Wou ik je ook nog vragen. Even kijken wanneer wat is. Ik kom er nog op terugquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
Doc A'dam Tournement ?
dat zou misschien wel een mooi afscheid zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:30 schreef F1Bas het volgende:
5/5/2004 - Kan Litmanen nog naar huldiging komen?
(Van onze verslaggever RvN)
Het geopperde idee om de spelers die vorig seizoen vertrokken waren en nog steeds geen huldiging hebben gehad bij het kampioenschapsfeest te laten komen zal geen doorgang vinden omdat Ajax dat alleen zou willen als al die vertrokken spelers beschikbaar zijn zo werd twee weken geleden al duidelijk. Alleen de komst van Litmanen zou wel een optie zijn zo werd eerder gemeld. Mocht Ajax zondag kampioen worden in het duel tegen NAC, dan lijkt de kans klein dat Litmanen aanwezig kan zijn bij de huldiging. Qua tijd zou het kunnen, FC Lahti speelt op vrijdagavond (thuis) en maandagavond (uit) 18.30 uur, maar het is maar zeer de vraag of de Finnen hem minder dan 24 uur voor het uitduel nog een uitstapje naar Amsterdam toestaan.
Zie: Amsterdam Tournament 2004quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:45 schreef Doc het volgende:
Wou ik je ook nog vragen. Even kijken wanneer wat is. Ik kom er nog op terug
Is er geen scherm in het supportershome ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:10 schreef JaWi het volgende:
Ha, wederom een nieuw topic
Even mijn mening ventileren: Zlaten en vdv blijven.
Maxwell en die tunesiër weg
Weet iemand een leuke kroeg waar de wedstrijd wordt uitgezonden zondag?
Was te laat met kaartjes en nu kunnen we niet met z'n allen!
in Amsterdam? dan kan je in het sportscafe kijken, is ook op het leidse dus dan zit je al lekker dichtbij.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:10 schreef JaWi het volgende:
supportershome, maar die zal wel afgeladen vol zittenquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:10 schreef JaWi het volgende:
Zo klopt ie beterquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:10 schreef JaWi het volgende:
Dan mag je wel om een uurtje of negen 's-ochtends daar alvast voor de deur gaan zitten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
in Amsterdam? dan kan je in het sportscafe kijken, is ook op het leidse dus dan zit je al lekker dichtbij.
zal leuk zijn. en het is Anastasiouquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:06 schreef JPM01 het volgende:
ik vrees dat van der vaart na dit seizoen toch naar het buitenland vertrekt![]()
Zlatan gaat ook, maar dat is een arogante lul moven met die gast Ajax heeft veel betere aanvallers
zoals sonck en die griek Anastasiuie ofzo![]()
Ik hoop dat jari zondag naar het leidse komt![]()
ja oke, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:29 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dan mag je wel om een uurtje of negen 's-ochtends daar alvast voor de deur gaan zitten.
Zal ook wel druk worden.
Ik gok op Trabelsi en Zlatan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat alleen Trabelsi en Raffie weg gaan.
zoiets zei Chivu ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Zlatan zei vorige week nog van niet.
wat jij zegtquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:22 schreef JaWi het volgende:
.
Tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |