Met je van je ondertitel niet Oranje Rakker maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hier zat iedereen dus
Misschien is het wel een idee om in het kader van hools on tour in ieder subforum een Hools te openen
Dan kan Robben zelfs z'n biezen pakken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Giggs in Oranje, Overmars optyfen
Biertje, Suijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Suijk het volgende:
Gezellig hier.
Ik zie hem nu idd niet, of komt dat doordat ik door een pint Guinness probeer heen te kijken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:12 schreef zjroentje het volgende:
Picserver doet gek. Dan zie ik Giggs wel, en dan weer niet.![]()
Ik zie hem nu weer wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zie hem nu idd niet, of komt dat doordat ik door een pint Guinness probeer heen te kijken?
Ben nog aan het werk, dus doe maar een halfje halfvolle melk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Biertje, Suijk?
De melk is voor de gelegenheid wel voorzien van een oranje (smaakloze) kleurstof, erg?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben nog aan het werk, dus doe maar een halfje halfvolle melk.
Nee, dat hoort natuurlijk in dit gezellige etablissement.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De melk is voor de gelegenheid wel voorzien van een oranje (smaakloze) kleurstof, erg?
Ik ben ff de spinnewebben aan het weghalen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:52 schreef DIGGER het volgende:
Hoi
* just me doet zjroentje een schattig schortje om!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben ff de spinnewebben aan het weghalen.
Heb je voor mij nog zo'n schitterende Heineken toeter?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:11 schreef zjroentje het volgende:
Teletoeterend de middag in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |