abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:51:40 #201
103793 kozakken
Living the life
pi_30023147
Mijn moeder heeft de personal bike (dus niet de delivery)
Wat een heer-lij-ke!!! fiets. Echt zo lekker en prettig te sturen.
Aanrader! (plus dat Jonne heel gemakkelijk mee voorop en achterop kan)
pi_30069187
Zijn er hier mensen met een Fietskar? Zo ja hoe bevalt hij met fietsen en met wandelen?
Wat zijn de voordelen?
Wat zijn de nadelen?

Ik zit nu giga te twijfelen tussen een moederfiets en een fietskar....

Misschien kan ik door ervaringen eindelijk een goede keus maken....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_30071025
Was er ooit niet een fietskarren-topic?

Fietsen met je kroost; voor, naast of achter de fiets
W ~ H ~ T
pi_30071346
Dank je wel Jonnetje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_32120978
*sgop*

Ik heb een tijd terug al eens in het speeltuinbankje gepost dat ik een nieuwe moederfiets heb besteld.
Het is de Gazelle Bloom.
Dit is de nieuwe moederfiets van Gazelle die vanaf 2006 de plaats van de Solide gaat overnemen.

Ik heb tot halverwege (lees: eind) oktober moeten wachten tot er een duidelijke foto op de site van Gazelle kwam.. Kan ik 'm niet linken..
Dan maar het linkje naar de site: Gazelle Bloom

Ik heb dus de oranje versie besteld, alleen heb ik verder nog steeds niks van de fietsenmaker gehoord
W ~ H ~ T
pi_32179383
Ah! Dus dat zijn *moederfietsen*!! Ik heb ze al eens zien rijden, maar ik dacht dat ze voor mensen met een balansstoornis waren ofzo.
pi_32179419

mooie fiets jonnetje!

ik fiets nu met beide kinders op een gewone Giant damesfiets, en dat valt me eigenlijk alles mee.
pi_33067523
Iemand bekend met de family bike moederfietsen? www.family-bike.com staan wel wat foto's maar de volgende link is duidelijker ; http://www.speurders.nl/f(...)905/advertentie.html

Lijkt me op zich wel relaxt zo'n fiets.
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 11:27:51 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_33067594
ze hebben het stuur van een rollator op een fiets geprakt
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33071054
De mijne is nog steeds te koop trouwens!
Screw them.
We're going home.
pi_33071946
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef CarOnline het volgende:
De mijne is nog steeds te koop trouwens!
Had je toen ook een mail gestuurd je zou me terug mailen als je hem toch niet verkocht had en niets meer gehoord dus dacht dat die verkocht was...
pi_33073038
ik vind 'm er wel mooi uitzien Xanthe! wel een enorme stoel daar voorop maar ook leuk als je kind zo lang voorop kan.
pi_33073664
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Had je toen ook een mail gestuurd je zou me terug mailen als je hem toch niet verkocht had en niets meer gehoord dus dacht dat die verkocht was...
Nou in het vraag en aanbod topic staat een oproepje voor je!
Hotmail had je adres verwijderd, dus ik kon je niet terug mailen en ik wist niet wie het nou was, maar dat was jij dus!
Mail me anders nog eens als je interesse hebt?
Screw them.
We're going home.
pi_33076909
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef bixister het volgende:
ik vind 'm er wel mooi uitzien Xanthe! wel een enorme stoel daar voorop maar ook leuk als je kind zo lang voorop kan.
Er staan er nog meer modelen van op www.cobrabike.nl 3 verschillende modellen waarvan bij 1 het kind zowel naar je toe als van je af kan zitten.
Tot 25 kg dus en ik heb iemand gesproken die er dus nog met haar kindje van bijna 4 op en 1 van 6 op fietst (die van bijna 4 dus voorop). En doordat het gewicht boven het wiel zit en erg laag zou hij nog steeds stabiel fietsen.
pi_33077253
Caronline je hebt mail , ik had je oproepje niet gezien...
pi_34902688
*kick*

ff pimpen
Mag ik u voorstellen aan mijn überstoere nieuwe mamma-fiets?

Zaterdag belde de fietsenmaker dat ie daar al gearriveerd was! Het enige wat bekend was was dat ie in week zes in de Gazellefabriek op de band zou staan, en dus waarschijnlijk een week later naar de fietsenmaker gestuurd zou worden. Maar afgelopen dinsdag hebben we 'm al op gehaald.
Er zit trouwens nog een "afpak-tas" bij maar die ligt nog in de auto. Ik weet het, het zadel staat tyfus-hoog.. Qua fiets maat had ik ook veel beter één (of zelfs meer ) maat groter kunnen nemen. Maar dan had ik niet deze mooie oranje kleur..

(oja, kwaliteit van de foto's is ook zo zo.. Maar het was buiten ook KOUD! )
W ~ H ~ T
pi_34902775
Jonnetje, klaar voor de OS en het WK voetballen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34902906
Jonnetje: ik vind die fiets dus echt erg leuk! En je valt wel op zo
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_34903500
leuke gave kleur
ik wil ook ben er nog druk voor aan het sparen
  Jubileum moderator donderdag 9 februari 2006 @ 20:32:57 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34913047
Hij is geweldig zo in het oranje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:39:15 #221
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37884770
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:25 schreef Ghost_Rider het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje...

weet iemand waar ik zo een mamafiets kan kopen ? Of is er iemand die dat verkoopt ?
het moet niet zooo prijzig zijn, de nieuwste sparta kost al snel tussen 800 a 1000 euro, dat vind ik overdreven duur !

Ik wil liever de helft van de prijs geven, want stel dat hij gejat wordt...

Hopelijk weet iemand iets !

(zouden ze in duitsland goedkoper zijn... ? dan hier in NL ? )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:44:08 #222
124508 Ghost_Rider
Live and let die
pi_37884939
Hoi rewino,

Wil je je fiets nog verkopen ? Ik ben namelijk op zoek naar een mamafiets !

Groetjes
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:23:42 #223
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_37892377
Hier ga ik van de week nog kijken voor de sparta amazone centjes zijn binnen dus ik mag hem eindelijk uit gaan zoeken en uit testen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 06:59:32 #224
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37904671
ik ben ff de naam kwijt, maar mijn "mama fiets" komt van de wehkamp af. en was 300 euro.
rijdt goed, genoeg ruimte tussen mij en kind in. remt goed. stuurt goed. staat stevig op zn standaard.
pi_37910802
Weet niet of je hier ist mee kan?
Fietsenwinkel.nl -> Moederfietsen
Maar er staat een Pointer classica comfort voor ¤ 259,00 En de Sparta Amazone classic kost er ¤ 449,00 (spiksplinternieuw)
W ~ H ~ T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')