Ik zelfde dacht/voeltquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:37 schreef BloodRayne het volgende:
wtf betekend TVP?
* Marczilla voelt zich oud.
terugvindpost schat ik zoquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:37 schreef BloodRayne het volgende:
wtf betekend TVP?
* the.big.ticket voelt zich oud.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:39 schreef Marczilla het volgende:
Trouwens kan iemand misschien aan het adres/telefoon nummer komen van die negerin van 2 meter. Die vorige keer mij een lapdance gaf. Ik heb nog een bonnetje van de stomerij. Ik zou graag willen dat ze die zou betalen.
* Omkron mompelt iets over doorgaan & wasmachine..quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
terugvindpost schat ik zo
Dat je een newbie bent maakt niet zoveel uit. "ben ik namelijk ook"quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:19 schreef woeeiiii het volgende:
ik woon in katwijkmaar ben wel een kutnewbie
Wolsteeg 4quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
maggik t adres van de ww ?
dan om ik misschien.
tsk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
maggik t adres van de ww ?
dan om ik misschien.
ja hey, lui enzoquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:56 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Wolsteeg 4
Staat ook gewoon in telefoon boek.
Ohhhh ben jij er zo een.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja hey, lui enzo
*Goed maakt met biertje*quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:47 schreef BloodRayne het volgende:
*marczilla een stoot geeft voor zijn harses*![]()
21:00quote:Op zondag 16 mei 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest.. Hoe laat ongeveer ?
Ik garandeer je dat ik absoluut niks kan garanderen......kortom......een gegarandeerdequote:Op woensdag 12 mei 2004 21:53 schreef BloodRayne het volgende:
Wij accepteren enkel keiharde garanties.![]()
![]()
He hoe bedoel je? We gaan toch in een of andere kroeg aan een tafel zitten?? Of krijg ik een tafel alleenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:49 schreef Omkron het volgende:
als je even laat weten van te voren waar je gaat zitten hou ik daar rekening mee...![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Of krijg ik een tafel alleen
wolsteeg 4quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kom na 11en.
als ik het dan weet te vinden that is
Ik vraag me af of ik dat kan vinden, ik ben *ahum* nogal onbekend in Leiden...quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:37 schreef Omkron het volgende:
een van de steegjes vanaf de breestraat.. terhoogte van het stadhuis.. overkant van het stadhuis dus..
gewoon de bus naar de breestraat nemen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:36 schreef GinaG het volgende:
Ik kom met openbaar vervoer, is het dichtbij het Centraal station
Ik zal het wel op een papiertje schrijven en dat voor zijn neus houdenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:30 schreef Omkron het volgende:
jep.. stadhuis zeggen.. en iedere buschauffeur weet hoe of wat.. wel een beetje binnenmonds praten anders mag je de bus niet in..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:02 schreef Omkron het volgende:
stel je niet aan zeg..![]()
gezellig samen zijn heeft een positieve uitwerking op het fysieke gestel..![]()
je wordt verwacht vanavond..![]()
![]()
geeft niet, Smurfen ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:07 schreef Omkron het volgende:
over-dressed bestaat niet volgens mij..
Omkron en Marczilla waren de enige.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:16 schreef GinaG het volgende:
Hoezo minimaal?
Das wel tof.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:51 schreef GinaG het volgende:
Dat is niet zo leuk, nee.
Ik wil jullie volgende jou en Omrkon volgend week wel op een biertje trakteren..
Ik woon/werk/studeer in Leiden. Ik kom niet vaak in Den Haag "Alleen als ik wat moet hebben voor mijn gitaren bij Rock Palace".quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:01 schreef GinaG het volgende:
Wonen/werken/studeren jij en Omkron in Leiden, komen jullie veel in Den Haag?? (Dit ivm waar ik jullie het beste op een biertje kan trakteren )![]()
ok, ok ik kom wel naar Leiden. Ik vroeg me af of jullie voor volgende week vrijdag plannen hadden?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:08 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik woon/werk/studeer in Leiden. Ik kom niet vaak in Den Haag "Alleen als ik wat moet hebben voor mijn gitaren bij Rock Palace".
Zal ik jullie dan vrijdag as op een biertje (in jouw geval wijntje) trakteren?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:11 schreef Omkron het volgende:
nee.. nog geen plannen.. maar een biertje sla ik natuurlijk nooit af..(wit wijntje in dit geval..)
Aaah joh pest me niet zoquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:58 schreef Omkron het volgende:
Prima idee.. spreken we een beetje in de na middag af.. gaan we ff een wijntje en een satie prikken..wat dat dan ook mag zijn...
Zeg nu begin jijquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:34 schreef Marczilla het volgende:
Maaruh ik kan nix beloven.
Volgend week vrijdag in de herkansing dan maarquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was er nietmaar dat was vast al duidelijk
ik was gewoon te gaar, viel boven mijn bord eten al half in slaap
Noteert*nog een bier traktatie*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:02 schreef BloodRayne het volgende:
Sjiit ben net thuis gekomen. Er is een zondvloed aan shit over me heen gekomen met luitjes in het ziekenhuis en andere narigheid, ik ben dus lang weggeweest..
Ik kom als er volgende week een herhaling is. ABSOLUUT. Want nu ben ik al helemaal aan ene bierske toe!
Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:02 schreef BloodRayne het volgende:
Sjiit ben net thuis gekomen. Er is een zondvloed aan shit over me heen gekomen met luitjes in het ziekenhuis en andere narigheid, ik ben dus lang weggeweest..
Ik kom als er volgende week een herhaling is. ABSOLUUT. Want nu ben ik al helemaal aan ene bierske toe!
Ik vertel het wel op de meeting, lang verhaal.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd?
Rond die tijd is geloof ik ook mijn college zo'n beetje afgelopen.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:01 schreef BloodRayne het volgende:
Goed, maar ik ben om 17.30 pas terug op het station van werk.
Is het dan niet mogelijk om, om 18:00 uur ergens af te spreken of is dat te vroeg?quote:Op zondag 23 mei 2004 11:01 schreef BloodRayne het volgende:
Goed, maar ik ben om 17.30 pas terug op het station van werk.
Ja uh, jullie wonen toch in Leiden, ik neem aan dat jullie ook wel de terrasjes kennen enzo...quote:Op zondag 23 mei 2004 12:28 schreef BloodRayne het volgende:
Ik vindt alles best.
Waar gaan we eten?
Ik ken genoeg terrasjes, maaruh geen idee of je er relax kan eten...........doek namelijk nooit. Te ver fietsen ensow.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja uh, jullie wonen toch in Leiden, ik neem aan dat jullie ook wel de terrasjes kennen enzo...
Kijk kwamen jullie nou met zijn allen naar Den HaagDan was het een ander verhaal geweest.
Omkron ik denk niet dat 15:00 een haalbare kaart is voor de andere twee...
Je bedoelt een biertje doen bij van der Werf. En lekker nassen bij de bruine boon.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:56 schreef Omkron het volgende:
goed voedsel overal verkrijgbaar.. maar meestal tegen forse prijzen..
optie zou kunnen zijn.. biertje doen in het grand cafe tegenover het museum.. ben de naam even kwijt.. is 2 minuten lopen vanaf CS.. en eten zou kunnen bij de bruine boon.. zit aan de andere kant van het water..
maar.. het is nog geen vrijdag.. dus rustig aan..
Prijzen zijn inderdaad niet echt laag nee...quote:Op zondag 23 mei 2004 16:07 schreef Omkron het volgende:
wel van der werf..
http://www.stadscafevanderwerff.nl/
Mij op zich ook welquote:Op zondag 23 mei 2004 23:00 schreef BloodRayne het volgende:
Bruine boon en van der werf klinken mij beide wel ok.
Ik bedoel dat het meer op een besloten meeting lijkt zeg maarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:14 schreef Omkron het volgende:
ja.. ik kom wel.. beetje druk deze week.. gekkenhuis.. ik lees mee.. reageren zal wellicht wat minder zijn..
![]()
Stopt de trein uit Den Haag daar toevalligquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:07 schreef Omkron het volgende:
of zullen we op perron 6 afspreken.. bij het tentje waar je koffie haalt..![]()
Kan ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:07 schreef Omkron het volgende:
of zullen we op perron 6 afspreken.. bij het tentje waar je koffie haalt..![]()
Ik draag een wit overhemd en heb een rode roos tussen mijn tanden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:18 schreef Omkron het volgende:
op spoor 5b komt de trein uit s'gravenhage aan..![]()
Sexy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:20 schreef Marczilla het volgende:
Ik draag een wit overhemd en heb een rode roos tussen mijn tanden.![]()
Je denkt toch niet dat ik me ga uitsloven voor Bloodrayne en Omkron............Tuurlijk is het voor jou bedoelt. Ik ben jouw rots in de branding. Ik ben het licht dat jou door de duisternis leid. ik, ik, ik, ik, ik, ik draaf door.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sexy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
of is het allemaal niet voor mij bedoeld![]()
Fijn, is dat ook weer duidelijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik me ga uitsloven voor Bloodrayne en Omkron............Tuurlijk is het voor jou bedoelt. Ik ben jouw rots in de branding. Ik ben het licht dat jou door de duisternis leid. ik, ik, ik, ik, ik, ik draaf door.
Ok dan!!! Nu nog een duidelijke plek afsprekenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:33 schreef Marczilla het volgende:
Duidelijkheid is my middle name
Je kan ook ff bellen..........naar 0906-Beestquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:29 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik ben vanaf tienen in het centrum,
post ff in welke etablissement jullie dan hangen.
C Ya
Wie neemt dan opquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:30 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je kan ook ff bellen..........naar 0906-Beest
Prima, ik denk wel dat ik dat kan vinden op het stationquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:22 schreef Marczilla het volgende:
Ik pleit voor de Vrije Opneem Winkel
Tis heel makkelijk, als je aankomt vanaf Den Haag en je gaat de trap af dan is het Links in de hoek, tegenover de Appie Happie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Prima, ik denk wel dat ik dat kan vinden op het station![]()
Intresting..quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:38 schreef Marczilla het volgende:
Call and you will know
Due to an earthquake in the area, the number you are trying to call can not be connected......TUUT TUUT TUUTquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Intresting..![]()
Demagogue - UDSquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:04 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Due to an earthquake in the area, the number you are trying to call can not be connected......TUUT TUUT TUUT
Waarom bel ik het dan nog echt ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:30 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je kan ook ff bellen..........naar 0906-Beest
Check, Urban Dance Squad ruledquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Demagogue - UDS![]()
[..]
Waarom bel ik het dan nog echt ook![]()
Heb die cd meteen vanonder het stof gehaald en zit nu in de cdspelerquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:12 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Check, Urban Dance Squad ruled
Omdat je gewoon naief bent![]()
De enige Ceedee die ik van die gasten heb is Artantica.........de rest is niet meer te krijgen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heb die cd meteen vanonder het stof gehaald en zit nu in de cdspeler
nee, nieuwsgierig![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik een opsomming van tijd, plaats, en wie er komen
dan kan ik eventueel kijken of ik na t zwemles geven een biertje kan doen
kwas ze eigenlijk een beetje vergetenquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:27 schreef Marczilla het volgende:
[..]
De enige Ceedee die ik van die gasten heb is Artantica.........de rest is niet meer te krijgen.
Ook geen zin om daar veel moeite voor te doen
De rest heb ik op mp3
dacht ik, he das een begin van een cd, welke ook al weer ? Na 2 seconden: UDSquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:04 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Due to an earthquake in the area, the number you are trying to call can not be connected......TUUT TUUT TUUT
Ken best Heb ooit zo'n gerucht gehoordquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
kwas ze eigenlijk een beetje vergetenNa
[..]
dacht ik, he das een begin van een cd, welke ook al weer ? Na 2 seconden: UDSwaar Rage Against the Machine de inspiratie vandaan heeft gehaald
Dat is je eigen beslissing It's a free countryquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil ook wel niet komen hoor
Jammer.......quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:38 schreef BloodRayne het volgende:
Wegens nog steeds dezelfde problemen als vorige week kan ik wederom niet komen.
Beetje..................maar ik kom toch.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je twijfelt??
Dat betekend.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef Omkron het volgende:
ik heb het idee dat mijn kniebanden een beetje uitgerekt zijn..![]()
Okay dan...........18:00, Free Record Shop, Leiden centraalquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:48 schreef Omkron het volgende:
ik zei toch dat ik zou gaan.. fietsen gaat nog wel redelijk.. maar ik loop als een oud man..![]()
Zal ik anders ff 2 rolstoelen van werk meenemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:51 schreef GinaG het volgende:
Sorry!!!!!!!!!
Ik loop als een oud wijf (ooh wacht dat ben ik ook) , heb sinds gister last van mijn rechterheup
![]()
Wat attentquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:53 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Zal ik anders ff 2 rolstoelen van werk meenemen.
Joh dan lopen of hinkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:01 schreef Omkron het volgende:
van der werf zal druk zijn...
Inderdaad erg lief!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:03 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Lief ben ik heh![]()
Wacht nou ff met vreten manquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:42 schreef Omkron het volgende:
ik heb trek.. cq. honger..
Prima, ik zal kijken of de menukaart online isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:43 schreef Omkron het volgende:
grand cafe la gare -- gaan we ook zitten..
Restaurant in voorschoten............toch???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:02 schreef Omkron het volgende:
blauwe tram.. wat was dat ook alweer...?
Als je dronken ben dan gaat de tijd snelquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:44 schreef Omkron het volgende:
jawel..![]()
viel de trein vertraging nog een beetje mee..![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:28 schreef GinaG het volgende:
Iedereen veilig en wel thuis gekomen ??![]()
Mooi dan mis ik niksquote:Op zondag 30 mei 2004 16:38 schreef Marczilla het volgende:
We zouden vandaag gaan bbq'en. Ik denk dat dat niet doorgaat.
Maar ikke wel. Nu moet ik binnen bier gaan drinken.........pffffffquote:Op zondag 30 mei 2004 19:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mooi dan mis ik niks![]()
Hahahaha,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:50 schreef Omkron het volgende:
Kunnen we de Fok! meeting niet eens een keertje overdoen.. maar dan op een 'one-on-one' basis..![]()
Is prima!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:26 schreef Omkron het volgende:
Ok.. leuk..![]()
Maar is het goed als ik hier nog even op terug kom.. van de week ofzo..![]()
Zaterdag is een prima dag op zich maar wel 12 juni of 26 juniquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:38 schreef Omkron het volgende:
Het zal wel een zaterdag worden.. vrees ik.. want ik ga nl. dinsdag beginnen met m'n nieuwe baan.... hetgeen dus inhoudt dat het gedaan is met mijn vrijheid..![]()
Hier kom ik nog even op terug binnenkort..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zaterdag is een prima dag op zich maar wel 12 juni of 26 juni![]()
Ik ben al voorzienquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
is er hier love in the air?
Dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat wil niet zeggen dat er niks kan gebeuren ofzo
Alles kan stuk.............quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:27 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Alles kan stuk.............![]()
Leg dat maar aan Onkron uit............quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is waarMaar mijn huidige
zal ik niet zomaar ''laten zitten''
Alleen als jullie in een restaurantje gaan eten met leuke "lees, lekkere" serveerstersquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:34 schreef GinaG het volgende:
Mensen die zich geroepen voelen om de ''chaperonne'' uit te hangen mogen zich ook wel melden hoor![]()
Ik neem aan dat Omkron man genoeg is om niet te proberen (ja proberen, lukken zal het hem niet) te stoken in een goede relatie van anderen. En dat hij man genoeg isquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:33 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Leg dat maar aan Onkron uit............
SLOPUH..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:42 schreef Omkron het volgende:
mijn one-on-one.. wat doe je..![]()
Budha bar in Den Haag heeft lekkere serveersters, en er komen ook heel lekkere mannen daar [sub] vind ik dan, Missy ik ken je smaak niet... [\sub]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:35 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Alleen als jullie in een restaurantje gaan eten met leuke "lees, lekkere" serveersters![]()
Okayquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
mannen en vrouwen zijn okay
oh ja de Buddha bar is wel lachen. alleen die trap is zo smal dat je als je iemand tegenkomt halverwege bij wijze van spreken weer achterstevoren terug moet naar boven hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Budha bar in Den Haag heeft lekkere serveersters, en er komen ook heel lekkere mannen daar [sub] vind ik dan, Missy ik ken je smaak niet... [\sub]![]()
Doet me verdomd veel denken aan de trap die ze toen in de Roxy hadden.. levensgevaarlijk..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:48 schreef sioux_ het volgende:
[..]
oh ja de Buddha bar is wel lachen. alleen die trap is zo smal dat je als je iemand tegenkomt halverwege bij wijze van spreken weer achterstevoren terug moet naar boven haha
"mijn one-on-one, wat doe je?" HAHAHAH
Ja die uitsmijters ook altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef Omkron het volgende:
[..]
Doet me verdomd veel denken aan de TRAP die ze toen in de Roxy hadden.. levensgevaarlijk..
Ik ga straks mijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:50 schreef Marczilla het volgende:
Ik ga vandaag Enschede checken, kijken hoe DJ Krizz leeft............misschien is daar nog wat te checken.
Pfffffff, geen zin in de reis.
Zal ik hem van hier even toesprken????quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ga straks mijnzien, hem kennende heeft hij dit topic dan al gelezen en is hij niet zo blij
![]()
Wordt weer een goed gesprek over vetrouwen en blah blah blah![]()
Ja joh verpest maar meteen mijn avond en nacht (wie weet ook nog mijn weekend)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:01 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Zal ik hem van hier even toesprken????
Dosis gezonde jaloezie die af en toe de kop op steekt hoort er ook bijquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:02 schreef MissyMirjaM het volgende:, vertrouwen is dacht ik toch wel de basis van ieere relatie
Niets aan toe te voegen..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:02 schreef MissyMirjaM het volgende:, vertrouwen is dacht ik toch wel de basis van ieere relatie
Goed lees maar wat hier boven staat.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:02 schreef MissyMirjaM het volgende:, vertrouwen is dacht ik toch wel de basis van ieere relatie
Ik heb geen zus...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:13 schreef Omkron het volgende:
Gina.. ik ben je zus gisteren tegengekomen.. jullie lijken echt als twee druppels water op elkaar..![]()
Goed plan stel maar wat voorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:34 schreef Marczilla het volgende:
Gaan we nog eens wat doen, met z'n allen???
Ja,ja dat zeg je elke keer !!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:28 schreef BloodRayne het volgende:
Ik heb het wat rustiger gekregen dus ik zal dit keer wel weer van de partij zijn.
Whehehehehehehehehehehe Owh sorryquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Voor de nieuwsgierigen ik ben nooit meer uitgeweest met Omkron, hij heeft 1 datum genoemd waarop ik niet konnu sta ik niet meer in zijn msn lijst hahahahah
![]()
Het verhaal is lang en saai.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja,ja dat zeg je elke keer !!!![]()
Een paar potjes bier doet wonderen.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:02 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
Het verhaal is lang en saai. [afbeelding]
Maak alvast maar een beginnetje hier door ietst te vertellen...quote:Op zondag 11 juli 2004 11:02 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
Het verhaal is lang en saai. [afbeelding]
Heel lang geleden toen pasen en pinksteren nog op een dag vielen. Was er een Bloodrayne.............................quote:Op zondag 11 juli 2004 11:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maak alvast maar een beginnetje hier door ietst te vertellen...Ik ben erg nieuwsgierig nu...
Die altijd zei bij de meet aanwezig te zijn (hell hij organiseerde ze zelfs) maar nooit op kwam dagenquote:Op zondag 11 juli 2004 12:02 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heel lang geleden toen pasen en pinksteren nog op een dag vielen. Was er een Bloodrayne.............................
Ik ben ook blij te horen dat het aan de beterende hand is.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:13 schreef GinaG het volgende:
Oooh ok ik ben blij te horen dat het allemaal beter gaat![]()
![]()
Wanneer zullen we dan afspreken? Heren noem eens wat ...
Voor minder doe ik het niet. whehehehequote:Op zondag 11 juli 2004 23:19 schreef GinaG het volgende:
In leiden maar weer dan?
Ik heb geen verplichtingen.................dus ik laat het aan de anderen over.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:43 schreef GinaG het volgende:
Dan mot het maar he, hoe laat spreken we af dan?
Geen probleemquote:Op zondag 11 juli 2004 23:53 schreef GinaG het volgende:
Op zich vind ik vrijdag a.s. 18:00 wel een goede tijd... Weer bij Free record shop als ontmoetingsplaats..
Pastaquote:Op zondag 11 juli 2004 23:59 schreef GinaG het volgende:
Wat zullen we gaan eten![]()
Weet ikquote:Op maandag 12 juli 2004 00:02 schreef GinaG het volgende:
Je hebt wel een goed geheugen zeg!!
Lekkerquote:Op maandag 12 juli 2004 00:06 schreef GinaG het volgende:
Ik heb wel zin in indonesich lekker pittig
afblussen met flink wat bier![]()
![]()
![]()
poeh poeh, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:12 schreef GinaG het volgende:
Zoek jij dan ff een indonesisch restuarant in Leiden met echt pittig maar dan ook pittig eten![]()
![]()
en als het ff kan wil ik de menukaart online kunnen inkijken![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 14 juli 2004 13:18 schreef GinaG het volgende:
Zeg Marczilla heb je al wat gevonden![]()
Doen we datquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:09 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Nee![]()
Misschien dat Woo Ping wat is. Heb er een aantal keer gegeten. En ik vond het wel goed. Geen idee of het pittig is. Het is iig wel op loopafstand.
Hebben alleen geen I-site
Dan kom je toch gezellig bij mij onder de parapluquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:27 schreef Marczilla het volgende:
Hoop niet dat het morgen regent. Ik Haat regen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan kom je toch gezellig bij mij onder de paraplu![]()
dikke kans dat ik morgen een knoflookrijk lunch heb![]()
Hoe laat spreken we morgen af? 18:00?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:06 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik kan wel wat hebben hoorBij mij komt er hoogstwaarschijnlijk een rooklucht uit
![]()
Da was toch de deal?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we morgen af? 18:00?
Ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:18 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Da was toch de deal?
Tsssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten![]()
Ok morgen 18:00 Free Record Shop bij Leiden CS.
Loop je leegquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:26 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Tsssssssssssssssssssss
Nee da was mijn stomaquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Loop je leeg![]()
OOh ok neem je morgen je prive verpleegster mee dan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:34 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Nee da was mijn stoma![]()
Die zou alleen maar jaloers worden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
OOh ok neem je morgen je prive verpleegster mee dan?![]()
Damn...........tis alleen maar een stoma hoor.... Dan moek het zelf maar doen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:39 schreef GinaG het volgende:
Zeg heey ik ga je niet verplegen hoor, ooh nee wachgt dat doet Bloodrayne die heeft toch al ervaring![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |