Had je toen ook een mail gestuurd je zou me terug mailen als je hem toch niet verkocht had en niets meer gehoord dus dacht dat die verkocht was...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef CarOnline het volgende:
De mijne is nog steeds te koop trouwens!
Nou in het vraag en aanbod topic staat een oproepje voor je!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Had je toen ook een mail gestuurd je zou me terug mailen als je hem toch niet verkocht had en niets meer gehoord dus dacht dat die verkocht was...
Er staan er nog meer modelen van op www.cobrabike.nl 3 verschillende modellen waarvan bij 1 het kind zowel naar je toe als van je af kan zitten.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef bixister het volgende:
ik vind 'm er wel mooi uitzien Xanthe! wel een enorme stoel daar voorop maar ook leuk als je kind zo lang voorop kan.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:25 schreef Ghost_Rider het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje...
weet iemand waar ik zo een mamafiets kan kopen ? Of is er iemand die dat verkoopt ?
het moet niet zooo prijzig zijn, de nieuwste sparta kost al snel tussen 800 a 1000 euro, dat vind ik overdreven duur !
Ik wil liever de helft van de prijs geven, want stel dat hij gejat wordt...
Hopelijk weet iemand iets !
(zouden ze in duitsland goedkoper zijn... ? dan hier in NL ? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |