Moggûh.quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:34 schreef DivineJester het volgende:
mggûh
Lastig, zo'n G-toetsquote:Ik begrijp nog steeds niet waarom vandaag een vrije dag.
Koffie dan maar.
Idd, kostbaar hoor die vrijheid, eens in de 5 jaar mogen we het vieren, de 1e keer in 2000 viel 5 Mei in het weekend, de eerstvolgende keer is 5 Mei op hemelvaartsdag, dat heeft Kok destijds 'goed' laten uitrekenenquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:41 schreef SCH het volgende:
Vrijheid jeukt als je moet werken
Ik verdenk de Amerikanen ervan ons, met het oog op de economie in later jaren, bewust op 5 mei bevrijd te hebben. Ze hadden best een paar dagen eerder gekund, maarja, dan hadden we zoveel vrije dagen gehad.quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, kostbaar hoor die vrijheid, eens in de 5 jaar mogen we het vieren, de 1e keer in 2000 viel 5 Mei in het weekend, de eerstvolgende keer is 5 Mei op hemelvaartsdag, dat heeft Kok destijds 'goed' laten uitrekenen
2010 iig wél vrij, dan is het op een woensdag.quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:58 schreef SCH het volgende:
Ik had het ook al gecheckt ja, potdomme zeg
kan jij lekker met je 2 kinderen naar het bevrijdingsfestivalquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
2010 iig wél vrij, dan is het op een woensdag.
Die Ex-links lul van een Kok wist destijds wel wat ie deed hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:45 schreef SCH het volgende:Weet je dat zeker DIGGER, dan kan ik het meteen in de uitzending gebruiken.
toen liet ie zijn oren al hangen naar het bedrijfslevenquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die Ex-links lul van een Kok wist destijds wel wat ie deed hoor
*proest*quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:05 schreef SCH het volgende:
[..]
kan jij lekker met je 2 kinderen naar het bevrijdingsfestival
VerUitgeslapen, JM?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:44 schreef just me het volgende:
goeiemorgen !!
Wat is er Franky? Een blauwtje gelopen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
zeg maar gerust verslapen.. 10.30 uur op de koffie in Almere ga ik niet meer halenquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
VerUitgeslapen, JM?
Nee, die doos dacht ff heel tactisch 1 dag na dat het uit is, d'r ex op de hoogte te brengen van eht feit dat ze mij wil!quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat is er Franky? Een blauwtje gelopen?
Tja...quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
zeg maar gerust verslapen.. 10.30 uur op de koffie in Almere ga ik niet meer halen
dan is het een domme domme gevoelloze doosquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, die doos dacht ff heel tactisch 1 dag na dat het uit is, d'r ex op de hoogte te brengen van eht feit dat ze mij wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |