Kijk eens hier: Fietskarrenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:08 schreef stefimke het volgende:
Zijn er ook ouders die een fiets-kinder-karretje gebruiken en wat zijn de bevindingen daarvan?
da's een goeie, et, dat zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:44 schreef E.T. het volgende:
Zou het verschil in voorop zitten niet ook te maken hebben met het type stoeltje?
heb je ze allebei tegelijk achterop? is dat niet zwaar fietsen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:47 schreef CarOnline het volgende:
Nu zitten Britt of Romée nog te vaak achterop en dat kan met die sportfietsen toch minder, 2 kids op 1 fiets.
Hàd ik wel, met een speciale bagagedrager maar nu niet meer, er staat ook Britt òf Roméequote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je ze allebei tegelijk achterop? is dat niet zwaar fietsen?
Heb het wel gehad hoor, maar ze zijn nu te zwaar vind ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
ja ik zie die speciale bagagedragers hier ook wel voorbijkomen, dus vandaar dat ik dacht dat jij dat ook had. maar je hebt gelijk, ik las niet goed....
Er zijn speciale bagagedragers voor twee kinderen achterop. Iets van christianiabikes of zoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:01 schreef es70 het volgende:
Ik heb een Kronan, en heb (als we fietsen) 2 kinderen achterop. Je moet alleen wel ff zelf een achterzitje maken. Ik zou mijn fiets niet meer willen missen!
De fietskar die we hadden heb ik vrij snel weer verkocht, wat een klereding!
ja maar ...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:44 schreef E.T. het volgende:
Zou het verschil in voorop zitten niet ook te maken hebben met het type stoeltje?
Ik heb ook een gewone fiets met stoeltje voor en achter ( tja twee kotersquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:33 schreef bixister het volgende:
wij hebben vorige week het (bobike) stoeltje op mijn niet-mama-fiets (maar een 'gewone' Giant damesfiets) gemonteerd. dat monteren ging wel maar vervolgens kon ik er echt niet meer op- en afstappen, te weinig ruimte tussen stoeltje en zadel. Jessie & andere moeders zonder mama-fietsen: hoe doen jullie dat? ik zou natuurlijk op de 'herenmanier' op kunnen stappen maar ik kan niet stevig genoeg met m'n voeten bij de grond om dan tussendoor te kunnen stoppen; daarvoor is het frame wat te groot (zadel staat al op laagste stand). heb nu een rok-zadel gekocht, nog niet op de fiets geplaatst, maar ik hoop dat dat me net die extra ruimte geeft om op/af te stappen. anders zal ik toch ook aan zo'n moederfiets moeten, vrees ik, en daar hebben we momenteel gewoon eigenlijk het geld niet voor.
oja en nu zit ie op G's fiets, maar de voetsteuntjes komen tegen de stang, waardoor hij geen scherpe bochten meer kan maken. komt dit de vaders bekend voor? lijkt mij ook niet prettig.
Alicia zit idd ook vanaf het begin achterop (in d'r fietsmand), nummer twee gaat haar strakkies daar vergezellen (in een dubbele fietsmand). Er wordt hier zelden gefiets helaas das dan wel weer jammerquote:Op zondag 30 mei 2004 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Als je 1 kindje hebt, kun je overwegen om het meteen achterop te zetten. Dan kun je eigenlijk elke (betrouwbare) fiets wel gebruiken. Het probleem doet zich meer voor met voorzitjes, en als je twee kleintjes hebt, ontkom je nu eenmaal niet aan een voorzitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |