haha ja joh eet ff 5 pannenkoekiesquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:33 schreef ook_gek het volgende:
ik eet rond half 7 altijd normaal avond eten. En om een uur of 10 krijg ik weer honger. En dan past er nog wel een gebakken eitje in. Of een bord nassie. Of effe een pannenkoek of 5. Ga zo maar door.
Hoi schatje, waarom kom je bijna nooit meer in ONZ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:28 schreef schatje het volgende:
>>Culinesse.
.
Meestal drink ik wat water en ga naar bed. Ik heb een poosje gehad dat ik 's avonds at, maar ben er van afgestapt, is niet bepaald goed voor het figuurquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:04 schreef jack4ya het volgende:
Als ik honger krijg, dan ga ik maar naar bed hehehe.
Word trouwens wel gewenning als je er aan toegeeft... de "honger" bedoel ik dan he.
das precies de reden waarom ik naar bed gaquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Meestal drink ik wat water en ga naar bed. Ik heb een poosje gehad dat ik 's avonds at, maar ben er van afgestapt, is niet bepaald goed voor het figuur![]()
heeft geen zin, ik probeerde altijd meer met het avondeten te eten.........klokslag 10 uurquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Overdag meer eten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |