quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:48 schreef Vampier het volgende:
Ik kreeg zojuist een e-mail binnen van de moeder van mijn beste vriend in Nederland. Hij heeft afgelopen zondag een afgrijselijk motor ongeluk gehad en heeft een hersenbeschadiging en 2 ingeklate longen.... Deze vriend is afgelopen zomer speciaal voor mij uit NL overgekomen om als 'best man' bij mijn bruiloft te zijn. Ik weet niet wat ik moet doen, kan doe... ik zit gewoon een potje te janken omdat ik me zo hopeloos voel. ;'(
Ja... zit er ff financieel niet inquote:Op woensdag 5 mei 2004 02:54 schreef DarkElf het volgende:
verschrikkelijk.
is het mogelijk voor je om naar Nederland te gaan?
Ok, dat is best wel ff minderquote:Op woensdag 5 mei 2004 02:55 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ja... zit er ff financieel niet in
Dan verkoop je maar wat dingen die je toch niet nodig hebt, Als mijn beste vriend zoiets zou overkomen zou ik er alles aan doen om toch bij em te zijn...quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:55 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ja... zit er ff financieel niet in
Hij is nog niet dood sukkel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:06 schreef Brupje het volgende:
Voor een begrafenis krijg je toch meestal korting op vliegreizen?
Hij is toch, gelukkig, niet overleden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:47 schreef Megumi het volgende:
Heel veel sterkte Vampier met dit vreselijke verlies.![]()
Dat geeft hoop!quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
de vriend van patrick is ook een vriend van mij en ook een fokker,
ben net bij hem in het ziekenhuis geweest , beroerd om hem zo te zien , maar er kwam toch een bepaalde rust over mij dat het goed kwam , ik ging er met pesimisme heen , kwam optimistisch terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |