Ik krijg VJ op Kids niet eens uitgespeeldquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:44 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je ;m al geprobeerd? Ik ben gisteren met de kids versie begonnen maar dat spel gaat echt snel, zelfs in slowmotion
Ik zit op chapter 6 met adult. Met 0 maal game over geweestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik krijg VJ op Kids niet eens uitgespeeld
NEEE!!! Ze maken het simpeler!!!!quote:IGN: Is the game as difficult as the first one? More so or less so? Why?
Inaba: We heard Viewtiful Joe 1 was a bit difficult for casual gamers so we have made the sequel more accessible to them while still making it challenging enough for hardcore gamers that liked the difficulty of the original.
Zit in dat level magnificent seven ofzo...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zit op chapter 6 met adult. Met 0 maal game over geweest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind het pittig... nog tips
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja we zijn niet allemaal zo goed als jijquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:31 schreef BMH het volgende:
[..]
NEEE!!! Ze maken het simpeler!!!!
als ze maar wel moeilijkere opties erin stoppenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:31 schreef BMH het volgende:
[..]
NEEE!!! Ze maken het simpeler!!!!
VJ is zo geweldig door de moeilijkheidsgraad. Als je een level hebt gehaalt feliciteer je jezelf met je overwinning (en een hap lucht). Als ze dit simpeler gaan maken zodat meer mensen het spel gaan kopen vind ik dat bout!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja we zijn niet allemaal zo goed als jij![]()
Nou, tis misschien minder leuk.. maar misschien ook wel slim. Nintendo moet echt iets gaan doen aan de verkoop van hun games... Als Electronic Arts Euro 2004 al niet eens uitbrengt op de Cube... dan is het wel heel erg gesteld..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:34 schreef BMH het volgende:
[..]
VJ is zo geweldig door de moeilijkheidsgraad. Als je een level hebt gehaalt feliciteer je jezelf met je overwinning (en een hap lucht). Als ze dit simpeler gaan maken zodat meer mensen het spel gaan kopen vind ik dat bout!
Daz een 3d party titel, die verkopen gewoon niet op de gamecube. Maar Nintendo's eigen games verkopen nog steeds als een trein. Super Smash Bros: melee bijvoorbeeld, is meer verkocht als halo (of gelijk, ik zoek de getallen even op).quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Nou, tis misschien minder leuk.. maar misschien ook wel slim. Nintendo moet echt iets gaan doen aan de verkoop van hun games... Als Electronic Arts Euro 2004 al niet eens uitbrengt op de Cube... dan is het wel heel erg gesteld..
*week vrij neemt*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:09 schreef BMH het volgende:
November 16, 2004 Resident Evil 4
November 18, 2004 Metroid Prime 2: Echoes
dat wordt veel geld uitgevenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:09 schreef BMH het volgende:
October 10, 2004 Mario Tennis
October 15, 2004 Star Fox 2
October 20, 2004 Viewtiful Joe 2
November 15, 2004 Baten Kaitos
November 16, 2004 Resident Evil 4
November 18, 2004 Metroid Prime 2: Echoes
December 1, 2004 Fire Emblem: Souen no Kiseki RPG
December 1, 2004 The Lord of the Rings: The Third Age
December 10, 2004 Goldeneye 2
December 10, 2004 Paper Mario 2
...............
Van Pikmin krijg ik ook stress (ik kijk dan ook uit naar pikmin 2 zonder tijdsdruk), maar toch was dit nogwel redelijk te spelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hmm... na Pikmin ga ik hem eens testenMaar ik houd m'n hart al vast wat de snelheid betreft.
(krijg al stress van de tijdsdruk in pikmin)
Domme releases..... zulke knallers moet je uitstellen ! ,.. althans,.. van elkaar af danquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*week vrij neemt*
maar het wordt dit keer wel een goeie kerst denk ik voor nintendo met zulke toppersquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Domme releases..... zulke knallers moet je uitstellen ! ,.. althans,.. van elkaar af dan
M$ laat als het goed is weer wat details vrij over Xenosquote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:45 schreef Oksel het volgende:
Klinkt goed!
Wie gaan er op de E3 nou eigenlijk een nieuwe console presenteren? Niemand toch?
Give me some creditquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:16 schreef Lexie het volgende:
Help deze sloeber de winter door!
De arme jongen wil graag een gamecube hebben. Iedereen die er eentje heeft mag hem mailen. Blijkbaar zoekt hij al vriendjes om mee te multiplayeren. Maak hem blij, en stuur een hartverwarmend emailtje, met de mededeling dat jij een cube hebt!
advertentie
adres: sned538@hotmail.com.
*50% toeschuift.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Give me some credit![]()
ik heb nog geen gamecubequote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:46 schreef Lexie het volgende:
[..]
*50% toeschuift.
Wel mailen he.
zijn vast de amerikaanse releases... vraag me af of er weer maanden tussen gaan zitten voor het hier komt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat wordt veel geld uitgeven![]()
ik denk wel dat metroid prime 2 eronder lijdt dat RE 4 een paar dagen ervoor uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |