 schreef capibar het volgende:
[..]
hoeveel kost dat ding nu?
ik kan me nog herinneren dat hij een tijdje terug veeeeel te duur was, en ik heb hem sindsdien niet meer gezien.
oh, dat valt dan wel weer mee, eerst was hij toch iets van 500 euroquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hij is geloof ik voor rond de 100 euro te vinden, met beltegoed en zo..
300 dacht ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:25 schreef capibar het volgende:
[..]
oh, dat valt dan wel weer mee, eerst was hij toch iets van 500 euro![]()
achja... dat is wel iets van 660 gulden voor een telefoonquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
300 dacht ik.
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:42 schreef gieling het volgende:
omdat hier toch zowat nooit een mod kijkt kan ik grust het bericht doorgeven van HomerJ dat ie gaband is voor 42 uur door te praten over downloaden in een of ander topic van een vage B serie
over welke vage b serie ging het?quote:HomerJ - warez
48 uur
O.C. ofzoquote:Op zondag 9 mei 2004 12:47 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]
over welke vage b serie ging het?
![]()
oh dat orange county ofzoiets, dat wel een dikke B serie idd.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:48 schreef gieling het volgende:
[..]
O.C. ofzo![]()
refresh de pagina eens een paar keerquote:Op zondag 9 mei 2004 12:56 schreef capibar het volgende:
[..]
oh dat orange county ofzoiets, dat wel een dikke B serie idd.
(waarom heb je je avatar alweer verandert)
wauw tof! je hebt een php script in elkaar gesleuteld.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:01 schreef gieling het volgende:
[..]
refresh de pagina eens een paar keer![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:42 schreef gieling het volgende:
omdat hier toch zowat nooit een mod kijkt kan ik grust het bericht doorgeven van HomerJ dat ie gaband is voor 42 uur door te praten over downloaden in een of ander topic van een vage B serie
homerj steunen?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ow wacht, moeten we hem niet steunen?
Nah...
Nee, alleen jouquote:Op zondag 9 mei 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
homerj steunen?![]()
![]()
het lijkt wel alsof iedereen in GAM elkaar haat![]()
tis maar uit welke ogen je het bekijkt hequote:Op zondag 9 mei 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
homerj steunen?![]()
![]()
het lijkt wel alsof iedereen in GAM elkaar haat![]()
wehehequote:Op zondag 9 mei 2004 14:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, alleen jou. En Rockstah
.
en bmh danquote:Op zondag 9 mei 2004 14:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, alleen jou. En Rockstah
.
ik ben alto, ik draai mozilla,firebird, en opera door elkaarquote:Op zondag 9 mei 2004 23:30 schreef Vagere_Hein het volgende:
als ik eenmalig even mag crossposten: ik heb mensen nodig die niet-standaard browsers hebben draaien op hun pc zodat ze even kunnen melden of een bepaalde site werkt onder die browser. het staat in dit topic uitgelegd en kost je als het goed is maar 10 seconden.
sommig mensen begrijpen niet dat er geen enkele reden meer is om IE te draaien.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:32 schreef gieling het volgende:
waarom download je ze zelf niet allemaal? Is ook handig voor de toekomst oid
hier werkt IE6 nog op volle toeren hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 23:37 schreef capibar het volgende:
[..]
sommig mensen begrijpen niet dat er geen enkele reden meer is om IE te draaien.
tijd voor mozilla danquote:Op zondag 9 mei 2004 23:38 schreef gieling het volgende:
[..]
hier werkt IE6 nog op volle toeren hoor
Te lui voor, en irritant om aan te leren. IE draait hier prima.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:44 schreef capibar het volgende:
[..]
tijd voor mozilla dan
(sneller, veiliger, geen popups meer, tabbed browsing, crashed mindervaak en zo kan ik nog wel even doorgaan...)
dat dacht ik ook.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Te lui voor, en irritant om aan te leren. IE draait hier prima.
Juist. Een browser is voor mij een middel en geen doel en zolang dat middel voldoet en aansluit op de reeds aangemaakte cognitieve schema's verander ik niets.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Te lui voor, en irritant om aan te leren. IE draait hier prima.
dude echt vaag, ik wou een opmerking maken als "en wanneer maak je je studie bedrijfskunde af, zie ik in je profiel staan:quote:Op zondag 9 mei 2004 23:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Juist. Een browser is voor mij een middel en geen doel en zolang dat middel voldoet en aansluit op de reeds aangemaakte cognitieve schema's verander ik niets.
Volgend jaar.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:03 schreef capibar het volgende:
[..]
dude echt vaag, ik wou een opmerking maken als "en wanneer maak je je studie bedrijfskunde af, zie ik in je profiel staan:
Bedrijfscommunicatie
(achja, bijna hetzelfde)
maar er staat wel bedrijfs in de naam, bijna goed dusquote:Op maandag 10 mei 2004 00:13 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Volgend jaar.En het is trouwens echt iets heel anders.
Ik miste wat features die niet standaard in IE zaten. Popup killer ingebakken, adblock en dan zijn er nog wel meer handige plugins voor te krijgenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook gewoon IE, waarom overstappen als dit goed werkt![]()
en mozilla/firebird/opera enz. werken gewoon sneller.quote:Op maandag 10 mei 2004 07:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik miste wat features die niet standaard in IE zaten. Popup killer ingebakken, adblock en dan zijn er nog wel meer handige plugins voor te krijgen
ik starte IE weer eens op voor de grap, kreeg ik gelijk een SCHERMVULLENDE blauwe achtergrond met de mededeling dat er een virus was gevonden ofzo, het stond niet in een venster ofzo, en mijn startbalk was ook wegquote:Op maandag 10 mei 2004 16:04 schreef MeZZiN het volgende:
Firefox all the way (ben al een netscape fan sinds de eerste keer dat ik het internet op kwam... via unix dozen naar het internet met netscape 3Daarna van 4,7 naar mozilla naar firefox. Nooit problemen alleen als ik perongelijk IE opstart werk niets meer krijg ik opeens weer last van popups en geen tabs... (echt geen doen meer zonder deze features.....) Moet IE voor mijn werk gebruiken. ebanking software
heb zelf als een haas de site aangepast zodat ze W3C compliant zijn. en de javascript debugger goud als je aan het ontwikkelen bent!
Daarom firefox dan crashed firefox maar niet mijn winhoze....niet dat het veel gebeurd... maar toch een browser met kernel hocks waar had bill het zitten...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ik starte IE weer eens op voor de grap, kreeg ik gelijk een SCHERMVULLENDE blauwe achtergrond met de mededeling dat er een virus was gevonden ofzo, het stond niet in een venster ofzo, en mijn startbalk was ook weg
toen werd mijn IE haat weer eens bevestigd.
het was geen bluescreen, maar gewoon een hele irritante advertentie.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Daarom firefox dan crashed firefox maar niet mijn winhoze....niet dat het veel gebeurd... maar toch een browser met kernel hocks waar had bill het zitten...![]()
ik draai adaware regelmatig, en ij vind nooit iets (alleen de eerste keer, en dat heb ik allemaal verwijdert.)quote:Op maandag 10 mei 2004 16:57 schreef MeZZiN het volgende:
fijn he spyware...
Dan heb je je security wel heel erg bagger ingesteldquote:Op maandag 10 mei 2004 17:17 schreef MeZZiN het volgende:
ooh ja website kunnen veel met javascript in IE ... das waar ook.. ben het helemaal vergeten (te lang geen IE gebruikt) je kan zelfs boekmarks maken zonder te vragen via javascipt met IE (pret pakket)
Ligt het nou aan mij of.....quote:Op maandag 10 mei 2004 17:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
Omdat ik wist dat ad-aware van nullsoft is gingen er bellen rinkelen en heb ik maar via google de correcte site gezocht. Ik zou dus maar es googelen, Cap.![]()
het is van lavasoft hoor, winamp is van nullsoftquote:Op maandag 10 mei 2004 17:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik kwam er een paar weken geleden achter dat ik allemaal spyware op mijn pc staan en toen ik naar de website van ad-aware wilde (intypte!) werd ik gereferred naar ada-ware.com. Omdat ik wist dat ad-aware van nullsoft is gingen er bellen rinkelen en heb ik maar via google de correcte site gezocht. Ik zou dus maar es googelen, Cap.![]()
hoe bedeol je???quote:Op maandag 10 mei 2004 17:22 schreef Rodie83 het volgende:
Wat wordt er hier nou weer slap geluld. Zeker rocksteady en nauwelijks capabel die weer bezig zijn
Jij schijnt hier toch bepaalde topics vol te baggeren?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
hoe bedeol je???
Ow, ok, dan is het goedquote:Op maandag 10 mei 2004 17:34 schreef rockstah het volgende:
helemaal niet [afbeelding], ik kom hier nooit!
Nu je het zegt..quote:Op maandag 10 mei 2004 17:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of.....
Nou kijk, baggeren heeft ook wel zo zn charme natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2004 17:41 schreef rockstah het volgende:
ja, je gelooft me niet he?
ik en capibar hebben de eerste paar slowchat topics wat ehm.. ja...
maar tegenwoordig niet meer, en nu zijn er alleen nog maar slappe discussies over browsers enzo en als ik één keer capibar quote dan krijgt iedereen opeens een aanval en gaan ze zeggen dat het volgebaggerd word![]()
en alle2 werkt nog beter, ze vinden nog steeds niet allebei dezelfde spywarequote:Op maandag 10 mei 2004 18:07 schreef MeZZiN het volgende:
Of gebruik spybot
gratis en heeeeeel effectief(vaak beter dan ad aware
http://www.safer-networking.org/index.php?page=download
ik heb hem volgens mij via download.com gehaalt, dus ik denk dat ik de goede heb.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik kwam er een paar weken geleden achter dat ik allemaal spyware op mijn pc staan en toen ik naar de website van ad-aware wilde (intypte!) werd ik gereferred naar ada-ware.com. Omdat ik wist dat ad-aware van nullsoft is gingen er bellen rinkelen en heb ik maar via google de correcte site gezocht. Ik zou dus maar es googelen, Cap.![]()
ik bedenk me net dat ik al een tijdje geen virusscanner hebquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:40 schreef Khadgar het volgende:
Adaware haal je van www.lavasoft.de, met meteen de nieuwe update file erbij. Daarnaast heb je uiteraard nog een 'HouseCall' virusscan nemen (virusscan via internet): http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp , mocht je nog niet een virusscanner hebben.
Met een combinatie van die twee moet je pc weer enigzins leefbaar worden. Eerst virusssen killen, daarna spyware. Daarna backups van je documenten, daarna nog een keer scannen en daarna formatteren. Na het herinstalleren doe je weer eerst een virusscan, en windows update (mocht dat nog niet gedaan zijn. Daarna weer een virusscan en daarna pas je spullen weer terug.
Sasser stroomt lekkerlijk je pc op als je geen firewall en geen up to date virusscan hebt. Heel bizar gezicht, maar het is toch echt zo.
die vage B serie weetjewel....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik zie het al: Warez
wat niet zoveel aan de handquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik zie het al: Warez
weet jij nog een vette bitorrent site?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
wat niet zoveel aan de hand
Ik zei alleen dat ik ep 12 niet kon vinden! en dat ik verslaafd was
Oké als ik nou site's gaf of erom vroeg...
gelukkig kijken hier nooit modjes![]()
jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:46 schreef capibar het volgende:
[..]
weet jij nog een vette bitorrent site?![]()
neequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:02 schreef capibar het volgende:
[..]
geef es![]()
er komen toch geen mods in GAMquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
nee
Ik denk dat je 48 uur de tijd hebt om er over na te denken,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
er komen toch geen mods in GAM
sinds roy weg is wordt hier niet mer gemodereerd.![]()
oh kutquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat je 48 uur de tijd hebt om er over na te denken,.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:38 schreef capibar het volgende:
wat is een modem ookalweer? dat gebruikte ze toch in het romeinse rijk???
niet zo'n oud kraakding uit de 2e wereldoorlogquote:
dat zeg ik, ik weet nog dat ik alleen na 8 uur op het internet moest, en dan eerst een halve minuut wachten tot hij was verbondenquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:17 schreef mordradead het volgende:
dat is dus een 28k modem, standaard voor lui die nog tel internet gebruiken is geloof ik 56k
ik zat een half uur lang informatie over pokémon op te zoekenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:53 schreef mordradead het volgende:
nou jij de cup.... eerst was het trouwens vanaf 8 uur, later vanaf 7 uur en ik mocht zelfs een uur per dag
neequote:Op woensdag 12 mei 2004 16:25 schreef druiv het volgende:
een perfect onlinespel:
http://www.fortissime.com/go.php?f=172
fortissime, egt lachuh
ik heb een glas karnemelk opquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
*burp*
lekker, zo'n lunch....
ik weet het nog niet helemaal..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:04 schreef HomerJ het volgende:
Doe die 1e maar
waarom 5mpquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:07 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet het nog niet helemaal..
de sony is 555 euro, en de canon 490.
kijk, het gaat me niet om de megapixels, 3 megapixel is idd genoeg (ik zal het grootste deel van de tijd op 2 megapixel fotograferen)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom 5mpikzelf heb 2.1mp en mijn pa heeft 4 ik vind die 2.1 meer dan genoeg en duur zijn ze ook al niet meer (kun je er nog een extra console ofzo bijkopen
instelmogelijkheden, als ik maar gewoon en macro kan fotograferen is het best en een optische zoom is uiteraard een vereiste en het scheelt een stuk meer dan de helft qua geldquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:23 schreef capibar het volgende:
[..]
kijk, het gaat me niet om de megapixels, 3 megapixel is idd genoeg (ik zal het grootste deel van de tijd op 2 megapixel fotograferen)
maar het gaat me gewoon om de instelmogellijkheden.
en het is gewoon toevallig zo dat deze 5 megapixels heeft, maar dat was zowat het laatste waar ik naar gekeken heb.
ja, maar ik eis meer van mijn fotocamera, en die die ik nu heb heeft niet zoveel instelmogelijkheden enzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
instelmogelijkheden, als ik maar gewoon en macro kan fotograferen is het best en een optische zoom is uiteraard een vereiste en het scheelt een stuk meer dan de helft qua geld
Ik wist 't!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef rockstah het volgende:
gieling ik vind juh een lekker ding
Als je trouwens zo door gaat, word JIJ gebanned en niet rockstahquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
(ik ben trouwens capibar, ik zat alleen even op de pc van rockstah en ik heb geen zin om in te loggen)
dit van net deed iemand anders, we zitten hier met 3 mensen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als je trouwens zo door gaat, word JIJ gebanned en niet rockstah
en ook niet van mijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef rockstah het volgende:
ik heb die gast nu even van de pc geschopt![]()
even ter verduidelijking, al die posts hiervoor waren niet van mij.
ik heb er iig niks meer te makenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:23 schreef mordradead het volgende:
jaaaaaah (geloven we niks van he?)
Die mening deel jij met veel anderenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef rockstah het volgende:
gieling ik vind juh een lekker ding
Ik word zoooo heeeeeet van je stem...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:01 schreef gieling het volgende:
[..]
Die mening deel jij met veel anderen
lol, dat was een gast uit onze klas die hier eerst ook al op zijn account zat te rellenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:01 schreef gieling het volgende:
[..]
Die mening deel jij met veel anderen
maar hoe kent ie m'n naam, ik had toen nog niet in dat topic gepostquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:53 schreef capibar het volgende:
[..]
lol, dat was een gast uit onze klas die hier eerst ook al op zijn account zat te rellen![]()
ik heb het altijd over jouwquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:59 schreef gieling het volgende:
[..]
maar hoe kent ie m'n naam, ik had toen nog niet in dat topic gepost
Iddquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef mordradead het volgende:
jullie waren het gewoon zelf
ach kom nou. wat denk je wel niet van ons?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef mordradead het volgende:
jullie waren het gewoon zelf
laat me dat nou niet antwoordenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
ach kom nou. wat denk je wel niet van ons?![]()
*kijkt naar avatar*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
laat me dat nou niet antwoorden
ach man, handjeklap is echt zwaar triest. wij deden het tenminste echt volgens de regels.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
*kijkt naar avatar*
ziet: rechts homer j, links: capibar/rockstah en wat ik denk dat jullie zijn, jullie zijn irritante 14 jarige kereltjes die waarschijnlijk 2 pokemonkaarten op elkaar hebben geplakt en handjeklap gaan spelen daarmee (denkt aan vroeger)
Dat was ik niet, dat was een neger die aan mijn computer zatquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:45 schreef Lexie het volgende:
Rockstah en Capibar zijn twee kleine kutventjes. Ik hoop dat jullie in coma raken!
ja, van die snertregeltjes zodat jullie altijd winnenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
ach man, handjeklap is echt zwaar triest. wij doen het tenminste echt volgens onze eigen regels.
ow, maar dan is het goedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was een neger die aan mijn computer zat.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was een neger die aan mijn computer zat.
kijk, daar heb je die kutlexie weer die de sfeer altijd verpest.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:45 schreef Lexie het volgende:
Rockstah en Capibar zijn twee kleine kutventjes. Ik hoop dat jullie in coma raken!
Doe nou maarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:21 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb wat leuks
Boxen eff redelijk hard aan en down : dit
NIET_SCHRIKKENquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:21 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb wat leuks
Boxen eff redelijk hard aan en down : dit
Lexie is liefquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:50 schreef capibar het volgende:
[..]
kijk, daar heb je die kutlexie weer die de sfeer altijd verpest.
ik hoop dat JIJ in een coma raakt![]()
Mietjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:51 schreef capibar het volgende:
[..]
NIET_SCHRIKKEN
no way dat ik dat ooit in mijn leven download (bij boxen hard wist ik het al)
lexie is helemaal niet lief.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lexie is lief![]()
En een naamgenoot
Dat was een negerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:52 schreef capibar het volgende:
[..]
lexie is helemaal niet lief.
hij geeft mij gofterredomme een semi-doodsverwensing![]()
en een neger heeft ook al die zooi gepost.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat was een neger.
Ik beschuldig je toch nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:59 schreef capibar het volgende:
[..]
en een neger heeft ook al die zooi gepost.
ohnee, het was iemand uit mijn klas.
waarom verdenken jullie MIJ terwijl IEMAND ANDERS op ROCKSTAH'S account heeft lopen baggeren.
omdat ik daarvoor een post had waarin ik zei dat ik EVEN onder rockstah's account postte
dat is gvd 3 uur voordat hij die eerste baggerpost doet![]()
tof dat ik 14 ben.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik beschuldig je toch niet.
Jullie vallen gewoon allemaal in de categorie irritante 16jarige ventjes.
Jammer dat je in GAM alleen gerespecteerd wordt met oldskool gamekennisquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:08 schreef capibar het volgende:
[..]
tof dat ik 14 ben.
EN IK WEET VAST MEER OVER DIGITALE FOTOGRAFIE DAN JIJ!!!!!!!!!
oh tof, om het bij te leggen gaan we het over digitale camera's hebbenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jammer dat je in GAM alleen gerespecteerd wordt met oldskool gamekennis.
En ik weet ook wel wat over digitale camera's.
Ik heb een Minolta Dimage z2 gekochtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:15 schreef capibar het volgende:
[..]
oh tof, om het bij te leggen gaan we het over digitale camera's hebben
maar ik haat je nogsteeds![]()
oh leuk, ik zat er ook nog over te denken om die te kopen, maar uiteindelijk heb ik eenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb een Minolta Dimage z2 gekocht. Wel voor mijn vader, maar toch.
haat uitstraalt
Voor erbij? Je hebt nogal geld voor een veertienjarigequote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:19 schreef capibar het volgende:
[..]
oh leuk, ik zat er ook nog over te denken om die te kopen, maar uiteindelijk heb ik een
[afbeelding]
fuji finepix s304 gekocht.
maar ik wil binnenkort de canon G5 of de sony dsc f-717 kopen.
nee, nee man, ik ga deze dan verkopen, en zeg maar al het geld wat ik heb zit in die camera (en in mijn pc natuurlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Voor erbij? Je hebt nogal geld voor een veertienjarige. Toen ik nog veertien was, verwende ik mezelf als ik zakgeld had gekregen met een rolletje drop in plaats van met een digitale camera
.
Hallo toevallige voorbijganger, ik ben jarigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:23 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, nee man, ik ga deze dan verkopen, en zeg maar al het geld wat ik heb zit in die camera (en in mijn pc natuurlijk)
ik heb mijn spaarrekening berooft en aan echt aan IEDEREEN geld gevraagt op mijn verjaardag.
mijn ervaring is ook dat het handig is een discofeestje voor de hele klas te gevenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hallo toevallige voorbijganger, ik ben jarig.
Bij mij kosten feesten alleen maar geld.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:33 schreef capibar het volgende:
[..]
mijn ervaring is ook dat het handig is een discofeestje voor de hele klas te geven![]()
29 mensen X ungefahr 10 euro = 290 euro
ka-ching![]()
bij mij kost het bijna niks, banken aan de kant, chips en cola, en gooi er maar een cdtjes in op repeatquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Bij mij kosten feesten alleen maar geld.
Doe ik toch iets verkeerd... Misschien lag het aan die spacekoekjes.
Dat bedoel ik, ik was alleen al aan ingredienten al 24 euro kwijtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:44 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mij kost het bijna niks, banken aan de kant, chips en cola, en gooi er maar een cdtjes in op repeat![]()
dat verdien je wel terug man...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik was alleen al aan ingredienten al 24 euro kwijt.
Met 3 gasten?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:54 schreef capibar het volgende:
[..]
dat verdien je wel terug man...
en ik heb als voordeel dat ik geen zaaltje hoef te huren
mijn huis is toch wel groot genoeg![]()
de laatste keer paste de hele klas+nog wat andere mensen er makkelijk in.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met 3 gasten?
Dat gaat op mijn 12 m2 niet lukken. En ik denk dat mijn ouders het ook niet echt kunnen waarderen als ik opeens het hele huis ombouw tot discotheek. Trouwens, die tijd van garagedisco's met prik en schuifelen heb ik al achter me gelatenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:57 schreef capibar het volgende:
[..]
de laatste keer paste de hele klas+nog wat andere mensen er makkelijk in.
oeh! shuifelen, ik ging altijd ineens heel raar dansen middenin het schuifelenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat gaat op mijn 12 m2 niet lukken. En ik denk dat mijn ouders het ook niet echt kunnen waarderen als ik opeens het hele huis ombouw tot discotheek. Trouwens, die tijd van garagedisco's met prik en schuifelen heb ik al achter me gelaten.
Je moet wel je kansen benuttenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:02 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh! shuifelen, ik ging altijd ineens heel raar dansen middenin het schuifelen![]()
ik lachte me rot![]()
![]()
![]()
ik heb niet altijd zin om me kansen te benutten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je moet wel je kansen benutten.
Tss, toen ik veertien was, had ik altijd zinquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:04 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb niet altijd zin om me kansen te benutten.
ik zie het al: student.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tss, toen ik veertien was, had ik altijd zin. Nu nog steeds, eigenlijk
.
Wacht maar tot je haar begint te groeienquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:08 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zie het al: student.
dat zijn altijd van die krolse konijnen.
nu al?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik ga trouwens eens slapen.
Truste!
hij geeft negers de schuld overal vanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:13 schreef rockstah het volgende:
denk je nou echt dat ik je welterusten ga wensen?
oow, chips en cola jij bent wel de man. Ik feest niet laatst ook bij een vriend van me iedereen ging "uit zijn/haar dak"quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:44 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mij kost het bijna niks, banken aan de kant, chips en cola, en gooi er maar een cdtjes in op repeat![]()
heersend feest dusquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:44 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op man, de laatste keer was in groep 6quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:09 schreef Tain het volgende:
[..]
heersend feest dus12 uur feest afgelopen zeker?
Alsof je niet wist wat je kon verwachtenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:50 schreef HomerJ het volgende:
Net filmpje gezien van die amerikaanse onthoofding
Het is trouwens de onthoofding van een amerikaan, of een Iraakse onthoofding.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:50 schreef HomerJ het volgende:
En dan nog durven zeggen dat alleen Nintendo kiddy isquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
En dat kan allemaal wel! En mensen onthoofden in Ninja Gaiden niet!
more dull combat (SQ6quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:11 schreef mordradead het volgende:
door welke game zou dat gekomen zijn ?? nee, ff serieus ik heb dat filmpje niet gezien ook geen behoefte aan trouwens ranzige boel
ik ik heb express niet gekeken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:50 schreef HomerJ het volgende:
het is niet echt lekker, maar 't valt best mee hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:21 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ik heb express niet gekeken.
het werd me door iemand heeeeel erg afgeraden![]()
hij heeft het in detail uitgelegt, en ik hoef hem niet persé te zienquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
het is niet echt lekker, maar 't valt best mee hoor
Als jij het live toekijken naar een levend mens van vlees en bloed wat echt onthoofd wordt wel mee vind vallen, zou ik toch serieus eens met een dokter gaan praten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
het is niet echt lekker, maar 't valt best mee hoor
Het was niet livequote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:33 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als jij het live toekijken naar een levend mens van vlees en bloed wat echt onthoofd wordt wel mee vind vallen, zou ik toch serieus eens met een dokter gaan praten.
Neej, ik vond 't wel ranzig, maar had 't erger verwacht, ik lig er igg niet wakker omquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:33 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als jij het live toekijken naar een levend mens van vlees en bloed wat echt onthoofd wordt wel mee vind vallen, zou ik toch serieus eens met een dokter gaan praten.
rockstah is daar een keer naaroe gegaan, het eerste wat hij zag was een penisbalquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:43 schreef mordradead het volgende:
vroegah was rotten.com nog een vette site kan ik me herinneren, uren laden met je 56k modempje
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:01 schreef capibar het volgende:
[..]
rockstah is daar een keer naaroe gegaan, het eerste wat hij zag was een penisbal
hij is er nooit meer geweest![]()
ik ben toch best wel benieuwd hoe dat eruit zag...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:06 schreef pkwarts het volgende:
wat ik een keer zag op rotten.com
een bejaarde man was gestorven in bad (hartaanval ofzo). om het water warm te houden hing hij er een soort van speciaal badkacheltje in. die man heeft daar dus minstens een week ofzo in gelegen en doordat hij er zolang in lag was het water de hele tijd aan het koken
het plaatje was niet fijn......
Meer een verhaal voor darwinawards.comquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:06 schreef pkwarts het volgende:
wat ik een keer zag op rotten.com
een bejaarde man was gestorven in bad (hartaanval ofzo). om het water warm te houden hing hij er een soort van speciaal badkacheltje in. die man heeft daar dus minstens een week ofzo in gelegen en doordat hij er zolang in lag was het water de hele tijd aan het koken
het plaatje was niet fijn......
is het dan dom als je een hartaanval krijgt?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:10 schreef Lexie het volgende:
[..]
Meer een verhaal voor darwinawards.com.
Hij was in ieder geval goed gaar![]()
.
Ow wacht, het was een speciaal kacheltje, dacht een elektrisch kacheltje
ik denk niet dat die gasten zo goed zijn in special effectsquote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gelezen dat het filmpje niet helemaal klopt:
Als het hoofd opgetilt wordt zouden de kaken open moeten vallen en op het moment van snijden moet er, zodra de halsslagader geraakt wordt, bij een levend wezen, bloed uitspatten. (á la Tarantino).
Dit neemt overigens niet weg dat het hele idee erachter ziek is
Het is maar waar je je in verdieptquote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gelezen dat het filmpje niet helemaal klopt:
Als het hoofd opgetilt wordt zouden de kaken open moeten vallen en op het moment van snijden moet er, zodra de halsslagader geraakt wordt, bij een levend wezen, bloed uitspatten. (á la Tarantino).
Dit neemt overigens niet weg dat het hele idee erachter ziek is
hey, je hebt de tekst van dat E3 zelda filmpje in je sigquote:Op zondag 16 mei 2004 23:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het is maar waar je je in verdiept.
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:33 schreef capibar het volgende:
[..]
hey, je hebt de tekst van dat E3 zelda filmpje in je sig![]()
nou, wees er maar blij meequote:Op maandag 17 mei 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Vandag is de dag! Roy gaat een XBox halen!
Zolang hij maar evenveel aandacht blijft geven aan zijn cubequote:Op maandag 17 mei 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
ik laat hem 3x per dag uitquote:Op maandag 17 mei 2004 17:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zolang hij maar evenveel aandacht blijft geven aan zijn cube![]()
xbox=verhoging voor gamecube man, ik heb (nog) geen geld voor een xbox maar ik ga er dit jaar nog wel eentje halen tenzij iemand hem nu wil ruilen tegen super mario kartquote:Op maandag 17 mei 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil wel mijn X-box ervoor ruilen + een bijbetaling van mijn kantquote:Op maandag 17 mei 2004 18:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
tenzij iemand hem nu wil ruilen tegen super mario kart
wat betaal je dan bij?quote:Op maandag 17 mei 2004 21:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik wil wel mijn X-box ervoor ruilen + een bijbetaling van mijn kant
jeezus dikke breezergesprekken bij jouquote:Op maandag 17 mei 2004 21:34 schreef rockstah het volgende:
hebben jullie dat nou nooit?
je zit een beetje niks te doen achter je pc. en dan opeens gaan allemaal mensen je aan gesprekken toevoegen met allemaal van die mensen die er op geilen om zoveel mogelijk mensen in hun msn lijst te hebben staan. en die voegen je dan toe, zoals net. en ik heb echt geen idee wie dat is, en dan begint ze meteen met een webcam uitndiging enzo. zo zegmaar:
[afbeelding]
ik word er zo moe van, maar wat kan je er tegen doen?
ik bedoel, hebben die mensen geen leven ofzo?
hé, dat ben ikquote:Op maandag 17 mei 2004 21:34 schreef rockstah het volgende:
hebben jullie dat nou nooit?
je zit een beetje niks te doen achter je pc. en dan opeens gaan allemaal mensen je aan gesprekken toevoegen met allemaal van die mensen die er op geilen om zoveel mogelijk mensen in hun msn lijst te hebben staan. en die voegen je dan toe, zoals net. en ik heb echt geen idee wie dat is, en dan begint ze meteen met een webcam uitndiging enzo. zo zegmaar:
[afbeelding]
ik word er zo moe van, maar wat kan je er tegen doen?
ik bedoel, hebben die mensen geen leven ofzo?
Fanboyquote:Op maandag 17 mei 2004 23:07 schreef capibar het volgende:
[..]
hé, dat ben ik![]()
OMFG, IK ZIE NU PAS DAT JE INTERNET EXPLORER WEER GEBRUIKT![]()
KETTER!!!!
en ik ben er heel erg trots opquote:Op maandag 17 mei 2004 23:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Fanboy.
eehm, 250 euro?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat betaal je dan bij?
nee, 200 euro hoger ga ik nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
eehm, 250 euro?
the godfather was ik dacht afgelopen vrijdag nog op tv (de week daarvoor deel 1)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:38 schreef pkwarts het volgende:
ik heb de godfather trilogy dvd box net besteld
zit er nog over te twijfelen of ik band of brothers dvd box ga kopen.
ja, het is ook heel erg tempting.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:40 schreef mordradead het volgende:
als je het geld hebt..... why not
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=127323quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja, het is ook heel erg tempting.....
Jajaquote:Op maandag 17 mei 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
wauw, smiley overloadquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JajaIk speel nu Ninja Gaiden en RS3 LIVE. Verder is mijn
Cube
nog steeds nummer 1 hoor HomerJ
Ik zou niet zonder kunnen
Gieling en ikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Khadgar het volgende:
Raad es wie er misschien volgend jaar naar de E3 gaat?![]()
die lui bij de pu..... laat dan mensen die het leuk vinden daarnaartoe gaan zoals mijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Khadgar het volgende:
ik dacht dat jij van de oude meuk retro spullen wasquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Khadgar het volgende:
Hoe weet jij dat ik ga?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Khadgar het volgende:
ja daaaag! ik wil niet met jullie gezien worden wanneer ik met miyamoto en molyneux aan het bijpraten ben....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, volgend jaar meeten op de E3 dus
Ja, als 1 iemand niet gaat dwarsliggenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gieling en ik
die gaan er toch elk jaar naartoe?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
die lui bij de pu..... laat dan mensen die het leuk vinden daarnaartoe gaan zoals mij![]()
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:52 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja, als 1 iemand niet gaat dwarsliggen
je moet toch 18 zijn om binnen te komen ofzo ?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
ja, en?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
je moet toch 18 zijn om binnen te komen ofzo ?
nou ik dacht zo ff dat ik dan maar weer met mijn grote vriend shigeru erheen ging, hoef je geen id aan de security te laten zienquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, en?
het is amerika, dus je moet ook nogeens 2x gefouilleerd worden, en 5x door de metaaldetectorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:52 schreef bugeye het volgende:
E3 lijkt me zoiezo erg sterk beveiligd en ze zullen zeker weten je om een id vragen,
streng zijn ze
ik ga slapen denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:37 schreef mordradead het volgende:
zo, eindelijk een lekker lang weekend ik ga wat planken in mijn kamer doen en mijn bureau een kleurtje geven
ik leerde altijd 1 uurtje per dag voor 2 pw's die ik de volgende dag had (ik had ook heel vaak leesteksten enzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:39 schreef mordradead het volgende:
best een goed plan, ik had een toetsweek: elke dag niks doen dan denken dat je de volgende dag 6 uur opstaat en tot 8 uur slapen als je half 9 weg moetja... ik blijf zitten hehe
jij bent 11 jaarquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:46 schreef capibar het volgende:
[..]
ik leerde altijd 1 uurtje per dag voor 2 pw's die ik de volgende dag had (ik had ook heel vaak leesteksten enzo)
dat bedoel ik, 2e klas ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:34 schreef capibar het volgende:
[..]
14![]()
so what, in welke klas zit jij, de 3e of 4e?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat bedoel ik, 2e klas ofzo
Op de mavo is het maar weer makkelijk hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:46 schreef capibar het volgende:
[..]
ik leerde altijd 1 uurtje per dag voor 2 pw's die ik de volgende dag had (ik had ook heel vaak leesteksten enzo)
ik zit op havo vwoquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:42 schreef gieling het volgende:
[..]
Op de mavo is het maar weer makkelijk hoor
ik zit in 4 havo en in de 2e klas zat ik nog op vwo (1e klas gymnasium)quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:47 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zit op havo vwo![]()
laat me raden, volgend jaar ga je naar TL?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zit in 4 havo en in de 2e klas zat ik nog op vwo (1e klas gymnasium)
ga je raketgeleerde worden?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:03 schreef gieling het volgende:
Wehe, dan is hier 3jaar vwo toch wat stabieler
Nee, dat word roy alquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:04 schreef capibar het volgende:
[..]
ga je raketgeleerde worden?
verdient goed hoor![]()
ik dacht dat hij vliegtuigjes ging bouwenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee, dat word roy al
ow, kan ook wel jahquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ik dacht dat hij vliegtuigjes ging bouwen![]()
jij wilt later zeker kunstenaar wordenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:07 schreef gieling het volgende:
[..]
ow, kan ook wel jah![]()
meen je dat van die clown?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:27 schreef mordradead het volgende:
nee, volgend jaar weer 4 havoen anders naar mbo maar daar heb ik geen zin in, ik ben van plan clown te worden
preciesquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:25 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit nu in 3 Havo, vind proefwerkweek altijd relaxt! Je bent ongeveer 5 uur langer vrij en ik leer maar 1 uurtje op een dag
Roy heeft weer dromen dat hij slim is en op de universiteit zitquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:Middelbare school
Stelt zo niets voorWacht maar tot je op een universiteit zit
yes!quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:Middelbare school
Stelt zo niets voorWacht maar tot je op een universiteit zit
in die toetsweken moet je idd een stuk harder werken maarja ik ben al vanaf de 1e klas lui en voer weer geen flikker uit en daarom blijf ik zittenquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:25 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit nu in 3 Havo, vind proefwerkweek altijd relaxt! Je bent ongeveer 5 uur langer vrij en ik leer maar 1 uurtje op een dag
@mordradead welk profiel heb je? Ik ga N&G doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |