Zelfs voor 's nachts ? De Tokkies leven 's nachts.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:56 schreef Paxlie het volgende:
Zelfs voor 's nachts vind ik dit een kut-topic
Ja gezellig 3 uur lang bij de VPRO in Zomergasten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:01 schreef Eightball het volgende:
Ik zie Adriaan van Dis dat klusje wel klaren.
Sorry, zie de edit.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:02 schreef Steijn het volgende:
Ja gezellig 3 uur lang bij de VPRO in Zomergasten.
Drie uur Fransie en de beste en bloederigste scooterongelukken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:02 schreef Steijn het volgende:
Ja gezellig 3 uur lang bij de VPRO in Zomergasten.
Je hebt weer gezopen he ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:09 schreef static het volgende:
Doe maar open.
Nee, error in judgement.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je hebt weer gezopen he ?
Ja, praat me ff een schuldgevoel aan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:21 schreef tong80 het volgende:
Zie je Static, nou is het topic dood.
Iedereen is massaal het bed ingestapt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:21 schreef tong80 het volgende:
Zie je Static, nou is het topic dood.
De Tokkies met een derderangs soapie vergelijken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:47 schreef Reticulin het volgende:
en dan het record "onnozele antwoorden", dat nu op naam van aukje van ginneken haar naam staat, verbreken?
Zoiets.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:54 schreef MrBean het volgende:
Tokkies? Wat is dat nou weer. Kinderspeelgoed?
Die jij eens ff normaal. We hebben al genoeg gekken op FOK! Hoeven we niet " de moeder der alle gekken " er nog bij te hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2004 01:56 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me leuker dan de voor de handliggende BN'ers.
De Tokkies zijn inmiddels wereldberoemd in Nederland en op Fok! speciaal.
Ik denk dat er vele vragen zijn. En de antwoorden zullen meer mensen willen lezen dan die van Georgina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |