Goh...quote:Op zondag 9 mei 2004 13:20 schreef jojomen4 het volgende:
Van Gaal wil graag onder Mourinho bij Chelsea werken. Hij blijkt gezegd te hebben dat ie nog nooit in z'n leven een contract heeft opgezegd maar dat dit de eerste keer kan zijn.
Bron: http://www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,481562,00.html
quote:Op zondag 9 mei 2004 10:28 schreef Doc het volgende:
Ajax mag mogelijk volgend seizoen alweer opzoek naar een nieuwe technisch directeur: Van Gaal mogelijk naar CFC om daar samen met Mournho de kar trekken.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/3697641.stm
Alle wedstrijden beginnen om 14:30quote:Op zondag 9 mei 2004 12:59 schreef G1Ace het volgende:
hoe laat begint de wedstrijd?
Shit, ik dacht ff onrust te kunnen stoken zodat ze helemaal van slag waren en vanmiddag zouden verliezenquote:Op zondag 9 mei 2004 13:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Goh...![]()
[..]
Ik weet niet of treinen uit rotterdam naar amsterdam veilig zijn vandaagquote:Op zondag 9 mei 2004 14:51 schreef Denni5 het volgende:
hoe kun je het beste met het openbaar vervoer naar het Leidseplein komen?
Ik kom iig met de trein vanuit Rotterdam () en dan gewoon uitstappen bij Amsterdam Centraal?
Tram 1,2 en 5 vanaf A'dam CS. Maar zouden ze bij een huldiging nog wel naar het Leidsche rijden?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:51 schreef Denni5 het volgende:
hoe kun je het beste met het openbaar vervoer naar het Leidseplein komen?
Ik kom iig met de trein vanuit Rotterdam () en dan gewoon uitstappen bij Amsterdam Centraal?
Da's waar, maar ik kan er ook niks aan doen dat ik hier woonquote:Op zondag 9 mei 2004 14:56 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of treinen uit rotterdam naar amsterdam veilig zijn vandaag.
Primaquote:Op zondag 9 mei 2004 12:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als ik het in het verband lees vind ik het nog steeds arrogant
En ook alweer naar het rijk der fabelen verwezen door Ome Ariequote:Op zondag 9 mei 2004 13:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Shit, ik dacht ff onrust te kunnen stoken zodat ze helemaal van slag waren en vanmiddag zouden verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |