Geef die knul nooit een gitaar!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:11 schreef Dezz het volgende:
Een jongen uit m'n klas lijkt echt 100% op Chaplin
Wel grappig opzich, hij komt ook uit Groot-Brittaniė (Schotland)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geef die knul nooit een gitaar!
Ja, die stem he! Ik krijg er ook kippenvel van..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:01 schreef LomarVe het volgende:
Wat een stem zeg, die Chaplin, ik heb dat niet vaak, maar hier krijg ik echt de rillingen van, mijn favoriet is Your Eyes Open, maar in principe is het hele album okee, vooral als je bedenkt dat het 'gitaarloos' is, ik mis de snaartjes niet eens, moet ik zeggen.
Ik zie eerder een platenbaas zitten die naar de verkoopcijfers van Coldplay kijkt en zegt: "Wij hebben ook 'zo'n' band nodig". Zo werkt het wel vaker (grungehype, garagerock-hype, etc.)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef Hanzel_lane het volgende:
alles lijkt op elkaar tegenwoordig, omdat het meeste er al is
neemt niet weg dat 't een leuk ceedeetje is, op zichquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:39 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik zie eerder een platenbaas zitten die naar de verkoopcijfers van Coldplay kijkt en zegt: "Wij hebben ook 'zo'n' band nodig". Zo werkt het wel vaker (grungehype, garagerock-hype, etc.)
Het blijft juist wel boeien, zeker live.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar bijster interessant is het dus ook niet. Beetje flauw zelfs.
En het is gewoon fuckin' Travis...
Dat ging echt zo van: "hey, jij lijkt op die zanger van Keane!" waarop hij antwoordde: "van wie?"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:11 schreef Dezz het volgende:
Een jongen uit m'n klas lijkt echt 100% op Chaplin
ja, dat ben ik wel met je eens. En er zijn ook maar weinig bands die de gitaren weglaten... dus dat is wel weer origineel opzichquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:39 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik zie eerder een platenbaas zitten die naar de verkoopcijfers van Coldplay kijkt en zegt: "Wij hebben ook 'zo'n' band nodig". Zo werkt het wel vaker (grungehype, garagerock-hype, etc.)
Nee, das jammer, er zijn nog aardig veel goede nummers die er niet op staan, ze zouden zo weer een CDtje uit kunnen brengen met alle 'rare tracks' en 'b-sides' die ze hebben! Snowed Under hebben ze ten gehore gebracht tijdens Glastonbury vorige week, was leuk!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:09 schreef Teijeextra het volgende:
Ja, goeie band vind ik het. Gisteren de CD ('Hopes and Fears') gekregen i.v.m. m'n verjaardag, erg goede nummers, apparte muziek. Jaja, deze CD zal hier thuis toch regelmatig gedraaid worden...
Overigens; dat Snowed Under staat niet op de CD, hoor...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |