Kijk eens hier: Fietskarrenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:08 schreef stefimke het volgende:
Zijn er ook ouders die een fiets-kinder-karretje gebruiken en wat zijn de bevindingen daarvan?
da's een goeie, et, dat zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:44 schreef E.T. het volgende:
Zou het verschil in voorop zitten niet ook te maken hebben met het type stoeltje?
heb je ze allebei tegelijk achterop? is dat niet zwaar fietsen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:47 schreef CarOnline het volgende:
Nu zitten Britt of Romée nog te vaak achterop en dat kan met die sportfietsen toch minder, 2 kids op 1 fiets.
Hàd ik wel, met een speciale bagagedrager maar nu niet meer, er staat ook Britt òf Roméequote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je ze allebei tegelijk achterop? is dat niet zwaar fietsen?
Heb het wel gehad hoor, maar ze zijn nu te zwaar vind ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
ja ik zie die speciale bagagedragers hier ook wel voorbijkomen, dus vandaar dat ik dacht dat jij dat ook had. maar je hebt gelijk, ik las niet goed....
Er zijn speciale bagagedragers voor twee kinderen achterop. Iets van christianiabikes of zoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:01 schreef es70 het volgende:
Ik heb een Kronan, en heb (als we fietsen) 2 kinderen achterop. Je moet alleen wel ff zelf een achterzitje maken. Ik zou mijn fiets niet meer willen missen!
De fietskar die we hadden heb ik vrij snel weer verkocht, wat een klereding!
ja maar ...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:44 schreef E.T. het volgende:
Zou het verschil in voorop zitten niet ook te maken hebben met het type stoeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |