ik hoop het ook.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:32 schreef placebeau het volgende:
ik hoop echt dat ze winnen. Nadat ze mooi bestolen zijn geweest op het WK
nou, met een nesta en een cannavaro op hun top, was de verdediging toch niet slechtquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik hoop het ook.....
verdediging is alleen een zwak punt vind ik altijd.....
maar moet goed gaan![]()
Ow, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:44 schreef ZIOPPA het volgende:
Mooie vlag van Forza Italia, het partijlogo van de politieke partij van Berlusconi..
Verder natuurlijk Forza Azzurri!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet.
Heb het veranderd naar iets neutralers.
Speelt niet eens bij Roma, lang niet bij de selectie geweest, denk niet dat hij opgeroepen wordt. Persoonlijk vind ik het vooral jammer dat Gilardino niet mee mag, echt een fantastische voetballer, dé spits van Italië de komende 5/6 jaar.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:05 schreef placebeau het volgende:
en mag Tommasi niet meer mee?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:44 schreef ZIOPPA het volgende:
Mooie vlag van Forza Italia, het partijlogo van de politieke partij van Berlusconi..
Verder natuurlijk Forza Azzurri!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Is 't niet forza azzurri?
dubbele rrrrrrr aubquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:14 schreef placebeau het volgende:
tuurlijk azzuri
van zodra er een mod aanwezig is ...
Heb ik je daar even in verlegenheid gebracht hèquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:14 schreef placebeau het volgende:
tuurlijk azzurri
van zodra er een mod aanwezig is ...
nou, dat wist ik niet, maar die a staat inderdaad nogal belachelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:15 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
dubbele rrrrrrr aub![]()
Ciaoquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
nou, dat wist ik niet, maar die a staat inderdaad nogal belachelijk
ik zou beter gaan slapen
dubbele rrrrrrr aangebrachtquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:15 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
dubbele rrrrrrr aub![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |