abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2004 @ 18:21:21 #176
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18999754
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:59 schreef Retarded het volgende:

[..]

ik bespeur hier een hoop arrogantie... vind nieuwtjes wel leuk om te lezen hoor, maar ooit van overkill gehoord?? Er wordt steeds minder gezellig gelult over de Cube, en steeds meer van die mature zelda-achtige posts.... onzin...

en btw: het is dit topic ipv deze topic
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 9 mei 2004 @ 18:53:11 #177
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_19000435
Niemand gelooft toch die editors van IGN, sjeezz....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 9 mei 2004 @ 20:13:29 #178
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_19002377
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Niemand gelooft toch die editors van IGN, sjeezz....
Tis gewoon dom fanboy-geleuter. Laat ze eerst maar eens met een officiële aankondiging, screens etc. komen... Dán mag het van mij in dit topic verschijnen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 9 mei 2004 @ 20:58:48 #179
8758 P8R
Dat is goed...
pi_19003353
En de Four Swords site is online:
http://www.zelda.com/fourswords/
pi_19003570
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:13 schreef Dromer het volgende:

[..]

Tis gewoon dom fanboy-geleuter. Laat ze eerst maar eens met een officiële aankondiging, screens etc. komen... Dán mag het van mij in dit topic verschijnen.
mwa het is toch leuk om erover te speculeren?
  zondag 9 mei 2004 @ 21:37:41 #181
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_19004347
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:09 schreef r0b1n het volgende:

[..]

mwa het is toch leuk om erover te speculeren?
Ehm... ik speculeer liever over iets concretere zaken
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 9 mei 2004 @ 21:55:46 #182
10910 Retarded
quack...
pi_19004877
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:37 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ehm... ik speculeer liever over iets concretere zaken
en gelijk heb je... anders kunnen we over ieder klein detailtje wel gaan lullen.. maar dat maakt het een serieuze discussie, en dat is vaak niet leuk...
pi_19005056
Ach en IGN zijn in ook voor een grap dus wat moet je geloeven... als de game in de winkel ligt weet je het zeker anders is het niet echt 100% zeker...
pi_19006650
Ik weet niet of paper mario 2 al genoemd was in de releaselijsten, maar op dvdboxoffice staat hij voor een release op maandag 18 oktober 2004. (en RE4 en MP2 staan daar ook beide voor november ingepland zoals al eerder werd gemeld).

Ik ga de komende tijd hopen op een gelijke (of eerdere) release als Amerika. Oktober lijkt mij een prima maand voor paper mario 2
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 10 mei 2004 @ 00:07:22 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19008373
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:51 schreef koei het volgende:
Ik weet niet of paper mario 2 al genoemd was in de releaselijsten, maar op dvdboxoffice staat hij voor een release op maandag 18 oktober 2004. (en RE4 en MP2 staan daar ook beide voor november ingepland zoals al eerder werd gemeld).

Ik ga de komende tijd hopen op een gelijke (of eerdere) release als Amerika. Oktober lijkt mij een prima maand voor paper mario 2
Teveel in te korte tijd weer Zitten we in 2005 weer met een droge lente
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 10 mei 2004 @ 00:09:14 #186
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19008409
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Teveel in te korte tijd weer Zitten we in 2005 weer met een droge lente
ach, dat zal wel weer meevallen.
  maandag 10 mei 2004 @ 00:11:25 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19008454
Zie je hoe we het nu hebben Wat is er in April uitgekomen? Wat komt er in Mei uit? Juist, NIETS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 10 mei 2004 @ 00:13:56 #188
67128 capibar
pi_19008507
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie je hoe we het nu hebben Wat is er in April uitgekomen? Wat komt er in Mei uit? Juist, NIETS
ik heb toch de komende tijd geen geld, dus voor mij is het fijn dat ik niks mis
  maandag 10 mei 2004 @ 00:15:26 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19008537
Haha, dat ken ik, ik heb nog een backlog van de afgelopen maanden die ik moet wegwerken, dus heel erg vind ik het niet. Maar ik vind dat er een constante stroom moet zijn van 2 topgames per maand
  maandag 10 mei 2004 @ 00:18:27 #190
67128 capibar
pi_19008585
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dat ken ik, ik heb nog een backlog van de afgelopen maanden die ik moet wegwerken, dus heel erg vind ik het niet. Maar ik vind dat er een constante stroom moet zijn van 2 topgames per maand
van mij mag die stroom 1 topgame per 3 maanden zijn.
  maandag 10 mei 2004 @ 00:18:54 #191
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19008589
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
en daarom zijn er meerdere consoles...
gaten van elkaar vullen...
ik vermaak me wel
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 10 mei 2004 @ 00:19:46 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19008600
Dan zijn er maar 4 games per jaar die de moeite waard zijn, dat is te weinig wil je een waardige concurrent zijn. Tevens is 4 te weinig. Echt te weinig.
pi_19008630
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 per maand? Dat is echt veel! Dan moet ik nog een baantje erbij gaan nemen...

Ik ben het er wel mee eens dat ze de games wat meer moeten spreiden (RE4 en MP2 in dezelfde week is gewoon heel erg dom gepland!) maar ik speel wel in de herfst meer games dan in de lente vanwege het weer enzo dus het is wel handiger dat ze dan ook meer games uitbrengen. Ik ben blij dat ze paper mario in oktober uitbrengen ipv juli. In juli heb ik wel betere dingen te doen dan me binnen opsluiten. (dan ga ik liever naar buiten met mn gba )
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 10 mei 2004 @ 00:23:01 #194
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19008651
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan zijn er maar 4 games per jaar die de moeite waard zijn, dat is te weinig wil je een waardige concurrent zijn. Tevens is 4 te weinig. Echt te weinig.
Ja Daarom game ik ook multiconsole en gebruik ik mijn backlog of hoe jullie dat ook noemen
  maandag 10 mei 2004 @ 00:24:40 #195
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19008682
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja Daarom game ik ook multiconsole en gebruik ik mijn backlog of hoe jullie dat ook noemen
en als nintendo nou is online zou gaan met hun games dan verleng je ook de levensduur van zo'n spel...dan trek je et iets langer tot de volgende game
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 10 mei 2004 @ 10:20:38 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19012428
quote:
Satoru Iwata and chief Xbox officer Robbie Bach have claimed that people are becoming too obsessed with the next generation of hardware.

Satoru Iwata and Robbie Bach both share the view that developers and hardware companies must rethink their strategies to keep customers interested.

Iwata stated that the industry has reached a "turning point" and must change from what it has been like for the last twenty years. Both Iwata and Bach also believe that the future is in software, rather then hardware.

"We have reached a turning point," said Iwata. "In Japan, software and hardware sales across the whole industry are in decline and this looks set to continue." He continued to predict that "the US and Europe will be in a similar situation if all that we can offer is more complex and time-consuming games".

"We cannot continue to sell games software the way we did in the past. Nintendo has always been hoping to create unprecedented interactive entertainment, which is not solely dependent on the emergence of new technologies."

Bach added: "We believe that software - not silicon - will define the next generation. While hardware grows in leaps and bounds, software provides for continual innovation, independent of the next 'box'."
So true.
  maandag 10 mei 2004 @ 10:28:53 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19012569
Meer Niels 't Hooft:
quote:
1. Nintendo kan er niet omheen iets te zeggen over de opvolgers van de Game Boy Advance en de GameCube. In het geval van de GBA om duidelijk te maken dat de Dual-Screen géén opvolger is maar een totaal nieuw product en in het geval van de GameCube in respons op de aankondigingen die Microsoft vrijwel zeker gaat doen over Xbox 2. Maar denk niet dat Nintendo meer zal wijden aan deze nieuwe machines dan een bemoedigend woord en wellicht wat details over partnerships of tech specs, want voor zover ik het kan overzien gaat deze E3 voor Nintendo vooral om het duidelijk maken van twee dingen: "GameCube is still going strong" en "Dual-Screen is a good idea."
True, ze zullen bevestigen dat ze eraan komen, maar meer ook niet hopelijk. Nintendo moet niet afhankelijk zijn van het zsm hardware pompen
quote:
2. Ik twijfel ernstig aan de geruchten dat Mario 128 te zien zal zijn op de E3. Dit is een grote game, die veel aandacht verdient... en we hebben er nog geen enkele glimp van opgevangen. Mocht deze game toch te zien zijn, dan hoogstens op video. Mocht het spel dit jaar niet te zien zijn, waarmee ik zoals gezegd rekening houd, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat het überhaupt nog op de GameCube verschijnt. Overigens is het echte Japanse Nintendo-logica om te zeggen: "Waarom zouden we Mario 128 showen? Met Paper Mario 2 hebben we toch al een Mario-avontuur op de beurs?" In hetzelfde straatje: ik geloof niks van geruchten over Kid Icarus, Golden Sun en Pilotwings. Althans, niet nu al.
Hij heeft een punt Ik hoop echter wel dat al die titels nog wel op de Cube uitkomen. Al zouden het wel mooie launchtitels zijn voor de Cube2
quote:
3. Het grootste gevaar van de hype die voorafgaat aan de E3 is dat je verwachtingen er zo hoog door kunnen oplopen, dat de aankondigingen die Nintendo daadwerkelijk doet alleen maar kunnen tegenvallen. Het devies is daarom: laat wat logica los op de verhalen die de ronde doen. Neem het nieuwsbericht dat Takeshi Koizumi, de regisseur van Super Mario Sunshine, een nieuwe game op de E3 gaat presenteren. Dit bericht wist echter niet te melden dat het 'nieuws' is gebaseerd op het feit dat Koizumi interviews geeft gedurende E3. Natuurlijk doet ie dat niet om over lucht te lullen, maar Koizumi kan natuurlijk net zo goed een Dual-Screen-game maken.
Tja, nou kan Niels net zo goed niets zeggen Hij weet net zoveel over de DS en de games en develloppers ervoor als wij => NIETS
quote:
4. Als ik me niet vergis kun je van The Legend of Zelda wel veel verwachten. Met een beetje geluk zien we nieuwe Zelda's op GameCube, Game Boy Advance-game én op de Dual-Screen. Natuurlijk zal Four Swords Adventure ook op de E3 te spelen zijn. Aan de andere kant zou het me niets verbazen als het voor The Wind Waker 2 (werktitel) blijft bij een video-demo en de door Miyamoto bevestigde GBA-Zelda is overgezet naar de DS (en er dus maar één draagbare Zelda aan zit te komen). Ook hier geldt: verwacht weinig, en je zult blij verrast worden.
Zelda DS was al aangekondigd, en ik hoop ook nog op een Zelda Advance
quote:
5. Wordt het nou een goede E3 of niet? Ja, dat wordt het voor mij persoonlijk zeker. Hier zorg ik onder andere voor door niet teveel te luisteren naar de IGN GameCube-schrijversBMH's die het hypevuur wel érg hoog opstoken. Ik anticipeer dus speelbare GameCube-demo's van onder andere Metroid Prime 2: Echoes (de opvolger van de beste 'Cube-game tot nu toe), Geist (vorig jaar veelbelovend) en Fire Emblem (te gek op de Game Boy). Ik geloof pas in verrassingen als ik ze zie, wat de verrassing natuurlijk des te groter maakt. Verder ben ik al blij als Nintendo één briljante toepassing van de Dual-Screen technologie laat zien. Kortom, ik kan niet wachten om morgen in het vliegtuig te stappen, een dagje door LA te slenteren, de persconferentie aan te gaan en daarna drie dagen al die mooie games te spelen!

Dit is wel waar, hypes zijn leuk, maar we moeten niet overdrijven
pi_19012787
quote:
Op maandag 10 mei 2004 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer Niels 't Hooft:
[..]

True, ze zullen bevestigen dat ze eraan komen, maar meer ook niet hopelijk. Nintendo moet niet afhankelijk zijn van het zsm hardware pompen
[..]

Hij heeft een punt Ik hoop echter wel dat al die titels nog wel op de Cube uitkomen. Al zouden het wel mooie launchtitels zijn voor de Cube2
[..]

Tja, nou kan Niels net zo goed niets zeggen Hij weet net zoveel over de DS en de games en develloppers ervoor als wij => NIETS
[..]

Zelda DS was al aangekondigd, en ik hoop ook nog op een Zelda Advance
[..]

Dit is wel waar, hypes zijn leuk, maar we moeten niet overdrijven
over BMH gesproken, hij houd zich de laatste tijd wel erg stil zeg
  maandag 10 mei 2004 @ 11:51:15 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19014378
quote:
Op maandag 10 mei 2004 10:39 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

over BMH gesproken, hij houd zich de laatste tijd wel erg stil zeg
Ja,.. ik heb nog geen onzin post gezien vandaag
pi_19014552
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:51 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,.. ik heb nog geen onzin post gezien vandaag
misschien internet stuk???

Of zijn spion bij nintendo is te grazen genomen.... en is hij op de vlucht....

Trouwens nog 2 dagen (of 1 als je de conference programma mee telt) voor de E3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')