Dat was een aanbieding, nu zijn ze een tientje duurderquote:
airco
Excellent portable
koelt en verwarmt
2000 Watt
incl. Afstandsbediening
eenvoudig te bedienen
3 snelheden
Prijs per stuk:
¤ 59,95
Bij ons zijn ze niet bij de actionquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb deze recentelijk bij de Action gekocht:
[..]
Dat was een aanbieding, nu zijn ze een tientje duurder.
dat is geen airco maar een luchtkoeler (gezien de prijs) zo'n ding heb ik ook... ken je water of ijsblokjes indoen... en kan maximaal 5 graden onder de omgevingstemperatuur koelen..... werkt wel aardig......quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:47 schreef schatje het volgende:
[..]
een airco 3-5 euro per dag.... een luchtkoeler 50 cent (heb ik ooit es gevonden op internet....)quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Kost dat geen fortuin aan stroom?
70 euro?!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak met een dun laagje teer..quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:50 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze niet bij de action![]()
Werkt zo'n ding een beetje?
Ik slaap ook op zolder en zomers pfff![]()
Er staat toch echt airco,quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:52 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat is geen airco maar een luchtkoeler (gezien de prijs) zo'n ding heb ik ook... ken je water of ijsblokjes indoen... en kan maximaal 5 graden onder de omgevingstemperatuur koelen..... werkt wel aardig......
Amsterdam dus,quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef schatje het volgende:
knip
Da's niet niks zeg bij een airco, maar het is hier nooit langer als een maand echt heel erg warm.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:52 schreef pacandor_ het volgende:
een airco 3-5 euro per dag.... een luchtkoeler 50 cent (heb ik ooit es gevonden op internet....)
damn!!! dat is klote zeg!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak met een dun laagje teer..
Als de zon er de hele dag op staat is het niet uit te houden, de ventilator die ik heb moet op mn PC staan, anders flipt ie.
Een snicker is binnen een uur bijv. bijna vloeibaar in de verpakking..
hahaha onze 2 katte liggen ook voor pampus als het zo heet is.. ghehehehehe is echt zielig....quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:56 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Da's niet niks zeg bij een airco, maar het is hier nooit langer als een maand echt heel erg warm.
Misschien ga ik ook wel zo'n koeler kopen, ook prettig voor de kat want die heeft het dan ook bloedheet.
Oh en Draggala hier kun je een filliaal vinden:
http://www.action.nl/cms/(...)6
Ik had een zakje chocolade pepernoten in me zolderkast liggen.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak met een dun laagje teer..
Als de zon er de hele dag op staat is het niet uit te houden, de ventilator die ik heb moet op mn PC staan, anders flipt ie.
Een snicker is binnen een uur bijv. bijna vloeibaar in de verpakking..
Ja, ik ook vaak.. Op de bank..quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:57 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik had een zakje chocolade pepernoten in me zolderkast liggen.....![]()
Dat werd dus een zakje chocolade melk vorige week![]()
![]()
En toen was het nog niet eens zo heet als in de zomer, pff dat word nog wat...
Ik sliep altijd beneden....![]()
Luc heeft er naar gekeken en zegt dat het een prima ding isquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tnx jongens,.
Schatje, werkt het trouwens een beetje dat ding?.
5 graden koelen is echt niet genoeg in de zomer...
Ja, alles van de Action koop je leders voor een duurdere prijs tegen, ook de dvd's bijvoorbeeld. Ze verkopen het gewoon doorquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:02 schreef pacandor_ het volgende:
zo dan dr daggla! als je op marktplaats luchtkoeler intoetst dan kom je iemand tegen die datzelde ding verkoopt voor 80 euro!!!!!!!!!
Klopt, dat is topcooling en geen airco.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:52 schreef pacandor_ het volgende:
en kan maximaal 5 graden onder de omgevingstemperatuur koelen
Ik kop 'm zelf wel effe in: beter dan niks.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:07 schreef Eightball het volgende:
wat is vijf graden eraf als het 33c op je zolderkamer is?
Geen probleem, als ik hem niet nodig heb gaat ie naar de zolder van de buren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Luc heeft er naar gekeken en zegt dat het een prima ding is.
Het is wel een gevaarte hoor. Moet je echt met de auto halen.
5 graden is niets idd en ik denk dat het in mijn kamer nog wel warmer wordt dan 33 eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Klopt, dat is topcooling en geen airco.
Het zal wel werken maar wat is vijf graden eraf als het 33c op je zolderkamer is?
Ja, zo'n gevaarte wil ik niet ophangen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:05 schreef Rtificial het volgende:
Met "single" bedoel je denk ik zonder split-unit?
idd dat ding gooi je gewoon water of ijs.... en daar wordt de lucht langs geblazen.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Klopt, dat is topcooling en geen airco.
Het zal wel werken maar wat is vijf graden eraf als het 33c op je zolderkamer is?
Excellent Electrics of zoietsquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen probleem, als ik hem niet nodig heb gaat ie naar de zolder van de buren.
Weet je misschien het merk zodat ik wat meer info kan zoeken?.
een portable airco koop je echt niet voor 60 euroquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat kost die?quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:22 schreef pacandor_ het volgende:
[afbeelding]
ik heb deze maar dan ook met afstandsbediening
JA!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:20 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
ik heb dat ding 2e hands gekocht..... voor 25 euro.... heb hem al een paar jaar weet de nieuwprijs niet echt...quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat kost die?.
Wel een mooi prijsje.. en noodzakelijk met mn kamer op het zuiden, 2 draaiende pc's en een koelkast op 20 m2quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:20 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
hahahah alleen als je dan ook nog es zo'n apparaat erbij zet bij lijft er volgens mij weinig leefruimte meer over!?quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wel een mooi prijsje.. en noodzakelijk met mn kamer op het zuiden, 2 draaiende pc's en een koelkast op 20 m2![]()
Bovendien betaal ik toch mn stroom niet apart (die zit bij de huur), dus gewoon 24/7 koelen
Is de capaciteit van dat ding wel groot genoeg voor je kamer?quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
JA!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kut, je moet een pas hebben om op de site te kijken...
Is die aanbieding nog steeds geldig schatje?
Mijn kamer is 4 bij 5 geloof ik en staat half vol,quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Is de capaciteit van dat ding wel groot genoeg voor je kamer?
21 vierkante meter max..
Super,quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:30 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Kijkshop heeft geloof ik ook wat. Ik kijk ook daar even, leuk.
Longontsteking galore..quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:43 schreef pacandor_ het volgende:
gewoon opjezelf richten als je licht te pitten dan gaat het prima!
Ah, ik denk dat ik dat krantje bedoel in mijn OP.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:45 schreef schatje het volgende:
Maaruh, je moet gewoon ff checken overal. In Blokker magazine stonden ook een paar modellen. Staat alleen niet online.
Laat wel ff weten welke je gekocht hebtquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik dat krantje bedoel in mijn OP.
Ik had er laatst namelijk een gezien in een krantje,.
Die van de Marskramer is ook erg okay en MET afstandsbediening.
Tnx loads iig.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat wel ff weten welke je gekocht hebt.
.
Ik denk dat het die van de Makro wordt,quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat wel ff weten welke je gekocht hebt.
.
gelijk heb je.. dan heb je een echte airco...... zo'n dig wil ik ook nog es... die luchtkoelers zijn ideaal tot 25 graden maar als het warmer is dan hebben ze het heeeel erg zwaar!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat het die van de Makro wordt,.
Die is namelijk wel erg goedkoop,.
En bovendien een echte airco.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die is namelijk wel erg goedkoop,.
was vorig jaar ook in juni/juli dat ik hem kocht, toen ik echt uit me kamer damptequote:Op woensdag 5 mei 2004 11:57 schreef schatje het volgende:
Sligro heeft er momenteel geen één in de aanbieding, ook gecheckt.
Nadelen:quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:12 schreef niksan het volgende:
Is een ventilator geen optie?? één boven je bed en één aan het voeteind.![]()
Dat staat op het plaatje toch,quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat kost die bij de Makro?
Ja, dat las ik ook hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
was vorig jaar ook in juni/juli dat ik hem kocht,
Dit jaar zullen ze ongetwijfeld vast wel met een soortgelijk aanbieding komen. Ik dacht nu al na jouw bericht gelezen te hebben, maar dan zal het vast juni/juli wordenquote:En toen gingen ze ook echt heel hard daar in de winkel![]()
grootverpakking dubbelfrisquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:29 schreef schatje het volgende:
Sligro is oké. Mijn ouders halen er best wel veel dingen.
quote:Op maandag 17 mei 2004 13:25 schreef Deva het volgende:
Hey mensen,
De zomer komt er weer aan, leuk zou je zeggen, maar niet voor mij![]()
ik lig n.l. op zolder en daar is het 's zomers altijd bloedje heet, de zon schijnt vanaf een uur of 6 tot het eind van de avond op mijn dakraam![]()
Nu ben ik dus een beetje aan het rond google'en naar de verschillende opties voor een mobiele airco, maar kan zeer weinig vinden..
Dus misschien dat 1 van jullie een goeie aanrader heeft.
P.S.
het is een kleine kamer, iets van 30m2 ofzo, dus zo'n supergroot ding hoeft het ook niet te zijn.
Enige critera zijn: volledig automatisch, dus niet met ijsblokjes gedoe ofzo. Let me know
Ik heb vandaag de 12.000 btu versie gekocht. Die is nu in de aanbieding en die was maar 60 euro duurder!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
WOW!!! Op naar de Makro!
Tnxquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:50 schreef Eightball het volgende:
Gefeli.
Merk?
Glas snijden?
Ervaring mee?
Zelf doen?
Andere oplossing mogelijk?
Ja logisch, als er glassnijden bijgekomen was had ik me ook even achter de oren gekrabd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niets gedaan nog,.
Klusjes weet ik meestal tot in den treure uit te stellen,quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:10 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja logisch, als er glassnijden bijgekomen was had ik me ook even achter de oren gekrabd.
Of was dat het niet?
Tis het enige raam hier..quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:14 schreef Eightball het volgende:
Zeg, dat glassnijden, is dat nou wel zo nodig?
Er moet toch wel iets minder drastisch mogelijk zijn? Ik bedoel, in 1 van je 'main'ruiten gaan snijden...Kweetniet...
Is het een groot raam, met dubbel glas en zo..quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tis het enige raam hier...
Nee.. Redelijk kllein zolderraampje..quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:18 schreef Eightball het volgende:
[..]
Is het een groot raam, met dubbel glas en zo..
Als het raam er eenvoudig uit kan zou ik raam en slang meenemen naar een glasboer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee.. Redelijk kllein zolderraampje..
Damn, dat is een goed idee!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:21 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als het raam er eenvoudig uit kan zou ik raam en slang meenemen naar een glasboer.
Komt het waarschijnlijk goed, en kan je iig iemand aanklagen..
(als het mis gaat)
You're welcome.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Damn, dat is een goed idee!!
Tnx,.
Zo'n aflsuitdop zit er dus bij..quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
You're welcome.
Maar goed, een glasboer kan misschien ook, buiten een goed gat snijden, een soort koppeling plaatsen zodat je de boel in de winter goed af kan sluiten. Of verwarmt 'ie ook?
Wacht effe, er zit dus standaard iets bij de airco om het 'buiten-gat' tegen winter en zo te beschermen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo'n aflsuitdop zit er dus bij..
Ja!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:36 schreef Eightball het volgende:
[..]
Wacht effe, er zit dus standaard iets bij de airco om het 'buiten-gat' tegen winter en zo te beschermen?
Ja wat?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja!
Ik gamet die dop en mn raam naar de glasboer en laat doe dop er in zetten.. Daar moet de slang op van de airco dus..quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:41 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja wat?
En die past naadloos op dat gat wat jouw glasboer morgen gaat maken of sluit die de airco netjes af?
Welke ja?
Kijk! Dat is info!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik gamet die dop en mn raam naar de glasboer en laat doe dop er in zetten.. Daar moet de slang op van de airco dus..
Ik heb hier zo'n hyper-electrokachel die in 5 minuten je kamer warm heeft..quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kijk! Dat is info!
Ik moest er ook al niet aan denken dat jij in de winter als rechtgesnaarde Griek zou liggen te klappertanden in z'n mandje van de tocht.
En dat wilde je zelf doen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daar moet de slang op van de airco dus..
Ja, dat past precies..quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
En dat wilde je zelf doen.
Ja, sorry hoor Daggla, maar je deed tocht een beetje voorkomen dat het twee vingers in je neus voor je zou zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, dat past precies...
Dat heb ik al geprobeerd...
Als ik het wil kan ik het,quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:11 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor Daggla, maar je deed tocht een beetje voorkomen dat het twee vingers in je neus voor je zou zijn.
Wordt het ook wel, met behulp van de glasboer...
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Slechts 7.50 om een gat in je raam te laten maken..
Dat zit er in en de airco loopt als een zonnetje.!
HEERLIJK!!!!
Vandaag de hele dag aan gehad.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:52 schreef Eightball het volgende:
[..]
Laat die zomer maar komen!
Ehm ja, vorige zomer is het een maand of 4 stikheet geweest...quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:56 schreef HarigeKerel het volgende:
maar het is hier nooit langer als een maand echt heel erg warm.
Die amcor 12000 is toch iets van 3400 watt? Trekt je groep dat wel? Volgensmij is het maximale aantal watt op 1 groep (standaard groep) iets van 3680 watt (16 ampere 230 v).. als je die airco aanhebt kan je niet echt veel andere dingen aandoen danquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag aan gehad.
Heer-lijk,.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:58 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Die amcor 12000 is toch iets van 3400 watt? Trekt je groep dat wel? Volgensmij is het maximale aantal watt op 1 groep (standaard groep) iets van 3680 watt (16 ampere 230 v).. als je die airco aanhebt kan je niet echt veel andere dingen aandoen dan
of heb je daar nog geen last van
mmm denk dat je nog wel een andere groep hebt dan hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Computer, tv, versterker en de airco stonden gewoon aan..
Je mag eigenlijk geen verlengsnoer gebruiken en hij moet op een geaard stopcontact.. Als je al een verlengsnoer wil dan moet je er sowieso een hebben die dat trekt.
Dus ik heb kabel gekocht en 2 stekkerdingen en dat werkt perfect. De rest van de stopcontacten zitten andere verlengsnoeren met mn andere dingen. Voor zover ik weet heb ik maar een groep hier..
Is het een aanrader?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb van de week die van de blokker gekocht 9000BTU
goed voor max 80m3
299 eurie
Hij heeft nog niet aangestaan. Vandaag ff checkenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:34 schreef Untitled het volgende:
[..]
Is het een aanrader?
Als het een beetje goed z'n werk doet ben ik al tevreden.
Ik heb mijn raam en al naar de glasboer gebracht.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:32 schreef Playah het volgende:
Hallo,
kan iemand mij vertellen of zo'n portable ding met een slang uit het raam ook echt de kamer koeler krijgt?
Ik heb een keer zo'n ding met ijsblokjes en water gehad, maar die werkte niet, werd eerder benauwder alleen als je hem echt op jezelf richtte voelde je wat koudere lucht, maar minimaal aangezien het water ondertussen al ongeveer dezelfde temperatuur had als de kamer....
Maar zo'n airco? Werkt dat wel? Ik kan geen ramen gaan snijden o.i.d. maar een paar graden koeler zou toch wel relaxed zijn...
Werkt helemaal niet? Ook niet een beetje?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb mijn raam en al naar de glasboer gebracht.
7.50 voor een perfect gat en een afgekitte dop er op.
Alleen uit het raam werkt niet,.
Nou ja, nee..quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:37 schreef Playah het volgende:
[..]
Werkt helemaal niet? Ook niet een beetje?
Ik heb m'n ruit aan laten passen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:56 schreef Playah het volgende:
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat al die mensen die zo'n ding kopen een aangepaste ruit laten maken :S niet dat je verhaal onlogisch klinkt natuurlijk....
En? hoe doet hij het met deze warmte?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
De uitkomende lucht is koud, maar ja.... hoe goed 'ie een kamer koelt kan ik niet echt zeggen, want het is nu niet warm.
Nope, werkt niet..quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:29 schreef Playah het volgende:
Ik heb een klapraam dat ik op een klein kiertje kan zetten. Als ik dan de kieren zo goed mogelijk dichtmaak, zou het dan misschien wel werken?
3 graden is wel erg weinig, toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mij werkt het prima met de slang uit het raam. Aan mijn slanbg zit aan het uiteinde een smaller uiteinde. Raam staat dus op een heel klein kiertje open, gordijnen dicht en deur van de slaapkamer dicht (dus geen 'trek' door het raam) IN een half uur tijd 3 graden koeler
quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:37 schreef the_contract_killer het volgende:
nu is het hier op de zolderkamer als het echt goed zomer is wel 35 graden..een enkele keer zelfs 38 graden afgelopen jaar.
nu wil ik een airco kopen...altans ik denk erover.
ik heb een kamer van 6x4x2,50 ...dus 60 vierkante meter
nu heb ik gehoord dat zo'n verrijdbare airo iets van 300 euro kost,maar wat verbruikt zo'n ding nou en wat zou dat verbruik gaan kosten....want ik heb geen idee hoe je zoiets moet uitrekenen
Een regelrechte leugen, die wij bij de Action gekocht hebben werkt in principe prima.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:40 schreef Kogando het volgende:
Zo'n goedkope werkt voor geen meter.
Je kan beter de 12000 btu versie kopen, scheelt maar 60 euro..quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Een regelrechte leugen, die wij bij de Action gekocht hebben werkt in principe prima.
Toch gaan we er nog een airco bij halen, deze van Makro:
[afbeelding].
Lucas zei dat ook al, maar ik heb ik geen zin om toe te geven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan beter de 12000 btu versie kopen, scheelt maar 60 euro..
Koppig mens, tis voor je eigen bestwil.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Lucas zei dat ook al, maar ik heb ik geen zin om toe te geven.
We kijken wel als we bij de Makro zijn.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Lucas zei dat ook al, maar ik heb ik geen zin om toe te geven.
We kijken wel als we bij de Makro zijn.
Doe eens niet zo bijdehand zegquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
vrouwen
Die zijn de koopjes ook niet, en alleen maar om hun gelijk te krijgen zit je staks de hele zomer in de snik hitte
Is dat er ook zoeen met een slang door het raam? Dus dan werkt het wel???quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:32 schreef vinnie81 het volgende:
Ik heb afgelopen zomer ook maar 1 gehaald voor bij mij op de zolderkamer.
Home Electronics Snow 8000.
8000 BTU
Max = 340 kubieke meter per uur
Ontvochting 1,1 liter per uur
Heerlijk koel in mijn kamer als dat ding een tijdje aanstaat...
Zit een bakje bij en een kraantje..quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zo'n ding met slang, dan moet je toch om de zoveel uur de bak leeggooien met water. daar heb ik dus geen zin in hè, ben ik veels te lui voor
3 graden in een half uur vind je weinig?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3 graden is wel erg weinig, toch?
Ik was gisteren mijn raam vergeten open te doen en het was bloedjeheet in m'n kamer..
Ding stond een uurtje aan en het was in 1x aanzienlijk koeler.. Slang uit het raam bij mij werkte helaas niet lekker..
Naja, de huidige constructie voldoet gelukkig ook..
In principe hoort dat water in verdamte toestand via de slang ook te verdwijnen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zit een bakje bij en een kraantje..
Ik heb um nog niet hoeven legen btw.
Heeft al zeker een uur of 10 aan gestaan.
In principe wel, maar ik denk dat mijn zolderkamer een stuk heter is..quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
3 graden in een half uur vind je weinig?
Op die van mij zit een lampje dat gaat branden als ie geleegd moet worden,quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In principe hoort dat water in verdamte toestand via de slang ook te verdwijnen.
Wanneer je er een langere slang aanhangt, of de slang zit in een wat moeilijke bocht kan het zijn dat niet al het water via de slang kan verdwijnen. In zo'n geval moet je eens in de zoveel tijd het overtollige water eruit laten lopen.
Op m'n werk hebben we zo'n ding een keer 24/7 laten draaien in het serverhok met een vreemde slang constructie en die begon na ongeveer een maand of 4 over te lopen.
In de handleiding van de mijne staat dan ook alleen vermeld dat je wanneer de airco langdurig niet gebruik gaat worden al het water afgetapt moet worden.
Het was 24 graden. Denk inderdaad dat het bij jou op zolder warmer wasquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik denk dat mijn zolderkamer een stuk heter is..
Dus dan zakt de temperatuur ook wat sneller...
Die van jou is luxerquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op die van mij zit een lampje dat gaat branden als ie geleegd moet worden,.
Dun plat teerdak..quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was 24 graden. Denk inderdaad dat het bij jou op zolder warmer was
Hey, maar hoe groot is jouw kamer eigenlijk ? Want dan is die misschien voor mij ook wel een optie. Mijn kamer is pak hem beet 40 m2...quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die van jou is luxer
Ja, ik heb er ook zo'n slang bij ja en die heb ik klem gezet in de opening van mijn raam. de rest is wel gedicht dus enige gat is in gebruik van de slang. Hij blaast de warme lucht naar beneden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:37 schreef Playah het volgende:
[..]
Is dat er ook zoeen met een slang door het raam? Dus dan werkt het wel???
Nee, met.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:05 schreef Roman_Empire het volgende:
Is dat er 1 zonder slang Piet?
Wat voor een raam heb je?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:21 schreef Roman_Empire het volgende:
Ik heb ook een zolderkamer (enige kamer waar ik de airco voor wil gebruiken).
Alleen heb ik geen luchtafvoer en weinig plek om dat ding naast een raam te plaatsen.
Stel dat ik hem dan kwijt kan naast/onder het raam, moet ik dan een gat in het raam maken ofzo? (dan heb ik weer geen verduistering, want die kan natuurlijk niet dicht als die slang in het raam zit)
Moet je voor zo'n gescheiden systeem dan op de benedenverdieping de warmtewisselaar plaatsen en dan iets aanleggen helemaal naar zolder??
Wat een gedoe allemaal zeg...
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:30 schreef Hendrik38 het volgende:
krijgen jullie ook zon rauwe strot/droge strot van een airco die de hele dag op je werk staat te brullen..? en zo jah...wat kan ik dr aan doen ?
thnx
dat kan ik beamen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:57 schreef Hendrik38 het volgende:
Beetje vergelijkbaar met een airco in de auto..als ik daar ook een hele dag in zit krijg ik ook een droge/rauwe keel..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:33 schreef neom het volgende:
In het foldertje van de blokker staat een luchtkoeler is dat net zoiets als een airco, lijkt mij van niet want dan zou die wel onwaarschijnlijk goedkoop zijn, dus heb ik 2 vragen
1: hoe werkt het wel ?
2: heeft iemand ervaringen met dit of soortgelijke apparaten ?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |