quote:Op donderdag 15 september 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Dat is inzicht natuurlijk, caramboleren.
vond het altijd al niks dat scheeltquote:Op donderdag 6 april 2006 19:12 schreef Entonie het volgende:
Deco wordt opeens in heel Nederland uitgekotst!?zielige Bommel fanboys..
van Gelder moet ook eens stoppen met dat voortdurende negativisme naar Deco toe. Hij zit daar om te presenteren, niet om zijn mening over iemands persoonlijkheid te geven.
Maar wel duidelijk beter dan Guti.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:41 schreef Radegast het volgende:
Naar mannetje.
Vergelijkbaar met Guti van Real.
ik vind hem overschat, bij Porto was hij beter en hij denkt dat ie er al is, dat ie een grote is: FOUT.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Oh, één van de vijf beste middenvelders in de wereld is geen grote speler???
Vind je dat nou echt?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Oh, één van de vijf beste middenvelders in de wereld is geen grote speler???
Vink ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:55 schreef Corksterr het volgende:
Goede voetballer, maar verschrikkelijk vervelend om naar te kijken. Ik heb echt een hekel aan zulk gedrag. En ja ik ben wel voor Barcelona, dus daar ligt het niet aan.
Ja, uiteraard. Vieira, Ronaldinho Gaúcho, Deco, Emerson en Kaká denk ik.quote:
Hoezo, hij noemt toch iemand als Emerson. Dat hij, in tegenstelling tot veel andere spelers van zijn type wel een goede techniek heeft, doet niets af aan zijn werklust en loopvermogenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Je vergeet namen zoals Gattuso waar vaak de waarde van wordt onderschat.
Precies zoals zo vaak word het werk van de verdedigende middenvelder zwaar onderschat. Keane is gewoon de beste middenvelder van de laatste 15 jaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Je vergeet namen zoals Gattuso waar vaak de waarde van wordt onderschat.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deco is in tegenstelling tot de laatste 3 seizoenen niet een van de betere middenvelders van Europa.
Van Bommelquote:Op zondag 9 april 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Van Bommel maakt nog niet de helft van het aantal meters van Deco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |