Ja ik zat te twijfelen, maar ik wil eigenlijk ervaringen met website hebben ipv met lenzenquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:47 schreef HeatWave het volgende:
--> LIF
Dat valt wel meequote:Op woensdag 5 mei 2004 22:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik weet alleen dat ze te duur zijn...
Ja vast wel, maar ook op sterkte denk je? Op die klotesite van hen kun je dat nergens terugvindenquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:52 schreef du_ke het volgende:
Ga gewoon langs de Hans Anders ofzo dan krijg je ze direct mee.
Yep, ik ben er een keer binnen gelopen en het was volgens mij redelijk betaalbaar (25 euro per paar ofzo 3 maanden lenzen geloof ik)quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef DonFlipmo het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ook op sterkte denk je? Op die klotesite van hen kun je dat nergens terugvinden
Oeh hell yeah beter dan! Thnx morgen gelijk ff naar hans anders bellen en vragen of dat dat gaat waar ik wilquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep, ik ben er een keer binnen gelopen en het was volgens mij redelijk betaalbaar (25 euro per paar ofzo 3 maanden lenzen geloof ik)
Valt wel meequote:Op woensdag 5 mei 2004 22:49 schreef DonFlipmo het volgende:
[..]
Dat valt wel meeong 132 gulden
voor 12 mdn lenzen (op sterkte)
132/12 = ong 10 GULDEN per maand. Dat is wel te doen dacht ik zo. Kan ik de lenzen nog mooi vaker gebruikenquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Valt wel mee
Wat denk je dat lenzen kosten?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Valt wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |