quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
(¯`·._.·[HoOLietjuhhH]·._.·´¯) TeLeToEtEr 4 eVaHHhhh!! (L) (K) (F) DeeLTjuH #1 hihi...
Je snapt wat ik bedoel, en ik ben in een rotbui, anders had ik het gebruik wel teruggeschroefd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:25 schreef just me het volgende:
ook zonder kots-smileys kun je duidelijk zijn hoor
Niet zo streng doenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:25 schreef just me het volgende:
ook zonder kots-smileys kun je duidelijk zijn hoor
De gedachte alleen alquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:59 schreef Tiemie het volgende:
waarom zijn de mods hier eigelijk niet oranje?
Jouw posts zijn ook niet van al te hoge kwaliteit he?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:21 schreef Ron1987 het volgende:
AJAX Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou niet zo huilen he, die post over Ajax is natuurlijk van een zeer hoge kwaliteitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:31 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Jouw posts zijn ook niet van al te hoge kwaliteit he?.
En offtopicforum.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Nou niet zo huilen he, die post over Ajax is natuurlijk van een zeer hoge kwaliteit
Die is kwalitatief nog lager dan de rest van z'n posts.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Nou niet zo huilen he, die post over Ajax is natuurlijk van een zeer hoge kwaliteit
Je bent toch niet stiekem een kloon van Ajaxno1 hè?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:39 schreef Hollandno1 het volgende:
Het is stil aan de overkant!!!!!!
Dat is een bijna onmogelijke opgave, en dus eigenlijk een kunst!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:40 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Die is kwalitatief nog lager dan de rest van z'n posts..
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:44 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem een kloon van Ajaxno1 hè?
Je ziet er zo bekend uit. Kom je hier vaker?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:47 schreef Hollandno1 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?
Ja maar normaal lees ik hiero mee, en dat voetbal forum is veels te moeilijk voor mij, dit is wel leukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je ziet er zo bekend uit. Kom je hier vaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |