Bikemotion.nl was de allergoedkoopste die ik kon vinden. Hij is dan 596 (en daar komen nog 30 euro bezorgkosten bij). Voor die 20euro die ik nu meer betaal heb ik dan nu wel de service e.d. lekker op fietsafstand. ('t is niet echt dichtbij, maar goed te doen op de fiets voor mij)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:20 schreef Jessicaa het volgende:
He wat jammer. Ik was al benieuwd of je hem had.
Weet je ook nog hoe duur daar de 4 versnellingen waren?
En hij was maar ietsie duurder daar als dat je hem op zijn goedkoopst op internet had gezien toch?
ze hadden er een paar op voorraad. Maar niet degene die ik wilde natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2004 22:08 schreef Jessicaa het volgende:
ET nog even een vraagje.
Hadden ze de fiets niet op vooraad? Ik dacht/hoopte dat megabike altijd zoveel op vooraad had.
Ze zouden vandaag bellenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:27 schreef Jessicaa het volgende:
O ok, bedankt weer
*duimt dat je hem nu snel kan halen*
Het werkt NIET.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:03 schreef livelink het volgende:
Jessicaa, de Personal Bike heeft een chip in het frame en er is een uniek nummer uitgestanst in het frame (dat kun je op de foto goed zien). Het schijnt de minst gestolen fiets te zijn, dus het werkt wel.
En vastzetten aan lantaarnapelen, anders nemen ze je fiets met sloten en al gewoon meequote:Op woensdag 16 juni 2004 22:51 schreef bixister het volgende:
oja en semtex, in 'de grote stad' is diefstalpreventie al lang een kwestie van goede en vooral VEEL sloten op je fiets doen.
Ik kreeg van de week antwoord op een mailtje dat ik had gestuurd.. max. 3 weken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:55 schreef moussy het volgende:
Ow ET, Dat mijn schoonzus het kleinste model van de sparta amazone bestelde bij Bikemotion hadden ze een levertijd van 6 weken
MIjn vriendin heeft deze Gazelle ook, bevalt erg goed, alleen als we flinke tochten fietsen vind ze hem toch wel errrrg zwaar worden..verder top fietsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:32 schreef danosa het volgende:
Ik was vandaag nog bij de plaatselijke fietsboer. Ik dacht dat er misschien ook wel andere fietsen geschikt zouden zijn en dat die dan niet zo vreselijk duur zou zijn. Zo'n mamafiets is nu toch echt een hype en misschien daarom extra duur. Komt de meneer met een prachtige Gazelle solide aan zetten van 8 nogwat. Tja, na die 8 luisterde ik al niet eens verder, damn wat zijn fietsen duur zeg!
Geelijk dit topic opgezocht en op de andere site (fietsenophetnet) gekeken, daar is is dezelfde fiets 680 euro. Wat een verschil!!!
plaatje:
[afbeelding]
Deze fiets is ook nadat je kind dus niet meer voorop zit nog practisch.
Trouwens ik vind de fiets van Melonovy (batavus Verona) ook erg practisch.
Piet en ik vinden 't allebei erg leuk en we fietsen bijna elke dag wel even. ik ben er inmiddels ook een stuk handiger in geworden en kan 't nog wel even uithouden met deze fiets, voor zolang m'n buik 't toelaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:35 schreef Jessicaa het volgende:
Bixis hoe is het met jou fietsperikelen?
Moederfietsenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Misschien heb je iets aan het moederfietsentopic (dat ik niet kan vinden nu)?
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2004 14:57 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens de 7 versnellingen versie en hij fietst heerlijk.
En waarom kun jij dat wèl vinden?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:50 schreef Tomas123 het volgende:
Hayabusa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |