Ik heb het idee dat we massaal besodemieterd hier worden. Het is gewoon één kind (de andere was ff niet beschikbaar) die ff twee verschillende gezichten opzet, naamje eronder plakken en klaar is Kees, ja zo kan ik het ook . . .quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:46 schreef CarOnline het volgende:
Grappig dat jullie ze zo op elkaar vinden lijken. Wij vinden dat dus erg meevallen, en helemaal op 2 van die aparte foto's![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we massaal besodemieterd hier worden. Het is gewoon één kind (de andere was ff niet beschikbaar) die ff twee verschillende gezichten opzet, naamje eronder plakken en klaar is Kees, ja zo kan ik het ook . . .
Het begin van het einde . . . Straks gaat ie kruipen en daarna (eek!) lopen !!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:23 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Kijk eens mama, ik kan al op mijn buik liggen en mijn hoofd omhoog houden.
Ja heerlijk dan moet ik al die snoeren weg gaan werken. En dat is veel werkquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het begin van het einde . . . Straks gaat ie kruipen en daarna (eek!) lopen !!!
jij ook al? Ik zat ook al de foto's te vergelijken maar ik denk dat ik toch de twee door elkaar zou gaan halenquote:in het vorige topic schreef Lewis.de.boxer:
Britt en Romee wat zijn jullie een mooie meiden. En die mooie blonde haren, erg leuk model kapsel. Ik zat net eens te kijken of je nou verschil ziet tussen die 2, maar laat maar, ik geef het op
Iets om ze aan te herkennenquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:48 schreef CarOnline het volgende:
. Britt heeft er liever niets in, en Romée is dol op clipjes en heeft er het liefst 12 in![]()
ik zie er wel wat overeenkomsten in, maar ook wat overeenkomsten met jouw foto. Van beiden wat dus, zeg maarquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:45 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat grappig om te horen. Maakt me toch wel een beetje trotsig zeg maar![]()
Ik zal eens kijken voor een foto van zijn vader en Joshua.
Dit is papa
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry wil me nergens mee bemoeien hoor. Maar deze speentjes schijnen niet helemaal veilig te zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:16 schreef beefcake het volgende:
Ik ben een beetje duf:
[afbeelding]
Mama geef mijn speen nou terug!
[afbeelding]
Is dat zo??? Ik heb er eentje uit zo'n gratis doos en ik heb er nog een, met een bonnetje uit een blad die ik van de verloskundige kreegquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:49 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Sorry wil me nergens mee bemoeien hoor. Maar deze speentjes schijnen niet helemaal veilig te zijn.
Groetjes
Dat ken ik . . .quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Meestal zijn de schoenen, shirtjes kleur/print of haar dingetjes wel anders. Britt heeft er liever niets in, en Romée is dol op clipjes en heeft er het liefst 12 in![]()
Het is echt net een popje zeg mooie foto'squote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:50 schreef Meaghan het volgende:
"Ik stond laatst voor een poppenkraam oh oh oh...."
[afbeelding]
Vrolijke meid
[afbeelding]
nee, ik denk ook niet dat ze je zo leuk zullen staanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:46 schreef Lois het volgende:
zulke staartjes staat altijd erg schattig vind ik, al zou ik het zelf niet gauw doen
Er komen wel weer wat fotos van mara aan. Mara en ik logeren vandaag bij mijn ouders omdat thuis de nieuwe kozijnen geplaatst worden. Dus kijk morgen even of het van hier uit kan anders morgen avond of zondag.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:25 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Klein_Spookje enig kans op wat foto's van Mara![]()
Daar heeft ie de toeter ontdektquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:01 schreef Luchtbel het volgende:
Christan in die bus die eerste foto, ik lach me slapsuperleuke foto!
Ailani en Sisiquote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:13 schreef beefcake het volgende:
* LadyS is helemaal weg van baby/kattenfoto's![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:42 schreef Tan het volgende:
Miss_D, blijf van Dylan af!! Junah gaat al met Dylan trouwen
![]()
Maar Junah heeft al een foto boven de wieg hangenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
BabyS was eerst
Uithuwelijking is strafbaarquote:Op maandag 10 mei 2004 09:42 schreef Tan het volgende:
Miss_D, blijf van Dylan af!! Junah gaat al met Dylan trouwen
![]()
Ja, ze verandert langzaam in een hobbitquote:Op maandag 10 mei 2004 10:17 schreef beefcake het volgende:
En wat is Junah alweer veranderd TanSnel gaat het he?
Ja dat is wel zo, maar LadyS en ik hebben al een deal gesloten... Nu moet je maar duimen dat LadyS een jongetje krijgtquote:Op maandag 10 mei 2004 10:29 schreef Tan het volgende:
Maarreh, is er niet een klein kansje dat Dylan meer op een klein hobbitje valt dan op een volwassen vrouw?
(zeg nou maar gewoon ja; miss_D gaat gewoon lekker met mister_D trouwen en dan komt het helemaal goed tussen Dylan en Junah)
Arme Junahquote:Op maandag 10 mei 2004 10:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar LadyS en ik hebben al een deal gesloten... Nu moet je maar duimen dat LadyS een jongetje krijgt![]()
![]()
Oke, een compromisquote:Op maandag 10 mei 2004 10:29 schreef Tan het volgende:
(zeg nou maar gewoon ja; miss_D gaat gewoon lekker met mister_D trouwen en dan komt het helemaal goed tussen Dylan en Junah)
of als het wel een jongetje wordt, dat ze niet alletwee op jongetjes vallenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar LadyS en ik hebben al een deal gesloten... Nu moet je maar duimen dat LadyS een jongetje krijgt![]()
![]()
In dat geval mag BabyS Dylan hebbenquote:Op maandag 10 mei 2004 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, een compromis: ik adopteer Dylan en Junah gewoon, oké
![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 10 mei 2004 13:31 schreef LadyS het volgende:
little-angel,
ipv [url moet je [afbeelding] gebruiken en daar tussen de url zetten
edit: en deze url gebruiken: http://babyveira.beebiesite.nl/final/stamboom/images/1937-6.jpg
goed zoquote:Op maandag 10 mei 2004 13:41 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
![]()
![]()
Arme Bram! Ziet ie nog net het eten niet als het er op staatquote:Op maandag 10 mei 2004 15:39 schreef Karin het volgende:
Mara en JunahWat zijn jullie mooi!
Ryan lijkt inderdaad op zijn vader zeg!
Bram test even de nieuwe barkrukken uit
[afbeelding]
En het speelgoed van Koninginnedag valt erg goed in de smaak! Die tafel gaat het hele huis door.
[afbeelding]
Ik heb er ook en filmpje van. Daar is het wel heeeeel duidelijk dat ie niet lachtquote:Op maandag 10 mei 2004 22:13 schreef bixister het volgende:
ja, ik was erin getrapt hoor!
Tja, de bekende hij lijkt op papa of hij lijkt op mama discussiequote:Op maandag 10 mei 2004 21:26 schreef Karin het volgende:
Ow wat heeft Piet toch een lief koppie
Peet kijktna jullie opmerkingen
![]()
We hebben altijd een beetje strijd over op wie Bram nu lijkt. Maar langzaam begint zelfs zijn familie te zien dat Bram toch echt het meeste op mij lijkt
Ik ben niet zo'n computer en internettechneut, ik ben meer crea , maar zover ik weet ik een picserver alleen voor foto's, je moet de beschikking hebben over een stukje eigen webspace om filmpjes online te zetten. Het zou kunnen dat je bij je internetaanbieder een stukje webspace krijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:45 schreef beefcake het volgende:
Leuk hee melonovy!! Echt superschattig!
Moet je trouwens een eigen site hebben om een filmpje op te zetten, of kan je het ook ergens uploaden, zoals bij picserver?
Krijgen nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:02 schreef melonovy het volgende:
Het zou kunnen dat je bij je internetaanbieder een stukje webspace krijgt.
Lijkt echt wel of ie lacht!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:10 schreef beefcake het volgende:
Dylan huilt op die foto![]()
Vandaar de puntjes achter die zin dat ie verschonen leuk vindLijkt het echt alsof hij lacht??
ik maak even stiekem reclame voor mijn hubbie, die heeft nl.webspace tegen redelijke tarieven, http://www.omeganet.nl/hosting.htmquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:20 schreef beefcake het volgende:
[..]
Krijgen nietFlink voor betalen wel
![]()
We zijn al van plan om een website te gaan bouwen, maar tot die tijd vroeg ik me af of er alternatieven zijn.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:48 schreef Rewimo het volgende:
Fantastisch filmpjeOkee, ze kon wel gelijk in bad, maar een lol, geweldig!
Mag jij winkelwagentjes pikken?![]()
ontzettend leuke fotoos op je sitequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:58 schreef Tan het volgende:
Ze mochten vandaag trakteren op school ter ere van de geboorte van hun zusje!
Chinook:
[afbeelding]
Cheyenne:
[afbeelding]
Meer foto's van het trakteren vind je via de link in mijn sig
THNXquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:59 schreef poemojn het volgende:
Wie gratis webruimte wil op internet kan bijv ook bij www.brinkster.com een account aanmaken (30 MB).
Dank je, ik had geluk dat 't een meisje was, volgens mij bestaan er geen blauwe glacé'squote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:56 schreef beefcake het volgende:
Tan wat een leuke foto's!! En idd errug origineel die traktatieZitten Cheyenne en Chinook in dezelfde klas
![]()
Het contact is dusdanig hersteld dat Ryan inmiddels de leeftijd heeft dat hij tegen zijn moeder zegt dat hij bij papa wil slapen en dat hij papa wil bellen en dat ze daar gewoon niet omheen kan. Mijn man en zijn ex hadden een paar weken geleden weer eens ruzie en zij wou mijn man niet aan de telefoon. Dus toen Ryan wou bellen zei zij dat zij hem niet wou spreken. Ryan zei door de telefoon: "mama wil jou niet bellen maar ik wel". Hij is inmiddels al drie keer bij ons thuis geweest en 1 keer een nachtje blijven slapen. Het gaat de goede kant op in ieder geval.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Little-Angel, een geweldige foto van Ryan en zijn papa! Is het contact inmiddels weer hersteld? Ik kan me namelijk herinneren dat jullie Ryan een hele tijd niet meer bij jullie hebben gehad. Toch
Julian was heel verontwaardigd dat je zei dat hij 5 is, want hij is al 6quote:En tussen Julian en zijn vriendinnetje is het echte liefde maar ja, dat is het altijd als je vijf bent
Jamie wordt 18 juli 6quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:52 schreef lily het volgende:
Die zwart-wit fotoos zijn prachtig![]()
Hoe oud is Jamie eigenlijk? mooi dier..
Hij heeft een tekening voor papa's verjaardag gemaaktquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:58 schreef Jessicaa het volgende:
En Christan is een poepie!!! Die kat!!!! Ik dacht ff snel dat het een kroel was
En die handen onder de viltstift
ja ben ik pas achter gekomen erg he..quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:57 schreef Rewimo het volgende:
Leuke krulletjes heeft Kyllian!![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
leuke foto's van junah weer tan, maar wat heeft ze nou aan dr voetjes? zijn dat sokken?
Nee, gelukkig zijn dit geen toe-socks, zou wel een heel gefrummel zijn voordat ik die teentjes er in hebquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:15 schreef lady-wrb het volgende:
hahahahahah wat een geinige dingen. ik vroeg me al af of ze soms toe-socks van dr oudere zusjes aan had.
Lily, als je nou rechterklikt op die link en dan save target as doet. Dan kun je het saven op je pc en zo kun je ze dan wel zien.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:48 schreef lily het volgende:
Wat een leuke fotoos weer
Iriswat goed dat je staat
kleuterliefde
Die eerste foto van Bo is erg mooi![]()
De filmpjes van Chiara kan ik helaas niet zien. Ik zit altijd zo te kl*te met media player, grrrrr![]()
het lukt nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:48 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Lily, als je nou rechterklikt op die link en dan save target as doet. Dan kun je het saven op je pc en zo kun je ze dan wel zien.
Dat is balen, die dr watsons daar krijg je nog eens echt de hik van he. Ik ben echt allergisch voor die error messages. Maar eh als jij zegt Dr Watson, dan zul je ook wel niet zo'n geupdate computer hebben. En dus achter lopen met windows media player updates.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:52 schreef lily het volgende:
[..]
het lukt niet(ik blijf een Dr watson krijgen op Mplayer)
Jamie is een Scottish Fold, dat is inderdaad een soort korthaar, maar dan een Britse korthaar. Die zijn nog steviger en ronder dan de Europese korthaar (dat zijn eigenlijk onze gewone huis-, tuin- en keukenkatten). De Scottish Fold wordt gekruist met de Britse korthaar bij het fokken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Die kat van jouw Rewimo daar ben ik wel beetje vlieft op. Een europees korthaar is dat he? Mijn ouders wilden er jaren geleden ook eentje. Waarom ze het nou niet gedaan hebben weet ik niet meer. Zal wel om het geld zijn, want goedkoop zijn ze ook niet. Maar goed die foto met Christan en je kat is wel erg lief![]()
Ja klopt, ze hebben allemaal getrokken ogen, maar toch ook weer grote ogen, heel apart. Als ze gewoon ontspannen kijken zijn het nog wel amandeltjes hoor, maar de oogopslag is toch met grote ronde kijkers.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:42 schreef CarOnline het volgende:
Junah is ook een scheetje he. Eerst had ze echt meer van die 'amandeloogjes' en dat is er nu bijna wel vanaf he? Bedoel het niet gek hoor, ik zag dat je andere kids dat ook hebben, vond dat zo herkenbaar, dat ze dat alle 4 hebben
klopt! ik ben echt half deprie geweest, had 2 babies net een nieuwe baan van 28u pw en ineensquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:13 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat weet ik nog inderdaad, toen schreef je voor de grap wel es dat je um echt nooit lachend op de foto kreeg
LOL!!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Welnee Logician. Ik weet het nog wel hoor. Jij met je kilometers lopen terwijl je hoogzwanger was. En je fietssleuteltje die je schoonmoeder had. Maar eh, wat een ontzettende leuke mannetjes heb je joh. Echt 2 van die ontdeugende bekkies die naar je kijken![]()
![]()
![]()
Melonovy, ik heb echt heel erg gelachen om die spelen met krantjes film, en dat filmpje in die tummy tub. Geweldig leuk gedaan. Ik hou me aanbevolen voor ideeen en tipsIk ben ook nogal filmerig en heb er ook een mega hoeveelheid op de pc.
![]()
Whahahaaaa jaaa dat weet ik ook nog!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Welnee Logician. Ik weet het nog wel hoor. Jij met je kilometers lopen terwijl je hoogzwanger was. En je fietssleuteltje die je schoonmoeder had. Maar eh, wat een ontzettende leuke mannetjes heb je joh.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:21 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL!!!!!
je raad nooit wat we morgen gaan doen!!! Fietstocht van 20km (40) met de kindjes!!
Ja ik heb Bram nog nooit zo ziek gezien eigenlijk, heel sneu.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:36 schreef clauwheee het volgende:
Gossie ook al zo'n goede helper, die Bram!
Hij zag er op die eerste foto trouwens ook goed ziek uit. Wat zielig altijd he, al die zieke kindjes.
mag ik nog ff zeggen dat ik de barkrukken (kzie ze nu op die foto) van jullie errug leuk vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |