abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2004 @ 21:23:57 #101
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19844019
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 21:20 schreef Jessicaa het volgende:
He wat jammer. Ik was al benieuwd of je hem had.
Weet je ook nog hoe duur daar de 4 versnellingen waren?
En hij was maar ietsie duurder daar als dat je hem op zijn goedkoopst op internet had gezien toch?
Bikemotion.nl was de allergoedkoopste die ik kon vinden. Hij is dan 596 (en daar komen nog 30 euro bezorgkosten bij). Voor die 20euro die ik nu meer betaal heb ik dan nu wel de service e.d. lekker op fietsafstand. ('t is niet echt dichtbij, maar goed te doen op de fiets voor mij)

Ik heb alleen geen idee hoeveel ie met 4 versnellingen kost daar. (misschien dat ze 't door de telefoon willen zeggen?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 21:26:06 #102
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19844069
Ok bedankt voor je info. Je hebt gelijk. Ik zou dan voor dat ietsie meer ook kiezen voor een zaak in de buurt. Zeker voor als er toch wat mee is ofzo.
Weet jij de verschillen tussen de oude en nieuwe modellen?
En nu maar hopen dat ik me oude fiets ook nog verkoop dan kan ik er ook voor gaan kijken!
pi_19844194
Ik was vandaag nog bij de plaatselijke fietsboer. Ik dacht dat er misschien ook wel andere fietsen geschikt zouden zijn en dat die dan niet zo vreselijk duur zou zijn. Zo'n mamafiets is nu toch echt een hype en misschien daarom extra duur. Komt de meneer met een prachtige Gazelle solide aan zetten van 8 nogwat. Tja, na die 8 luisterde ik al niet eens verder, damn wat zijn fietsen duur zeg!
Geelijk dit topic opgezocht en op de andere site (fietsenophetnet) gekeken, daar is is dezelfde fiets 680 euro. Wat een verschil!!!

plaatje:

Deze fiets is ook nadat je kind dus niet meer voorop zit nog practisch.

Trouwens ik vind de fiets van Melonovy (batavus Verona) ook erg practisch.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 21:38:02 #104
336 Jessicaa
pi_19844324
Ja maar als ik het zo hoor hier zijn de fietsen nadat ze in t voorzitje gezeten hebben (op het achterzitje zit ik voorlopig nog wel met een bezette plek) ook prettig. Mede doordat je dan lekker bv een fietsmand voorop kan gooien. Als Gerard werken is zal ik de kleinere boodschapjes toch op de fiets moeten doen en dan is dat best makkelijk.
maar die ziet er ook mooi uit.
Ik ga nu een beetje op alle positieve verhalen van de mama's hier uit. Ik wil er natuurlijk eerst nog wel even op fietsen.
  zondag 13 juni 2004 @ 16:18:28 #105
336 Jessicaa
pi_19857968
Ik heb megabike gemaild
De 4 versnellingen kost 659
en de 7 versnelling kost 675
  maandag 14 juni 2004 @ 22:08:12 #106
336 Jessicaa
pi_19893486
ET nog even een vraagje.
Hadden ze de fiets niet op vooraad? Ik dacht/hoopte dat megabike altijd zoveel op vooraad had.
  maandag 14 juni 2004 @ 22:26:49 #107
3011 E.T.
pi_19894189
quote:
Op maandag 14 juni 2004 22:08 schreef Jessicaa het volgende:
ET nog even een vraagje.
Hadden ze de fiets niet op vooraad? Ik dacht/hoopte dat megabike altijd zoveel op vooraad had.
ze hadden er een paar op voorraad. Maar niet degene die ik wilde natuurlijk
Het verschilt per dag wat ze hebben. Toen ik er was hadden ze er een stuk of drie staan.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 juni 2004 @ 22:27:58 #108
336 Jessicaa
pi_19894227
O ok, bedankt weer

*duimt dat je hem nu snel kan halen*
  maandag 14 juni 2004 @ 22:45:39 #109
3011 E.T.
pi_19894840
quote:
Op maandag 14 juni 2004 22:27 schreef Jessicaa het volgende:
O ok, bedankt weer

*duimt dat je hem nu snel kan halen*
Ze zouden vandaag bellen
  maandag 14 juni 2004 @ 23:12:18 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19895771
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:03 schreef livelink het volgende:
Jessicaa, de Personal Bike heeft een chip in het frame en er is een uniek nummer uitgestanst in het frame (dat kun je op de foto goed zien). Het schijnt de minst gestolen fiets te zijn, dus het werkt wel.
Het werkt NIET.
Er zijn er al 2 gejat van mij. (het is nl. mijn werkfiets)
Anti-diefstalchip of niet: de politie zoekt even hard naar jouw fiets als naar een andere, wat dus betekent dat-ie niet meer terugkomt als-ie gejat is.
En hij wordt ook nog 's gauwer gejat dan andere fietsen, omdat hij er zo apart en nieuw uitziet. Ik weet niet wat ermee gebeurt, want legaal doorverkopen lukt niet meer, maar het zal dan wel via het illegale circuit gaan.
het bijgeleverde kabelslot werkt wel goed, maar als je die niet hebt en je zet hem gewoon in een stalling, ben je hem binnen de korste keren kwijt.
Het is echt gelul dat het de minst gestolen fiets van NL is: vooral niet in iets grotere steden. (sorry voor de krachttermen )
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 15 juni 2004 @ 22:03:55 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_19921692
Semtex, mijn ervaring is gelukkig anders. Ik heb mijn fiets altijd in Utrecht gebruikt en gestald en het is gelukkig altijd goed gegaan. Bij het station zette ik hem wel in de bewaakte fietsenstalling, want daar sta ik voor geen enkele fiets in. Maar misschien heb ik wel gewoon geluk gehad, dan.
Inmiddels is het anti-diefstal verhaal overigens niet meer de reden dat ik zo blij ben met mijn fiets. Het is eigenlijk verreweg de lekkerste fiets die ik ooit gehad heb (en ook verreweg de duurste, dat dan ook wel weer )
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 22:42:48 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19922962
Bewaakt wordt-ie idd niet gestolen, maar ik heb hem dus ooit eens 5 minuten met alleen z'n normale slot bij een Albert Heijn laten staan en geloof me: ik kwam na die 5 minuten de suup weer uit en hij was spoorloos
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:10:10 #113
8885 moralia
Grip op je zak
pi_19947783
Ben ik nu nog een van de weinige moeders die met haar kind op een gewone bijna 20 jaar oude gazelle fiets rondcrosst? Ik zie echt de voordelen er wel van in maar om er nou zo'n 600 Euri tegenaan te gooien? Of waren jullie toch al van plan een nieuwe te kopen? Want op zich gaat het op een gewone fiets ook wel goed hoor.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:37:03 #114
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_19950584
Moralia, ik heb mijn fiets gekocht, lang voordat ik met kinderen bezig was. Hij was speciaal voor het fietsen naar mijn werk. En het is mooi meegenomen dat het ook een semi-moederfiets is.

600 euro is inderdaad een hele hoop geld, maar aan de andere kant heb ik niet de beschikking over een auto, dus mijn fiets en het OV is het enige waar ik mijn kinderen mee vervoeren kan. Als je het zo bekijkt, is het wel een goede investering, denk ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_19951009
moralia, ik heb voorlopig ook nog een gewone fiets. maar ik vind het wel behelpen hoor, eerlijk gezegd. heb jij ook een bobike stoeltje of een ander merk? misschien is het frame van jouw Gazelle ruim van model, maar op mijn Giant zat ik met het gewone zadel veel te dicht op het stoeltje om af/op te kunnen stappen. gelukkig heeft het rok-zadel dat we er vervolgens opgezet hebben me net die nodige extra ruimte gegeven, althans, voorlopig.... ik vrees dat ik er met mijn weer groeiende buik over niet al te lange tijd weer niet tussen pas...

oja en semtex, in 'de grote stad' is diefstalpreventie al lang een kwestie van goede en vooral VEEL sloten op je fiets doen.
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:42:48 #116
336 Jessicaa
pi_19952296
Moralia ik wilde het eerst ook mijn eigen fiets blijven doen. Maar ik merk nu ik steeds meer afhankelijk van mijn fiets ben de ongemakken er wel van. Met Janneke voor en Bo achter zit ik gewoon klem. Het fietsen gaat prima maar het op en af stappen niet. Ik vind 600 euro ook een hoop geld (675 zelfs) maar ben er toch voor aan het sparen nu. (lees babyspullen in de verkoop aan het gooien )
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:58:27 #117
8885 moralia
Grip op je zak
pi_19952733
Het is idd wat krap op mn ouwe gazelle met bobike zitje idd. Maaarrrrr nu zit Zoë inmiddels achterop en dat is prima. Ik denk ook dat het anders is als je twee kinderen hebt, dan zou ik het misschien ook overwegen. En ze heeft al me al iets meer dan een jaar voorop gezeten, dus dat beetje ongemak kon ik wel hebben eigenlijk.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:37:40 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19958834
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:51 schreef bixister het volgende:
oja en semtex, in 'de grote stad' is diefstalpreventie al lang een kwestie van goede en vooral VEEL sloten op je fiets doen.
En vastzetten aan lantaarnapelen, anders nemen ze je fiets met sloten en al gewoon mee
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2004 @ 17:28:50 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_20688347
Ik doe het maar even hier..

Jessie, voor op jouw gewone fiets zijn er nu ook losse dingetjes te koop die je stuur recht houden als je je kind op de fiets wil zetten.

HEBIE STUURCORRECTOR
Houdt het fietsstuur recht als de fiets op de standaard staat. Je kunt je peuter dan gemakkelijk in het fietsstoeltje tillen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 20:35:09 #120
336 Jessicaa
pi_20692453
Klopt Mous, die heb ik inmiddels al. Tegelijk met het dubbele standaard gekocht. Anders had ik weer niks aan dat standaard! Het werkt wel. Ik krijg ze nu veel makkelijker op de fiets gezet. Ik vind alleen die hoogte van die dubbele standaard te hoog. Als ze allebei op de fiets zitten en je wil hem inklappen dan geeft dat echt een dreun op je achterwiel. die probeer ik wel zoveel mogelijk op te vangen, maar lukt dus niet altijd.
O en inmiddels staat mijn zadel helemaal laag en ietsie gekiept. Ik hoef dus geen andere fiets meer.
Enne dalijk wel ff actie foto's met jouw nieuwe fiets he Moussy.

Bixis hoe is het met jou fietsperikelen?

Et heb jij je fiets al?
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2004 @ 20:40:16 #121
7074 moussy
kuttekop
pi_20692564
Ik heb eerlijk gezegd nog geen last van de hoogte, omdat ik een heel laag fietsie heb. Mijn fiets klapt ook niet als ik hem van de standaard haal, gewoon een beschaafd hupje.

Ik heb ook nog geen actiefoto's omdat ik hem samen met Cas gesmeerd ben vanmiddag, om zonder toeschouwers ff een rondje dorp te gaan fietsen

Alleen dat opstappen he Dat is wennen zeg!! Normaal moest ik eerst een meter steppen en dan ophupsen, maar dat gaat nu niet meer Ik ga nu zitten, tenen aan de grond en fiets zo weg
  zaterdag 17 juli 2004 @ 20:45:25 #122
3011 E.T.
pi_20692666
Volgende week, jessicaa
Echt ik koop nooit meer een fiets bij dat MegaBike Eerst was m'n bestelling niet goed doorgekomen, 100 telefoontjes later zou ie gister binnenkomen.. Gistermiddag (laat) gebeld dat ik 'm vandaag op wilde komen halen..
"Sorry, hij is niet binnengekomen..." En dan raar vinden als Swets lichtelijk geirriteerd wordt aan die telefoon. (De levertijd van sparta zelf is max. 3 weken heb ik nagevraagd.. en ik wacht al ruim 2 maanden)
Maar gegarandeerd, volgende week zou ie binnenkomen. Als ie er dan niet is, mogen ze hem houden. toen ik 'm trouwens bestelde stond er 659 op het kaartje... toen jij belde jessie was ie 675.. Als ze volgende week 675 af willen rekenen, mogen ze 'm ook houden. Dan bestel ik 'm wel alsnog bij BikeMotion, heb ik 'm ook met max. 3 weken. (Saskia kan toch nog niet mee )

Echt, ik heb 't zoooooooo gehad met die zaak.... Steeds beloven terug te bellen of te bellen hoe 't er mee staat en gewoon niet doen.... en allemaal smoesjes als ik bel...
  zaterdag 17 juli 2004 @ 20:47:56 #123
336 Jessicaa
pi_20692706
Kan het me helemaal voorstellen. Inderdaad gelukkig dat je hem nog niet nodig heb. Anders had je er al gestaan denk ik
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2004 @ 20:55:01 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_20692839
Ow ET, Dat mijn schoonzus het kleinste model van de sparta amazone bestelde bij Bikemotion hadden ze een levertijd van 6 weken
  zaterdag 17 juli 2004 @ 21:01:24 #125
3011 E.T.
pi_20692945
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 20:55 schreef moussy het volgende:
Ow ET, Dat mijn schoonzus het kleinste model van de sparta amazone bestelde bij Bikemotion hadden ze een levertijd van 6 weken
Ik kreeg van de week antwoord op een mailtje dat ik had gestuurd.. max. 3 weken.
Zal ook wel liggen aan de levertijden van Sparta denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')