jekjek, ikke was eerstquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:53 schreef blublub het volgende:
sepo!
sowww, das snel!
er staat toch ook sepoquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:53 schreef WAik het volgende:
[..]
jekjek, ikke was eerst
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:55 schreef blublub het volgende:
[..]
er staat toch ook sepo
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:55 schreef blublub het volgende:
[..]
er staat toch ook sepo
Slaap lekker, Lé!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:58 schreef Twaalfje het volgende:
Maar goed dat ik nonnie naar bed was gegaan, zoals ik dus het vorige topic afsloot
Maar NOU is 't tijd hoor!
*achter deur kijk*quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:05 schreef XMN8R het volgende:
Timmah?
ach gosh.... nu al geblocked???quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:05 schreef XMN8R het volgende:
Timmah?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:07 schreef blublub het volgende:
ach gosh.... nu al geblocked???![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
![]()
*naar MSN kijk*quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:07 schreef blublub het volgende:
[..]
ach gosh.... nu al geblocked???![]()
*ook kijk*quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*naar MSN kijk*
...
Timmah!Ik dacht dat ie gewoon lief weggefloept was.
Ik denk dat ie gewoon flink geschrokken is toen ie opeens een meisje in zijn MSN kreegquote:Op woensdag 5 mei 2004 01:17 schreef blublub het volgende:
hihi, jullie zijn gebloooohoooocked!![]()
*aai* hij heeft vast een internetprobleempje ofzo![]()
sjoequote:Op woensdag 5 mei 2004 01:19 schreef blublub het volgende:
ik heb Timmah niet eens op mn lijst![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon flink geschrokken is toen ie opeens een meisje in zijn MSN kreeg
de wat?quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
sjoe
nee, ik dacht dat jij opeens in zijn lijst opdook.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:21 schreef blublub het volgende:
ben jij een meisje??? je bent toch een rijMENEER???
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:25 schreef Idril-2 het volgende:
*ook binnenval*
euh nee....quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat jij opeens in zijn lijst opdook.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]Zo, jij bent nog laat buiten geweest.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:29 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uh huh. Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:34 schreef Idril-2 het volgende:
Een goed gesprek gehad
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
*ook slapen ga*
euhm euhm euhm....quote:Op woensdag 5 mei 2004 07:45 schreef tech het volgende:
Je bedoelt: zit jij nu alweer een half uur op je werk?
Goedemorgen allemaal!
wat een dure naam weerquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:25 schreef Semisane het volgende:
Aloha Heaumeaux!![]()
*Terug schopt.*quote:Op woensdag 5 mei 2004 07:25 schreef Cybart het volgende:
*iedereen wakker schop*
het is ochtend stelletje mietjes
moguh!
Ach ik moet me ook wel eens wat "beschaafder" voor doen dan ik werkelijk ben.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat een dure naam weer
moguh !
dat wordt dus een rondje verse limburgse vlaai voor iedereen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:14 schreef Timmah het volgende:
* Iedereen Aai geeft *![]()
Valt dit nog goed te maken
quote:
jammie!quote:
Heb je niet genoeg dan daar in het zuiden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:42 schreef beaverhausen het volgende:
Is er ook nog vlaai voor mij?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg dan daar in het zuiden?
Sorry.. Sorryquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begrijp het al. Beautje en rijmeneer krijgen wel vlaai maar ik niet omdat ik in het zuiden woon.
Aaaaaaaahw * aai *quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:44 schreef beaverhausen het volgende:
ze zijn hier tegenover al vanaf 8 uur het halve huis aan het slopen. Gelukkig heb ik oordopjes maar zelfs daarmee hoorde ik nog van alles. En nu kijk ik net uit het raam en hebben ze gewoon het hele dak er af gesloopt! Dus voorlopig ben ik nog niet van het lawaai af.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sorry.. SorryAls je zo graag wilt mag je best een stuk nemen hoor..
![]()
* Halve vlaai op schoteltje prop *
Jij hebt de vorige keer de halve vlaai opgegeten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:52 schreef LeBeau het volgende:
De halve vlaai!?![]()
Wees maar blij dat ik boodschappen moet gaan doen.
Smul'r moar von mien Jong'nquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
*met mond vol praat*quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Smul'r moar von mien Jong'n![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:11 schreef blublub het volgende:HOPLA
jaha het hoplaseizoen blijft aanhouden mensen
jah HOPLAquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]Hallo Blubje! Of... uh, hopla
HOPLAquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:17 schreef blublub het volgende:
[..]
jah HOPLA
euhm Bo?![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
HOPLAdan maar.
Ja Blub?![]()
zei daar iemand lama???? hier is SIMON!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:29 schreef blublub het volgende:
[..]HOPLA
niks lama
Deze post heeft een erg hoog G_E gehaltequote:Op woensdag 5 mei 2004 13:04 schreef LeBeau het volgende:
Op zich is het best grappig dat de redelijk-leuke kassajongen weet wat ik elke week haal.Maar dan denk ik ook weer dat ik misschien wat te voorspelbaar en dus saai ben.
En waarom is het hier zo warm?*verwarming uitdraai*
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:32 schreef Gerdo het volgende:.
*naar Wageningen gaat*.
ik vind Wageningen zon euhm jah hoe zeg je dat, kutstad, eikquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:35 schreef Gerdo het volgende:
Voor de liefhebbers: link!
Wageningen ownt op 5 mei....
Wageningen ís ook een kutstad, behalve op 5 mei!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vind Wageningen zon euhm jah hoe zeg je dat, kutstad, eik
naja voor de keer dat ik daar was dan
*boe roep*quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
Jeuhj Di-rect komt ook
De leukste podia staan d'r niet op... maar die zijn ook niet van 't 4/5 mei comittee enzow...quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
Jeuhj Di-rect komt ook
*Middagzwaai*quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:38 schreef Semisane het volgende:
*MiddagMeld*
Heb gisteren kersenvlaai gehad.
lekke! ik een hele grote chocomuffinquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:38 schreef Semisane het volgende:
*MiddagMeld*
Heb gisteren kersenvlaai gehad.
Treble? Museumplein?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:37 schreef blublub het volgende:
schiet op, anders mis je Treble
ik moest haske huilen toen ze net weggingen toen ik aankwam op t museumplein
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:39 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Treble? Museumplein?.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Deze post heeft een erg hoog G_E gehalte
ik alleen maar een appelquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:39 schreef blublub het volgende:
[..]
lekke! ik een hele grote chocomuffin![]()
En het feit dat je denkt dat de Schattige supermarktjongen jou voorspelbaar en saai vindtquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]Ja, nu ik het zo teruglees is dat eigenlijk wel zo. Dat komt denk ik door de combinatie van "
" en "supermarkt".
Dat hij dat zou kunnen vinden!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het feit dat je denkt dat de Schattige supermarktjongen jou voorspelbaar en saai vindt
Maar haal je dan elke keer dezelfde saaie voorspelbare dingen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat hij dat zou kunnen vinden!Ik denk toch da ik niet zo saai overkom hoor.
![]()
en vandaag ook nog mercitjes!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik alleen maar een appel
Of het saaie dingen zijn weet ik niet, maar op een enkele uitzondering na haal ik toch wel elke keer hetzelfde.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar haal je dan elke keer dezelfde saaie voorspelbare dingen?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:46 schreef blublub het volgende:
[..]
en vandaag ook nog mercitjes!![]()
En wat zou dan iets extreems zijn? Cup-a-soup? 3 bananen? Gevulde koeken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of het saaie dingen zijn weet ik niet, maar op een enkele uitzondering na haal ik toch wel elke keer hetzelfde.Miscchien moet ik volgende week maar iets heel extreems halen ofzo.
Zeg, doe jij eens snel chocola delen met je vriendjes.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:46 schreef blublub het volgende:
[..]
en vandaag ook nog mercitjes!![]()
ik heb helemaal geen vriendjesquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens snel chocola delen met je vriendjes.
Ja, dat weet ik dus nog niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En wat zou dan iets extreems zijn? Cup-a-soup? 3 bananen? Gevulde koeken?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:50 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen vriendjes
[..]
tis ook echt de allergrootse merci, die van bijna een halve meterquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]Nee, niet als je zo een chocolade-inhaal bent.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus nog niet.Hij had het vorige week over een Britse meneer die z'n hele kar vol met alcohol had gegooid en om een *pallet* sigaretten vroeg, dus hij is denk ik wel wat gewend.
En zulke gekke Britten krijg je als je aan de 'grens' woont.
ben ik jouw vriendinnetje dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:53 schreef blublub het volgende:
[..]
tis ook echt de allergrootse merci, die van bijna een halve meter
Blijkbaar niet. En nu dus al helemaal niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:54 schreef blublub het volgende:
[..]
ben ik jouw vriendinnetje dan?
Ja, hij praat volgens mij nogal graag. Meestal als hij buiten staat te roken (quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]ja dan ben je met cup-a-soup en bananen niet echt extreem bezig nee. Maar die Schattige supermarktjongen verteldt hele verhalen als je bij de kassa bent?
Volgende keer wel foto maken hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, hij praat volgens mij nogal graag. Meestal als hij buiten staat te roken () en ik mijn karretje moet pakken, dan vertelt hij hele verhalen.
En dan zegt ie ook altijd "Haal je weer *dit en dit en dit*" en dan heeft ie natuurlijk gelijk en dan zeg ik eigenlijk alleen maar "Haha, ja..." en loop ik snel naar binnen.
![]()
Hahaha, ja en dat is normaal? "Even lachen hoor, Beavje wil je zien!"quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgende keer wel foto maken hoor!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. En nu dus al helemaal niet.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hahaha, ja en dat is normaal? "Even lachen hoor, Beavje wil je zien!"
Ja, jij begint. Jij wil je chocola niet met ons delen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:04 schreef blublub het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, jij begint. Jij wil je chocola niet met ons delen.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:07 schreef blublub het volgende:
[..]alleen omdat je niet gelijk een chocolatje krijgt?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:49 schreef LeBeau het volgende:
Zeg, doe jij eens snel chocola delen met je vriendjes.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zag geen chocola.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OK
jij moet beter kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zag geen chocola.
Verrader![]()
![]()
Ik scrolde te snel. Sorry.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:13 schreef blublub het volgende:
[..]
jij moet beter kijken![]()
maar de power of Bee, daar hoor ik ook bij, ik begin ook met een Bquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
*kant van Beavje kiest*
Alleen omdat je ongesteld bent maakt nog niet dat jij alleenrecht hebt op al het chocola.
Lieve Blubjes delen met Beavjes en Beautjes. Das... uh, the power of Bee.
*teveel Charmed kijkt*
The power of B!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
*kant van Beavje kiest*
Alleen omdat je ongesteld bent maakt nog niet dat jij alleenrecht hebt op al het chocola.
Lieve Blubjes delen met Beavjes en Beautjes. Das... uh, the power of Bee.
*teveel Charmed kijkt*
Als je Charmed keek wist je ook dat het er drie zijn, waar jij dan natuurlijk ook bij hoort.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:14 schreef blublub het volgende:
[..]
maar de power of Bee, daar hoor ik ook bij, ik begin ook met een B
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OK
ik kijk Charmedquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je Charmed keek wist je ook dat het er drie zijn, waar jij dan natuurlijk ook bij hoort.
Wat dan precies de reden is om te delen.
Waar is de rest eigenlijk?
*naar eigen ondertitel kijkt*quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:18 schreef beaverhausen het volgende:
*ondertitel aanpas*
*ook doe*quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:18 schreef beaverhausen het volgende:
*ondertitel aanpas*
Nee hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef Timmah het volgende:
Krijgen we nu een battle tegen Titatimmah VS The power of the B?
* Tevreden spin *quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor
*aai*
ik ben de enige met een poes hier jah!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Tevreden spin *
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:27 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben de enige met een poes hier jah!Blubney toch!
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:29 schreef LeBeau het volgende:
*ondertitel ook maar aanpas*
[afbeelding]
Ooh, ooh, in Veronica Magazine staat deze week trouwens een pagina over Troy van 6 pagina's ofzow, met een foto van Brad Pitt die echt helemaalis!
Timmah!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:31 schreef Timmah het volgende:
Er ligt nu een Poes in mijn nek!![]()
Ze is wel heel lievquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timmah!!!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ze is wel heel liev![]()
En volgens mij toch een beetje te aanhankelijk, zomaar in je nek.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ze is wel heel liev![]()
Ze is grijs, en heeft pluimpjes op 'r oren..quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En volgens mij toch een beetje te aanhankelijk, zomaar in je nek.
Dat is geheel aan jou.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:33 schreef LeBeau het volgende:
Zeg, moet ik nu eigenlijk ook mijn titel aanpassen zodat ie geen hoofdletters meer heeft behalve de B? Of wordt hier niet gefronst naar individualiteit?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]En dat in dit topic!
Zonder waarschuwing!
Die film moet ik zien..quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:37 schreef beaverhausen het volgende:
Legolas doet het trouwens ook leuk in Troy
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:37 schreef beaverhausen het volgende:
Legolas doet het trouwens ook leuk in Troy
[afbeelding]
ga je weg, vriend?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:42 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:43 schreef blublub het volgende:
[..]
ga je weg, vriend?![]()
![]()
Oeh!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
En Eric Bana is ook niet verkeerd.
[afbeelding]
Kortom, niet een film om te missen!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zwaaide naar titatimmah!Hopla!
altijd Bquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Wel lief spelen hoor B&B!![]()
Nou.. mooi is dat.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:40 schreef blublub het volgende:
jah maar nu ga ik weer weg. naar de dokter. ben zenuwachtig maar weet niet zo goed waarom eigenlijk...
tot later
Ach guttie knul toch...helemaal fysieke arbeid doen....wat zielterig voor je...quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:39 schreef Timmah het volgende:
Ik ben er weer!De bieb was dicht, en toen dwong mijn vader mij tot... tot...
helpen met het opbouwen van de schutting..
Erg... *Snik * He?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach guttie knul toch...helemaal fysieke arbeid doen....wat zielterig voor je...
Vreeeeeselijk.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Erg... *Snik * He?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vreeeeeselijk.*Troostknuffel*
Heeee, toevallig woon ik daar wel hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vind Wageningen zon euhm jah hoe zeg je dat, kutstad, eik
naja voor de keer dat ik daar was dan
Gewoon eerlijk een mailtje sturenquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:56 schreef Cybart het volgende:
aj....en een heel erg grote oeps....
ik kom erachter dat een vriend van me precies een week geleden jarig is geweest...
maar dat ben ik dus vergeten (hij heeft ook nog geen feest gehouden ofzo)...
maar euhm wat te doen nu? ff een sorry mailtje sturen? of wachten tot ie zaterdag op mijn feestje komt en hem dan alsnog proficiat wensen?
eigenlijk wel he...quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk een mailtje sturenWel zo netjes.
Jep.. Goeiequote:Op woensdag 5 mei 2004 15:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
eigenlijk wel he...
en mezelf dan een beetje indekken... "ik had wel een feestje verwacht... maar dat is vast nog tegoed? "
het is iets in de volgende strekking geworden.. ik ben een eikel, ik ben het vergeten. sorry, alsnog proficiat, maar er komt vast nog een feestjequote:Op woensdag 5 mei 2004 16:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jep.. Goeie
Ik dacht dat je jezelf een beetje in zou dekken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is iets in de volgende strekking geworden.. ik ben een eikel, ik ben het vergeten. sorry, alsnog proficiat, maar er komt vast nog een feestje
nouja... eerlijkheid wordt mischien ook gewaardeerd...quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf een beetje in zou dekken?
Neej ok. Met een dag of 2 had je het nog kunnen doen..quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja... eerlijkheid wordt mischien ook gewaardeerd...
ik bedoel, ik ben al een week te laat...
Aaaaahw * aai *quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:19 schreef Cybart het volgende:
waarom is het nog geen 5 uur
Wrijf het hem nog ff inquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Aaaaahw * aai *Nog even doorbijten terwijl ik nog geniet van mijn vakantie OK?
* Schuurspons gebruik *quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:22 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wrijf het hem nog ff in![]()
Idemquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:58 schreef tech het volgende:
Dus niet voor mij, want ik ben al thuis!
Ik ben vandaag ook nog buiten geweest hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:08 schreef tech het volgende:
Maar ik ben al thuis en jij bent nog thuis!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:15 schreef LeBeau het volgende:
*boer*
Zo, dat is ook weer binnen.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:24 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh leuk een zwaaitopic!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]Je bent net te laat.
* aai *quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
* aai *![]()
Wat ben je toch weer een deugniet, heh Beavje?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
stiekem toch nog even zwaait
Tis wel 'n Doerak hoor die Beav..quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer een deugniet, heh Beavje?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:36 schreef LeBeau het volgende:
Wat ben je toch weer een deugniet, heh Beavje?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:36 schreef Timmah het volgende:
Tis wel 'n Doerak hoor die Beav..
Doerakken zijn lief hoor..quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doerakken zijn lief hoor..![]()
Daar twijfelen we niet aan hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook wel heel liev hoor
Okeej, ik wilde het even duidelijk stellen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Daar twijfelen we niet aan hoor
Hoe kan da?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:45 schreef Jerruh het volgende:
ik voel me raar.
bwhuh!
gewoon, saaie dag, gister ruzietje met tim, echt allemaal gewoon ff raarquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoe kan da?![]()
Ok...quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewoon, saaie dag, gister ruzietje met tim, echt allemaal gewoon ff raar.
komt vast wel weer enzoquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok...Zolang je maar positief blijft komt het wel weer goed hoor..
Awwww...quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:37 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb hoofdpijn.
Dan wil ik je alvast een hele prettige vlucht wensenquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:25 schreef Vlarp het volgende:
over 5 uur vlieg ik al weer boven Montreal ofzo...
I will.. ik zit bij 't raamquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan wil ik je alvast een hele prettige vlucht wensenGeniet een beetje van het uizicht enzo
Een goede vlucht, lekkere maaltijd, prettige landing en een rustige thuisreis toegewenst!quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:25 schreef Vlarp het volgende:
over 5 uur vlieg ik al weer boven Montreal ofzo...
Ik kom om 10 uur NL tijd aan op schiphol... wordt een lekkere lange nacht dusquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:31 schreef tech het volgende:
[..]
Een goede vlucht, lekkere maaltijd, prettige landing en een rustige thuisreis toegewenst!Morgenochtend in Nederland?
Zal ik even wat voor je gaan halen dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog naar de supermarkt, maar ik heb geen zin..
Hele Prettige Reis he?! Byeeeeeee!quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:35 schreef Vlarp het volgende:
Nah, ik ga weer
Jullie zien me morgen na 11 uur wel weer
Ik ben vanmiddag geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog naar de supermarkt, maar ik heb geen zin..
Doeg!quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:35 schreef Vlarp het volgende:
Nah, ik ga weer
Jullie zien me morgen na 11 uur wel weer
Van alle mensen in dit topic ben jij daar nou net wat minder geschikt voor, aangezien je niet in E. woont.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zal ik even wat voor je gaan halen dan?![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van alle mensen in dit topic ben jij daar nou net wat minder geschikt voor, aangezien je niet in E. woont..
Ik kon het altijd aanbieden he?quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van alle mensen in dit topic ben jij daar nou net wat minder geschikt voor, aangezien je niet in E. woont..
Zo oud is meneer G_E toch ook niet..quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
Doet je eigen kleine AHtje niet aan thuisbezorgen?
Nee, maar hij heeft geen zin. En dan kan je het toch online bestellen en dan laten bezorgen? Al ze dat in E. doen tenminste. Zal wel niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zo oud is meneer G_E toch ook niet..
Dus dat wordt lopen naar je kleine AH-tje?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:24 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik heb een palm gedronken bij het eten () dus ik kan niet meer naar de Grote AH rijden.
.
zal ik boodschappen voor je doen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:24 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik heb een palm gedronken bij het eten () dus ik kan niet meer naar de Grote AH rijden.
.
Die gaat om 8 uur dicht, door de weeks.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus dat wordt lopen naar je kleine AH-tje?
Dankjequote:Op woensdag 5 mei 2004 20:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zal ik boodschappen voor je doen?.
En ik maar medelijden hebben omdat ik dacht dat jij nu zonder eten en alles zat.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dankjemaar ik hou het wel uit. Het is niet dat Ik nou echt zonder iets zit ofzo, ik wil gewoon iets hebben om klagelijk over te jammeren.
.
hmm jammer dan over het feit dat je niks te kopen hebt en je daardoor geen leuke knullerige lieve homos tegenkomt in de AH XLquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dankjemaar ik hou het wel uit. Het is niet dat Ik nou echt zonder iets zit ofzo, ik wil gewoon iets hebben om klagelijk over te jammeren.
.
Prins!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:41 schreef Twaalfje het volgende:
*meldt*
Hallootjes hoomootjes!
Ben net thuis en ik ga eerst es ff poepsen.
Ach, iedereen poepst toch wel es. Hou es op zegquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Prins!
Bedankt voor de info.
Ik ben niet eens begonnen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ach, iedereen poepst toch wel es. Hou es op zeg
Theo & Thea!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:08 schreef Timmah het volgende:
Twaalfje.. Nog gruwelijk bedankt trouwens voor Theo en Thea, hij is vandaag al minstens 5 keer langsgekomen..
Gisteren waren ze er ook al, en het viel best mee hoorquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Het schijnt dat er allerlei Amerikaanse Beroemdheden naar A'dam toekomen. En dat terwijl ik vrijdag ook weer eens naar A'dam wil gaan.. Zul je zien dat het hartstikke druk is in de stad met allemaal krijsende pubers enzo.
.
Je moet vandaag ook gewoon iets te klagen hebben hè?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Het schijnt dat er allerlei Amerikaanse Beroemdheden naar A'dam toekomen. En dat terwijl ik vrijdag ook weer eens naar A'dam wil gaan.. Zul je zien dat het hartstikke druk is in de stad met allemaal krijsende pubers enzo.
.
Jamaar jij woont in Zaandam, dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gisteren waren ze er ook al, en het viel best mee hoor
http://www.imdb.com/title/tt0349903/quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Wat heeft Zaandam er mee te maken hoe druk het in Amsterdam was?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jamaar jij woont in Zaandam, dat is iets heel anders..
Jah! Grom! Snuif!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
Je moet vandaag ook gewoon iets te klagen hebben hè?
quote:Maar ik sta vrijdag niet voor het Amstel .. denk ik
Je zegt dat het best mee valt. En in Zaandam zal het best meevallen, aangezien ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen dat Clooney et al zich vooral rond de Prins, Heren & Keizersgracht zullen ophouden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat heeft Zaandam er mee te maken hoe druk het in Amsterdam was?
Ik ben gisteren naar het van Gogh geweest, dus ik kan best vertellen dat het niet al te verdomd druk was in A'dam hoor. Maar ik ben dan ook koninginnedagen gewend..quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je zegt dat het best mee valt. En in Zaandam zal het best meevallen, aangezien ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen dat Clooney et al zich vooral rond de Prins, Heren & Keizersgracht zullen ophouden..
En uit de combinatie van Prins, Heren en Keizers kun je wel afleiden welke betrouwbare bron uit dit topic het geweest is..
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jah! Grom! Snuif!.
[..]! Straks zitten we nog tegelijk in de trein naar A'dam!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je zegt dat het best mee valt. En in Zaandam zal het best meevallen, aangezien ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen dat Clooney et al zich vooral rond de Prins, Heren & Keizersgracht zullen ophouden..
En uit de combinatie van Prins, Heren en Keizers kun je wel afleiden welke betrouwbare bron uit dit topic het geweest is..
Ik denk dat ik deze week nog maar een keer A'dam in ga..quote:
Vergeet dan Brad Pitt en Matt Damon niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze week nog maar een keer A'dam in ga..![]()
* Heel erg mee wil *quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* Heel erg mee wil *
Brad Pitt heeft nu heel kort haar. Beetje zonde.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeet dan Brad Pitt en Matt Damon niet.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:26 schreef Timmah het volgende:
[..]Kom maar langs dan
![]()
Hoe kort?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Brad Pitt heeft nu heel kort haar. Beetje zonde.
Toch niet vrijdag en zaterdag hè?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Héél kort. Stekeltjes kort.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe kort?
Hoe laat pak jij de trein in E.?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toch niet vrijdag en zaterdag hè?.
Nu wel dus..quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toch niet vrijdag en zaterdag hè?.
Fotoo!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Héél kort. Stekeltjes kort.
Had je naar RTL Boulevard moeten kijken. Kan geen foto vinden nu.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Fotoo!
Want ik ben lui.
Hi Timquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedeavond
Over A'dam en de celebs die daar verblijvenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Waar gaat deze boeiende discussie over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |