in de buurt van schiphol...quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:53 schreef kamstra het volgende:
Ben niet direct geinteresseerd (nou ja, de flaptop is mss. een leuk projectje..) maar waar de neuk ligt lisserbroek?
Jep, resolutie is 800x600...quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:52 schreef Dromer het volgende:
Als de laptop 800x600 draait zonder te hoeven schuiven met het scherm, bied ik 75 incl. verzenden.
Doos heb ik niet... 10 euro per stuk is okay...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:26 schreef jantje112 het volgende:
10 gebiden voor de voodoo2's, het liefst met de doos:)
's nachts doe ik geen zaken... als er maandag niemand overboden heeft, heb je een deal... Misschien handig om alvast je email te geven?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:27 schreef smashnl het volgende:
85 inc verzenden voor die laptop
150Mhz MMX processor
16MB geheugen
Harddisk onbekend (waarschijnlijk 1 of 2 GB)
floppy
Draait nog wel even op accu.
Inclusief voeding
Inclusief 3Com 10/100mbit PCMCIA kaart
staat in mijn profielquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:17 schreef Banzi het volgende:
[..]
's nachts doe ik geen zaken... als er maandag niemand overboden heeft, heb je een deal... Misschien handig om alvast je email te geven?
hmm... nee, idd, dat vind ik maar nix... Als je het voor 60 euro ex verzenden doet hebben we een deal... Maar dan wel meteen, en niet eerst een week wachten ofzo...quote:Op zondag 9 mei 2004 19:00 schreef Goya het volgende:
mss vind je t niks, maar toch maar proberen. Fifa 2004 en de P400 met mobo en koeler voor 50¤ dan doe ik zelf de bezorg kosten nog wel...
Als er morgen nix hogers geboden is, hebben we een deal...quote:Op zondag 9 mei 2004 19:08 schreef smashnl het volgende:
[..]
staat in mijn profiel
tis toch al te laat om dingen in te gaan zitten pakken enzo... Ik hoor het morgen dan wel... mail of msn me dan op banzi underscore apestaartje hetemail puntje comquote:Op zondag 9 mei 2004 22:39 schreef Goya het volgende:
morgen komt m'n loon binnen dan weet ik of ik t kan betalen...
Heb je hier een foto van?quote:Logitech cordless desktop:
Aansluiting ps/2
Muis met scrollwheel
Geen extra/multimedia toetsen op toetsenbord
Kleur lichtgrijs
Vraagprijs ¤ 25,-
U vraagt, wij draaien:quote:Op zondag 9 mei 2004 23:41 schreef SubSun het volgende:
[..]
Heb je hier een foto van?
balletjequote:Op maandag 10 mei 2004 11:48 schreef SubSun het volgende:
[..]
Is het een optische muis, of met balletje?
En gister gelijk ook gereplyed...quote:Op maandag 10 mei 2004 12:44 schreef Goya het volgende:
you've got mail
Je nam een risico met dat ding... Ben blij voor je dat het toch goed positief uitgepakt heeft... Zelf tik ik nu op een centrino 1.7 met 1gb... Gelukkig niet zelf moeten betalen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:38 schreef Dromer het volgende:
De laptop doet het prima! Hij was overigens met 48MB ipv 16MB! Het Dimmetje moest ff beter aangedrukt worden in het uitbreidingsslot.
Helaas had ik al 64MB bijbesteld, dus die 32MB uitbreiding moet ik maar weer verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |