tuurlijk niet.. je moet het vergelijken met een hoop cartridges waar je tussen kunt kiezen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:15 schreef bugeye het volgende:
Trouwens kan je alleen maar C64 spellen spelen? Hoef je niet meer RUN te typen?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. je moet het vergelijken met een hoop cartridges waar je tussen kunt kiezen.
Nou, als je kijkt dat de commodore C64 het populairst was in z'n tijd, plus er staan maar liefst 30 games op die console, dan is dat denk ik geen verkeerde inschatting.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:19 schreef pacandor_ het volgende:
http://www.tulip.com/news/article.asp?nid=145 hier staat het hele artikel....
eeuu ze zijn ervan overtuigd dat dit het meest succesvolle produkt zal worden in de markt........ iets te hoog gegrepen denk ik....
ja maar ik denk ook niet het MEEST succesvolle productquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Nou, als je kijkt dat de commodore C64 het populairst was in z'n tijd, plus er staan maar liefst 30 games op die console, dan is dat denk ik geen verkeerde inschatting.
dat is zo... en voor dat geld hoef je het ook niet te laten.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Nou, als je kijkt dat de commodore C64 het populairst was in z'n tijd, plus er staan maar liefst 30 games op die console, dan is dat denk ik geen verkeerde inschatting.
In zijn soort wellicht welquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef bugeye het volgende:
[..]
ja maar ik denk ook niet het MEEST succesvolle product
[nutteloze mededeling]quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat is zo... en voor dat geld hoef je het ook niet te laten.....![]()
ik kan niet wachten tot ie uitkomt!!!!!!!!!!
misschien was ik iets te negatiefquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
In zijn soort wellicht wel
was dat ook van de c64!?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:27 schreef blaat_aap het volgende:
nu maar hopen dat boulderdash een van de spellen is die erop staan, dat spel rules
Mee eensquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:27 schreef blaat_aap het volgende:
nu maar hopen dat boulderdash een van de spellen is die erop staan, dat spel rules
http://www.lemon64.com/ is jou vriendquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:31 schreef pacandor_ het volgende:
heeft iemand screenshot's van die oude spellen!?!?!?
en http://www.c64.comquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:36 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
http://www.lemon64.com/ is jou vriend
maybequote:Op woensdag 5 mei 2004 15:33 schreef pacandor_ het volgende:
hahah oke dan.. misschien zijn ze daar al te koop!?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:27 schreef blaat_aap het volgende:
boulderdash is van first star software.. jawel.. zelfde software huis achter vice city.. 8)quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:27 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
was dat ook van de c64!?
No way.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:01 schreef Omkron het volgende:
ik mis mijn 800 5.25 disks die mijn pa de vlikobak in geteerd heeft..
Ik mag hopen dat je je pa erachteraan hebt gegooidquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:07 schreef Omkron het volgende:
Ik dacht dat ze daar voorlopig wel veilig stonden.. had geen zin om ze iedere keer te verhuizen.. maar plots ging hij mijn oude kamer opruimen.. en heeft hij alles in de bak gepleurd.. heel veel 'rare' spul stond er op die disken.. pleite nu.. weg foetsie.. over.. maar het heeft echt zeer gedaan.. mijn hele jeugd stond op die schijven... en ik was nog eens van plan om alles in .d64 formaat te zetten..
ongeloofelijk he..
Ach.. als ik nog een c64 had zou ik de moeite niet nemen het hele ding aan te sluiten. Dit ding plug je ff in de scart en speluhhh. En ik zou toch alleen maar de toppertjes spelen. Nu maar hopen dat de rest van de games ook zo okay zijn als de epic-games serie. Dan ga ik er heel serieus over nadenken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:59 schreef Bolderbast het volgende:
wat heb ik nu aan maar 30 spellen, en je kun natuurlijk niet uitbreiden
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:12 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je je pa erachteraan hebt gegooid! En de gamest eruit hebt gevist
:) ?
De meeste van die joypads zijn eigenlijk NES-on-a-chip (een complete NES in één chip).quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:37 schreef BdR het volgende:
half offtopic:
er zijn dus wel meer van die joypad/consoles, voor zover ik weet zijn er deze
Nee klopt helaas, ik had er 2 gevonden die ik kon linken maar werden hier als kruisjes weergegeven, toen effe snel een andere gezocht en deze gevonden. Ik zal even een goed screenshot erbij zoeken nogquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:03 schreef ricost het volgende:
zie screenshot van last ninja ziet dr niet c64 achtig uit...
oja thxquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:15 schreef Foo_niks het volgende:
bugeye: http://www.geocities.co.jp/AnimalPark-Pochi/2819/page003.html![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:32 schreef bugeye het volgende:
BOULDERDASH
CSS is een hele goede C64 emulator. Die kan je downloaden via http://www.computerbrains.comquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die goeië ouwe tijd.
Heb ff een C64 emulator opgezocht
en wat BoulderDash spelletjes.
Maar nu nog de spellen aan het lopen krijgen...
Wie kan me uitleggen hoe dat moet.
??? een D64 bestand laden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:27 schreef bugeye het volgende:
[..]
CSS is een hele goede C64 emulator. Die kan je downloaden via http://www.computerbrains.com
Bij het opstarten druk op F9 voor het menu en laad een D64 bestand.
vast tegen de policy wat ik nu doe![]()
De emulator emuleert de diskdrive ook, hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
??? een D64 bestand laden.
Moet ik zeker een 1541 drive aansluiten op me PC.
En waarom tegen de policy...
de emulator en de spellen zijn toch vrij te DLL
Dank jequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:10 schreef kooba het volgende:
Hell, ik koop er 2, voor die 3 tienen kan je al die nostalgie toch niet mis willen lopen
Ik weet niet of de C64 site illegaal isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
De emulator emuleert de diskdrive ook, hoor
En het is wel nog altijd illegaal bij mijn weten.. die games te verspreiden.
stomstomstomquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:27 schreef bugeye het volgende:
[..]
CSS is een hele goede C64 emulator. Die kan je downloaden via http://www.computerbrains.com
oh ik snap het al, je hebt nog originele c64 spellen in bezitquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik weet niet of de C64 site illegaal is
Maar ik heb het nu door hoe je spellen kunt
laden op de emulator (via de Tape)![]()
Yep. Niet meer verder dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:27 schreef bugeye het volgende:
vast tegen de policy wat ik nu doe![]()
Hee, toevallig zat ik met dezelfde vraagquote:Op woensdag 24 november 2004 11:22 schreef ChAoZ het volgende:
Is er al iets bekend over of ze inmiddels al ergens te verkrijgen zijn en welke spellen er op staan?
Ik las over een aantal verschillende die er zouden komen
Niet illegaal tochquote:Everything on this site is 100% free which means either we or you are allowed to sell anything that comes from here!
Respect the 20 year history of the commodore 64!
Nou hij is wel uit. Kijk maar op www.qvc.com. Zoek op c64dtv ofzo en je vind alle info. QVC shipped niet buiten de US of Canada, maar ik heb net een mail gekregen dat de mijne binnengekomen is en nu vanuit de US naar mijn huisje gestuurd gaat worden. Volgende week hoop ik te kunnen gamen;)quote:Oh wacht: C64 Direct-to-TV available November 26th in the US.
Vertraging dus, en natuurlijk niet eerst in Nederland...
Eh, het was 24 november toen ik het postte, het was 9 december toen jij postte. Als hij 26 november uit zou komen, dan was hij er inderdaad op 9 decemberquote:Op donderdag 9 december 2004 09:16 schreef rolf2 het volgende:
Nou hij is wel uit. Kijk maar op www.qvc.com. Zoek op c64dtv ofzo en je vind alle info. QVC shipped niet buiten de US of Canada, maar ik heb net een mail gekregen dat de mijne binnengekomen is en nu vanuit de US naar mijn huisje gestuurd gaat worden. Volgende week hoop ik te kunnen gamen;)
Via welke site heb je het besteld? Als ik jouw begrijp kan het niet via qvc.com. Dus ik ben benieuwd hoe het het dan gedaan hebt?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:16 schreef rolf2 het volgende:
[..]
Nou hij is wel uit. Kijk maar op www.qvc.com. Zoek op c64dtv ofzo en je vind alle info. QVC shipped niet buiten de US of Canada, maar ik heb net een mail gekregen dat de mijne binnengekomen is en nu vanuit de US naar mijn huisje gestuurd gaat worden. Volgende week hoop ik te kunnen gamen;)
Ik heb mijn twee besteld via www.americangoodies.com. Zijn alleen wel NTSC, maar he het blijft een gadget he. En er zijn inderdaad mensen die aan het hacken zijn geweest. Ik ben druk bezig. Alles werkt moet het alleen nog even in die joystick zien te freumelen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:07 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Via welke site heb je het besteld? Als ik jouw begrijp kan het niet via qvc.com. Dus ik ben benieuwd hoe het het dan gedaan hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |