quote:hoer (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] prostituee
pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier
Ah, snollen tellen dus ook mee!quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:47 schreef kLowJow het volgende:
Zullen we deze maar aanhouden?
[..]
Ik vind zelf vooral een sappige lichtekooi niet te versmadenquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ah, snollen tellen dus ook mee!
I'm in!
Hmm.. waar tippelt ze doorgaans?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:54 schreef Klonk het volgende:
mijn schoonmoeder wil niet, gaat de meeting dan nog door ?
overal waar ik haar de auto uittrapquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hmm.. waar tippelt ze doorgaans?
Dat zijn de betere schoonmoeders.. trekt ze nog een beetje klandizie?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
overal waar ik haar de auto uittrap![]()
Hhmm, hoogstwaarschijnlijk een heroinehoer-afwerkplek dus.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:24 schreef RichardQuest het volgende:
Iemand daar behoefte aan? Dan gaan we naar een of andere stad, en een wedstrijdje houden wie het goedkoopst naar de hoeren kan
Dat mag ook, als het maar goedkoop is. Wellicht zit groepskorting er inderdaad in.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:29 schreef Golf het volgende:
[..]
Hhmm, hoogstwaarschijnlijk een heroinehoer-afwerkplek dus.
Da's lekker goedkoop. Of verknal ik het nu?![]()
Kun je 'm net zo goed in een silo stekenquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:53 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wil als laatst!
dan glijd het zo lekker..
Bewaar dat maar voor de volgende meetquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun je 'm net zo goed in een silo steken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |