ik heb ook gesolliciteerd bij de NAM.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
da's kei veel
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ook gesolliciteerd bij de NAM.
Zat te weinig energie in helaas.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
misschien moet je wat meer uien eten?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Zat te weinig energie in helaas.
bruine bonen is ook een optiequote:Op donderdag 6 mei 2004 11:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
misschien moet je wat meer uien eten?
zo'n beetje opbouwende? die zijn echt machtig. Als je dan ook nog in de winkel bij de kruidafdeling gaat staan wilt iedereen gelijk weteen waar doe smakelijk geur vandaan komt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:31 schreef IBAZ het volgende:
hoeveel is aardig, hoe lang is interressanter.
ken je die, in de supermarkt, zo'n kruidige. en dan heel langzaam en een seconde of 3 lang. en dan weglopen en van een afstandje kijken hoe men er mee omgaat.
Dan nog even zo'n lekker geurspoortje trekken..quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:31 schreef IBAZ het volgende:
ken je die, in de supermarkt, zo'n kruidige. en dan heel langzaam en een seconde of 3 lang. en dan weglopen en van een afstandje kijken hoe men er mee omgaat.
vrouwen laten geen schetenquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:40 schreef Kogando het volgende:
Laten vrouwen minder scheten?
dan ken je mijn zusje nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:41 schreef vdo28 het volgende:
[..]
vrouwen laten geen scheten
Die zijn heerlijk inderdaad. En dan even het dekbed omhoog lichten en daarna in laten zakken zodat de lucht er bij je hoofd uit stroomt....quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:43 schreef Klonk het volgende:
de lekkerste zijn de scheten die je onder de dekens laat, kun je nog van nagenieten
jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk inderdaad. En dan even het dekbed omhoog lichten en daarna in laten zakken zodat de lucht er bij je hoofd uit stroomt....![]()
wil ik haar kennen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:46 schreef stame het volgende:
[..]
dan ken je mijn zusje niet![]()
dat weet ik niet, hoop het niet voor jequote:Op donderdag 6 mei 2004 11:56 schreef IBAZ het volgende:
[..]
wil ik haar kennen?
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk inderdaad. En dan even het dekbed omhoog lichten en daarna in laten zakken zodat de lucht er bij je hoofd uit stroomt....![]()
OMG..!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:31 schreef IBAZ het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
welkom bij de clubquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was![]()
herkenbaar, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
OMG..!
Typisch man
???????quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:47 schreef S7en het volgende:
checks een topicvalt me mee dat hij niet in OVJL staat
![]()
5? ?? :S geen id
Ik niet, mijn lieve echtgenoot wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:29 schreef IBAZ het volgende:
[..]
herkenbaar, toch?
kan jij er om lachen ?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik niet, mijn lieve echtgenoot wel.
Inmiddels al......quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:39 schreef alsem het volgende:
om de 2.315 seconden
*vdo uitgeteld is....quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:44 schreef manny het volgende:
echt een boel....................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |