ik hoop het ook.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:32 schreef placebeau het volgende:
ik hoop echt dat ze winnen. Nadat ze mooi bestolen zijn geweest op het WK
nou, met een nesta en een cannavaro op hun top, was de verdediging toch niet slechtquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik hoop het ook.....
verdediging is alleen een zwak punt vind ik altijd.....
maar moet goed gaan![]()
Ow, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:44 schreef ZIOPPA het volgende:
Mooie vlag van Forza Italia, het partijlogo van de politieke partij van Berlusconi..
Verder natuurlijk Forza Azzurri!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet.
Heb het veranderd naar iets neutralers.
Speelt niet eens bij Roma, lang niet bij de selectie geweest, denk niet dat hij opgeroepen wordt. Persoonlijk vind ik het vooral jammer dat Gilardino niet mee mag, echt een fantastische voetballer, dé spits van Italië de komende 5/6 jaar.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:05 schreef placebeau het volgende:
en mag Tommasi niet meer mee?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:44 schreef ZIOPPA het volgende:
Mooie vlag van Forza Italia, het partijlogo van de politieke partij van Berlusconi..
Verder natuurlijk Forza Azzurri!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Is 't niet forza azzurri?
dubbele rrrrrrr aubquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:14 schreef placebeau het volgende:
tuurlijk azzuri
van zodra er een mod aanwezig is ...
Heb ik je daar even in verlegenheid gebracht hèquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:14 schreef placebeau het volgende:
tuurlijk azzurri
van zodra er een mod aanwezig is ...
nou, dat wist ik niet, maar die a staat inderdaad nogal belachelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:15 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
dubbele rrrrrrr aub![]()
Ciaoquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
nou, dat wist ik niet, maar die a staat inderdaad nogal belachelijk
ik zou beter gaan slapen
dubbele rrrrrrr aangebrachtquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:15 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
dubbele rrrrrrr aub![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:47 schreef Devano het volgende:
Zet dan wel ff de foto met Baggio neer in de beginpost![]()
[afbeelding]
Hij was dan ook niet echt heel goed tegen spanje natuurlijk. er zijn betere spitsen in Italie dus waarom zou je hem dan meenemen. al is het natuurlijk wel altijd leuk om baggio aan het werk te zien.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:33 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hij heeft zelf al laten weten dat hij het niet meer ziet zitten.
Ik hoop toch echt dat de hiermee de plaatselijke FC bedoeldquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup die blauw-witten!
Uitslag kwalificatie rondequote:Azerbaijan - Italia 0-2
Italia - Serbia Montenegro 1-1
Galles - Italia 2-1
Italia - Finlandia 2-0
Finlandia - Italia 0-2
Italia - Galles 4-0
Serbia Montenegro - Italia 1-1
Italia - Azerbaijan 4-0
.quote:Italia 17 punten
Galles 13 punten
Serbia-Montenegro 12 punten
Finlandia 10 punten
Azerbaijan 4 punten
quote:14-06-2004 Denenmarken-IItalië in het stadion om D.Afonso Henriques om 18,00
quote:18-06-2004 Italië-Zweden in het stadion om Dragão om 20,45
Meer info over de Azzurri kun je hier vindenquote:22-06-2004 Italië-Bugarije in het stadion D.Afonso Henriques om 20,45
Vieriquote:Op maandag 10 mei 2004 12:19 schreef Snoop_Dogg het volgende:
Met deze 2 helden kan het niet mis gaan![]()
[afbeelding]
italie maakt een grote kans op het Ek !
Di Livio speelt momenteel in een lagere klasse bij het heropgerichte Fiorentina, dus ik denk niet dat dit aan de orde is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:56 schreef placebeau het volgende:
ben niet zo'n fan van pirlo, die wisselt enorm slechte matchen af met veel betere.
en misschien moeten ze Di Livio nog eens oproepen
1) Ik knipoogde dan ook rtichting avatar van ZIOPPAquote:Op zondag 16 mei 2004 02:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Di Livio speelt momenteel in een lagere klasse bij het heropgerichte Fiorentina, dus ik denk niet dat dit aan de orde is.
Maar wat er wél nog schijnt in te zitten is een oproeping van oude vos Baggio ...
Nu Inzaghi zowat definitief is uitgevallen voor het EK wordt Baggio in de pers toch opnieuw ter sprake gebracht , hoor. (enfin, ze voeren de druk op hem en trappatoni toch op)quote:Op zondag 16 mei 2004 11:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
1) Ik knipoogde dan ook rtichting avatar van ZIOPPA
2) neen, toch niet
Dat was vooral rondom zijn laatste interland tegen Spanje enkele weken geleden. De kranten stonden er vol van, maar nu is het al veel rustiger rondom Baggio.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu Inzaghi zowat definitief is uitgevallen voor het EK wordt Baggio in de pers toch opnieuw ter sprake gebracht , hoor. (enfin, ze voeren de druk op hem en trappatoni toch op)
waar is Vieri??quote:Op zondag 16 mei 2004 16:34 schreef DonStefano het volgende:
*MeldtTotti
Del Piero
Inzaghi
En vanzelfsprekend dat ik het hele EK rondloop met mijn uitgebreide collectie Sqaudra Azzuri shirts...
wat hij zegtquote:Op maandag 10 mei 2004 22:24 schreef keijz het volgende:
op NL na mijn favoriete team
goeie voetballers en de mooiste shirts
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu Inzaghi zowat definitief is uitgevallen voor het EK
Inzaghi heeft last van een slepende blessure waar wellicht een operatie voor nodig is. (hij geeft zichzelf nog 2 weken rust nu om dan de definitieve test te doen of hij fit is , geloof ik.)quote:Op maandag 17 mei 2004 00:20 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 10 mei 2004 22:24 schreef keijz het volgende:
op NL na mijn favoriete team
Het zat er eigenlijk wel in. Paolo blijft nu eenmaal vaak achter een keuze staan en het is een lang jaar geweest. Toch wel jammer want een grote prijs met zijn land mist hij nog steeds.quote:Op maandag 17 mei 2004 07:27 schreef DIGGER het volgende:
Maldini gaat igg definitief niet mee.
Heb jij ooit Italiaans voetbal gekeken? Wat een geraaskal.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:14 schreef stame het volgende:
maar wat moet Italie met zoveel goede spitsen??
ze spelen het meest verdedigend van alle landen volgens mij. ze geven een trap navoren een van de spitsen (die staat opgesteld) krijgt de bal heeft en scoort. de Italiaanse spitsen hebben eigenlijk maar een bal nodig. en daarna alles weer op de verdediging een beetje op resultaat spelen. Ik vind het maar zwakjes. maar toch is het een goede club
En ook dit is een briljante en gefundeerde uitspraak. Ga gewoon in het Teletoeterstopic je mening verkondigen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:34 schreef EricBoucher het volgende:
Wat is Italië? Hebben die voetballers dan???![]()
maar toldo en perruzi mogen er ook wezenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:20 schreef placebeau het volgende:
buffon
dus buffon in een ek-spelletje opstellen kan geen kwaad?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:53 schreef CANARIS het volgende:
buffon
beste keerper op deze wereld als je het mij vraagt
Italie is MIJN land beste vriend en nederland zal heeeeeeeel snel een verjongingskuur moeten krijgen als ze de 2 ronde willen(geloof ik niet) halenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
En waarom zou je als Nederlander voor Italië zijn? Is denk ik bij velen gave stoerdoenerij (kijk mij eens niet voor Nederland zijn)
Voel je dan ook niet aangesproken vriend, als jij uit Italie komt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:11 schreef maxso het volgende:
[..]
Italie is MIJN land beste vriend en nederland zal heeeeeeeel snel een verjongingskuur moeten krijgen als ze de 2 ronde willen(geloof ik niet) halen
Mwah ik was oprecht blij toen Italie van Nederland won op het EK2000. 1990 had mijn WK moeten worden voor Oranje (al mijn kinderhelden bij elkaar). Door die flop en Leo Schelvis zijn Ciao in Studio Italia ben ik overgestapt naar een ander team. Of het nu landen of clubs zijn dat moet eigenlijk niet uitmaken. Bij het ene elftal voel je meer dan bij het andere. De tijd van stoerdoenerij ligt ver achter me. Alleen jammer van die Puma-shirts want die wil ik dus niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
En waarom zou je als Nederlander voor Italië zijn? Is denk ik bij velen gave stoerdoenerij (kijk mij eens niet voor Nederland zijn)
Ja Digger!! Heel goed te drinken biertje,,sterker lekker biertje!quote:
Het was zoontje Emile, niet Leo.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:52 schreef fisico het volgende:
[..]
Mwah ik was oprecht blij toen Italie van Nederland won op het EK2000. 1990 had mijn WK moeten worden voor Oranje (al mijn kinderhelden bij elkaar). Door die flop en Leo Schelvis zijn Ciao in Studio Italia ben ik overgestapt naar een ander team. Of het nu landen of clubs zijn dat moet eigenlijk niet uitmaken. Bij het ene elftal voel je meer dan bij het andere. De tijd van stoerdoenerij ligt ver achter me. Alleen jammer van die Puma-shirts want die wil ik dus niet.
Het is maar een spelletje hoor. Daarbij ben je niet verpicht om je vaderland te steunen. Wanneer Nederland in de afgelopen jaren positief was opgevallen dan was het wat anders geweest. Maar zolang ik voetbal volg (met voldoende kennis is) is het op 1998 na altijd ellende geweest.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:31 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het landverraad als je blij bent als Nederland verliest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |