STOOOOOOOOOERquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar lijkt me dus echt NIX aanquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd, dat is dus fake. jammerquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:38 schreef Roi het volgende:
http://www.gamespot.com/p(...)preview_6095454.html
Filmpje van GoldenEye: Rogue Agent.(waar hij niks meld over de Cube versie..)
De Mario128 screens is waarschijnlijk fake, kijk maar goed naar de screens:![]()
Lijkt verdacht veel
Enjoy! Speel VJ wel op hard, anders speel je het spel niet zoals het bedoelt is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:03 schreef Dromer het volgende:
Zo... vandaag Ngamer en Viewtiful Joe binnengekregen
Wil je wel een beetje aan mijn leeftijd denken!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Enjoy! Speel VJ wel op hard, anders speel je het spel niet zoals het bedoelt is.
lol, heb je je vitamine pilletjes al ingenomen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wil je wel een beetje aan mijn leeftijd denken!
je krijgt nog wat van die situaties in SC2 hoor...quote:
zowiezo klopt het spiegelbeeld helemaal niet, kijk maar naar de stand van de hoofden. Dus lijkt me geen spiegelquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je krijgt nog wat van die situaties in SC2 hoor...
dat de terrorist een hostage heeft en jij zen maat...hoeft dus geen spiegel te zijn
Heb je ;m al geprobeerd? Ik ben gisteren met de kids versie begonnen maar dat spel gaat echt snel, zelfs in slowmotion (Ik moet er wel bij zeggen dat ik meer zoiemand ben die rustig rondwaggelt in Animal Crossing). Het is wel een erg leuk spel met leuke puzzels. Tot nu toe is hij zn geld waard!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:03 schreef Dromer het volgende:
Zo... vandaag Ngamer en Viewtiful Joe binnengekregen
Hmm... na Pikmin ga ik hem eens testenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:44 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je ;m al geprobeerd? Ik ben gisteren met de kids versie begonnen maar dat spel gaat echt snel, zelfs in slowmotion (Ik moet er wel bij zeggen dat ik meer zoiemand ben die rustig rondwaggelt in Animal Crossing). Het is wel een erg leuk spel met leuke puzzels. Tot nu toe is hij zn geld waard!
D8 ik eerst ook, maar ik had ongelijk. Het is in singleplayer ook een enorm coole game. Het enige wat iritant is aan singleplayer is het continu switchen van formaties om bijvoorbeeld een hendel over te halen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de nieuwe Edge krijgt Four Swords + een 9/10 !!
! Zou BMH dan toch gelijk hebben
!
Feit blijft wel dat het een pure Multiplayer game is, in je eentje is er niet veel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |