Aaahhhh, wat is dat nou weer voor een mentaliteit in Cul?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef Mr-Z het volgende:
of je koopt een zak krakelingen bij de Aldi.. net zo lekker en je hoefd er geen moeite voor te doen!!!
Dat is wat je noemt vloeken in de kerk.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef Mr-Z het volgende:
of je koopt een zak krakelingen bij de Aldi.. net zo lekker en je hoefd er geen moeite voor te doen!!!
dus je snijdt de boter in een paar stukken... en het maakt nie uit of ze heel blijven ofniet??quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:17 schreef Mr-Z het volgende:
doe dit allemaal door elkaar totdat de bloem gebonden is met het water.. dus in princiepe blijven de blokjes boter nog heel...
Smaakt het?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
nou mag het wel klaar zijn met in de koelkast staan vind ikkben het wachten wel weer zat
Niet zo negatief...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:28 schreef Mr-Z het volgende:
is t gelukt?? Niet dat de hele oven ontploft is ofzo.. of dat je nu in t ziekenhuis ligt met voedsel vergiftiging![]()
Zit gewoon lekker te eten denk ik. Al uren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:23 schreef Mr-Z het volgende:
t duurt wel heel lang.. ik begin me ergens toch zorgen te maken![]()
Jammer...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:37 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm nou.. ik was ff mn vriend bij de bus ophalen.. mn moeder zou ze er even uithalen.. kom ik thuis....
onwijze stank die dingen helemaal verkoold op het aanrecht
"ja ik dacht het rook zo naar pannenkoeken, wie gaat er nou om 3 uur smiddags pannekoeken bakken?"
dus tja... ze waren lichtelijk verkoold![]()
maar ik ga het snel nog es proberenhet was wel heel leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |