De fietskar waar ik het over had zou 99 euro moeten gaan kosten. Maar er is nog iemand die morgen komt kijken en die koopt de kar misschien wel
De verkoper zei verder nog dat de breedte veel mensen tegenhoudt, de kar is 86 cm breed, en een doorsnee schuurdeur maar 80. Ik heb even gemeten en inderdaad, rond de 80 cm.
De plastic kap is inklapbaar, en de wielen kunnen er volgens hem makkelijk af.
Hebben alle mensen met een fietskar dan zoveel ruimte vraag ik me nu af? We hebben een niet al te groot schuurtje waar ook nog fietsen instaan en de ingeklapte duobuggy moet er ook nog bij.
Jessie, als Janneke straks groot genoeg is, ga je dan met de twee meiden tegelijk fietsen?
Mijn probleem is dat ik te klein en niet dun genoeg ben om veilig te kunnen fietsen met een kinderzitje aan de voorkant. Ik moet dus als vriendje aan het werk is alles lopend doen, en dat vind ik minder. Vooral als het straks nog mooier weer wordt wil ik er lekker op uit kunnen.
En voor ze helemaal zelfstandig kunnen fietsen zijn we nog jaren verder. Ik zie het bij m'n buurvrouw, die heeft twee meiden van 5,5 en 4 denk ik. Die heeft ze nog regelmatig samen mee op de fiets.
Als ik mezelf zo hoor, denk ik dat ik wel een fietskar moet hebben, een tweede auto zit er niet in.