Hmmm, dan is dat ms toch wel een goed idee. Dat zwemmen daar lijkt me erg ontspannend.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:03 schreef Svyatagor het volgende:
Bij Thermae 2000 hoef je niet in je blote aarsch rond te lopen als je gewoon in het algemene (zwem-)gedeelte blijft: daar heeft iedereen gewoon zwemkleren of een badjas aan. Kan het je erg aanraden, vooral het buitengedeelte!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:11 schreef sjakievn het volgende:
Ga eens kijken op www.sanadome.nl lijkt op thermae. hoef je alleen niet in je blote reet rond te lopen.
gr
to
ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:20 schreef wadgem het volgende:
Dude, ik ben morgen ook jarig!
Gezelligquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Conflict ook!
Ja maar, dan krijg ik van die plaatselijke sauna's, dat wil ik niet. Ik wil eigk ook gewoon lekker zwemmen en badderen enzoquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:23 schreef DarkElf het volgende:
SEMMIE,
mensen daar kijken echt niet geil naar je, zij zijn daar net als ieder ander om te ontspannen en dat voel je echt duidelijk!
Ga anders naar een kleinere sauna dan thermae, minder publeik is misschien minder eng.
Als je een auto hebt: Vitalizee in scheveningen is erg leuk, en bijna op het strand.
Maar ook de sauna in barendrecht/ridderkerk is heel leuk en knus.
Kijk anders even op http://sauna.pagina.nl voor een sauna in de buurt.
tip neem swieso een sauna niet in je eigen provinciequote:Op woensdag 5 mei 2004 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja maar, dan krijg ik van die plaatselijke sauna's, dat wil ik niet. Ik wil eigk ook gewoon lekker zwemmen en badderen enzoDat heb je in de meeste sauna's niet en in thermae's wel.
Toch bedankt
Sauna's zijn okay , en waarom helemaal naar een andere provincie ? damn....quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tip neem swieso een sauna niet in je eigen provinciekun je geen bekenden tegen komen
en een plaatselijke sauna is echt iets anders dan een gewone thermen, alleen kleiner dan thermae.
alles erop en eraan, kruiden baden, stoombaden, verschillende suana's, zoutbaden , zwembaden, bubbelbaden alleen niet zo massaal.
als je ervaring hebt is het anders dan dat je voor het eerst gaat, het eng vindt en ineens de bakker tegenkomt, of de postbodequote:Op woensdag 5 mei 2004 11:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Sauna's zijn okay , en waarom helemaal naar een andere provincie ? damn....
ik ging de eerste keer , kwam ik mn oom en tante tegenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je ervaring hebt is het anders dan dat je voor het eerst gaat, het eng vindt en ineens de bakker tegenkomt, of de postbode
geen idee, gewoon even bellenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:29 schreef SEMTEX het volgende:
Zou het deze week trouwens druk zijn omdat het vakantie is?
Neehoor kinderen zijn vervelend in de sauna dus die nemen ze meestal niet mee....quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:29 schreef SEMTEX het volgende:
Zou het deze week trouwens druk zijn omdat het vakantie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |