quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Nog beter??
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ach Van Gelder heeft een hekel aan Deco zegt hij net...
Prima, dan heb ik nu een hekel aan die dikke jood...
Ik aan beiden. Mag dat ook?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ach Van Gelder heeft een hekel aan Deco zegt hij net...
Prima, dan heb ik nu een hekel aan die dikke jood...
Niet overdrijven, wellicht wordt hij na 60 minuten wel gewisseld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Oei, wie van Oranje gaat vanavond Deco afstoppen? Heb je hem, dan heb je Portugal.
Uiteraard.quote:
Een wereldspeler op de momenten dat de camera uitstaat blijkbaar, ook vanavond zal hij weer door het ijs zakken en zal hij niet man of the match worden aan de zijde van de portugezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard morgen. Hoe dan ook, wereldspeler.
Dat gebeurt alleen als hij geblesseerd is. Portugal is afhankelijk van hem wil het ver kunnen komen, dat hebben we al kunnen zien.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet overdrijven, wellicht wordt hij na 60 minuten wel gewisseld.
Iedere middenvelder in vorm is tegenwoordig een plaag voor Oranjes middenveld lijkt het wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als hij geblesseerd is. Portugal is afhankelijk van hem wil het ver kunnen komen, dat hebben we al kunnen zien.
Elgigante, dat zou voor Nederland gunstig zijn, maar als Deco naar behoren speelt zal hij vanavond een plaag vormen voor Oranje. Let maar goed op hem.
Dat komt omdat niemand 100% met voetballen bezig was. Vond hem namelijk wel vrij goed spelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Een plaag was Deco niet gisteren, dat viel wel mee.
Redelijk ja, zeker in de fase na rust. Maar hij kan veel beter.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand 100% met voetballen bezig was. Vond hem namelijk wel vrij goed spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |